niets speciaals geloof ik, gewoon ff met het vrouwtje winkelen/ff gezellig doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
nu wil ik het toch weten Escape.....
Wat is er in kleve te doen
> Lieverd hou eens even deze tas vast ik ga even wat passenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
> Lieverd kijk een leuk t-shirt pas het eens
< Ja lieverd
> winkel 2: kijk een leuke broek
< ja lieverd
> winkel 3: leuke schoenen, pas ze eens
< ja lieverd
>zal ik rijden? okquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
< Ja lieverd
< ja lieverd
< ja lieverd
Dan zou het beide in een rondje kunnen ja! Anders zullen het wellicht 2 rondjes worden. (Moeten we wel de MEC-chopper hebben)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]ik vind het prima
dan gaan we gewoon de eerste keer de lucht in, maak je 40 kills als spec ops, dan crashen we, gaan we weer omhoog en maak je nog een keer 40 kills.
ff een keer sharqi op 64 zou op zich wonderen kunnen doen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
>zal ik rijden? ok
<15 min later, noob, ik rij wel, ga jij maar de kaart lezen.
>15 min later, waar zitten we?
<Weet ik veel, jij leest toch de kaart?
>Schat we zitten vlak bij Groningen, daar kan je ook gezellig winkelen...![]()
we kunnen het vanavond proberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan zou het beide in een rondje kunnen ja! Anders zullen het wellicht 2 rondjes worden. (Moeten we wel de MEC-chopper hebben)
Primaquote:
Lol, oefening baart kunst. Niemand kan het in het begin, als je maar genoeg probeerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef preetn_BE het volgende:
leuk dat gaan winkelen bij jullie
![]()
als ik met me ma ging krijg ik een hoop van alles voorgeschoteld en dan na een half uur van passen wat doe je mee?
nu is het van: ah leuke T-shirt, eve passen, die gaat, oke meedoen, volgende.
ik ben klaar in 15 min in plaats dan een half uur. en zo spaar ik de heflt van de tijd uit als ik ga shoppen wat me meer tijd op levert om te leren vliegen met een aanvalshelicopter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
< Ja lieverd Roger That
< ja lieverd Roger That
< ja lieverdI need artillery overhere sir!
Op het BoF Forum. Die is even down. Morgen werkt ie weer en kun je een account aanmakenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef preetn_BE het volgende:
een vraagje waar vind je die clan ranking?
In de OP (openingspost)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef preetn_BE het volgende:
een vraagje waar vind je die clan ranking?
bedankt he zal ik morgen doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op het BoF Forum. Die is even down. Morgen werkt ie weer en kun je een account aanmaken
Hehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja en dan komt bij het winkelen de vraag: Ik vind hem wel leuk, wat vind jij ervan?
Dan braaf ja staat je leuk.
En vervolgens hangt ze hem terug in het rek![]()
En dat herhaalt zich een aantal keer![]()
Vanavond ga ik ook weer even online en ik denk dat ik diamond en SD ga tegen werken met het behalen van die 40 kills![]()
Trouwens als je bij de US zit, dan moet je altijd als engineer en support in de heli stappen, dan kun je je heli altijd blijven repairen en resupplyen. Kan natuurlijk ook met een kratje, maar die is niet altijd beschikbaar.
duurt nooit zo lang hoor gewoon blijven...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef preetn_BE het volgende:
er zit niemand op de server :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |