Bij een fetisj denken de meeste mensen aan zaken zoals hoge hakken, latex...
Maar ik heb een fetisj waar je nauwelijks wat over kan terugvinden, maar waarvan ik toch wel vermoed dat er meer mensen zijn met deze fetisj dan je op het eerste zicht wel zou denken.
Sinds mijn 7-8 jaar is er bij mij een fetisj voor strandballen gegroeid. Ik herinner me nog dat ik dagelijks heel wat uurtjes doorbracht in mn kamer (en iedereen maar zeggen: wat een brave jongen, je ziet of hoort hem nauwelijks), waar ik toen strandballen opblies en erop ging liggen en me er tegen aan ging liggen rijen. Toen besefte ik wel al dat ik dit beter deed zonder dat iemand het zag.
Wat me zo opwind zijn de zachtheid, die onschuld en die felle kleuren, die kwetsbaarheid, het heeft zo allemaal iets erotiserends en dan die geur van dat plastic vooral als ze net uit de verpakking komen, het geluid dat het maakt als er zo een langzaam onder je leegloopt...
Een van mijn fantasieën is zo n meid die stoeit in n kamer vol strandballen in allerlei maten en kleuren, terwijl dat plastic onder haar huid zo n lekker krakend geluid maakt terwijl ze die onschuldige dingen er zo genadeloos van langs geeft.
Nu vraag ik me af of ik de enige ben die dit opwindend vind, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd van niet.