dit is dus de echtequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ow ja... ik had er inderdaad net eentje geopend zonder Romeinse cijfers.
ik zei nog: een cd'tje van het concert...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Wat krijg je bij het concert van Jamie Cullum aangeboden, komende zondag in Den Haag?
Eeuwige liefde, een roos, een onprettig gevoel, kotszakjes: allemaal niet goed.
Dat is dan ook foutquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zei nog: een cd'tje van het concert...
Een cd van het concert was ook nog geopperd - weet niet meer door wiequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Wat krijg je bij het concert van Jamie Cullum aangeboden, komende zondag in Den Haag?
Eeuwige liefde, een roos, een onprettig gevoel, kotszakjes: allemaal niet goed.
Komt nog het dichtst in de buurt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Een goodiebag?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:42 schreef GLO het volgende:
Een programmaboekje?
Bijna goed!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ontbijt ofzo toch?
Picnic-zooi dus....quote:
Oh, is het dat openluchtconcert? Heb ik idd over gelezen, maar wel al weken geleden. Was allang weggezaktquote:
Dat is het al een tijdjequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:53 schreef GLO het volgende:
Omdat Nighttown failliet is?
Geen mogelijke, Nighttown is gewoon per vandaag geslotenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:53 schreef bukgeit het volgende:
Mogelijke sluiting Nighttown?
Ik had de nieuwsbrief van vandaag nog niet gelezen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen mogelijke, Nighttown is gewoon per vandaag gesloten![]()
Een deel van de programmering zal naar oa. Waterfront en Exit verplaatst worden
klik
Bukgeit+1
Exit is wel een soort van doorstart/voorzetting van Eksit als ik het goed heb begrepen. Exit zit aan de Mauritsstraat geloof ik, ik weet niet waar Eksit zat.......quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:57 schreef GLO het volgende:
Ik ken Exit trouwens helemaal niet. Zit dat op de plaats van de oude Eksit?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef ranja het volgende:
Cats - Rock'n'roll
Joan Jett - I love rock'n'roll
Status Quo - Rock'n'roll
Billy Joel - It's still rock'n'roll to me
Rolling stones - Its only rock'n'roll
Ramones - Rock'n'roll highschool
The Jesus & Mary Chain - I hate rock'n'roll
The Jesus & Mary Chain - I love rock'n'roll
ELO - Rock'n'roll is king
Sha na na - Rock'n'roll is here to stay (van Grease)
Dat weet ik ook niet meer (hazy days...) , het was een zijstraat van de Witte de Withstraat geloof ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Exit is wel een soort van doorstart/voorzetting van Eksit als ik het goed heb begrepen. Exit zit aan de Mauritsstraat geloof ik, ik weet niet waar Eksit zat.......
WaterFront is het vervolg op de Vlerk, opgezet door dezelfde mensen, met een zelfde soort programmering.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:08 schreef ranja het volgende:
Ik mis de Vlerk nog steedskan nog niks tegenaan wat in Rotterdam zit.
Jij komt er blijkbaar nooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef GLO het volgende:
WaterFront is het vervolg op de Vlerk, opgezet door dezelfde mensen, met een zelfde soort programmering.
Nee, jij komt er blijkbaar nooit, zoals je ook nooit in Nighttown komt, waar je ook al van die vreemde ideeën over hebtquote:
Van de mambo en de bossa nova weet ik zeker dat het muzieksoorten zijn, van de cha cha cha nietl. Daarvoor had ik ook die reserve ingebracht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef ranja het volgende:
Hm. Mambo, Bossa Nova, Cha cha... zijn dat muziekstijlen of danssoorten? Chacha is toch zeker geen muziekstijl, dat kun je op een heleboel soorten dansen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef GLO het volgende:
Nee, jij komt er blijkbaar nooit, zoals je ook nooit in Nighttown komt, waar je ook al van die vreemde ideeën over hebt
Daar is ranja toch veel te eigenwijs voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
AMG vind Mambo ook een muziekgenre
Me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens Peaceman en Bukgeit opzoeken in dromenland
Doe maar 2 bij nader inzien!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:17 schreef Neleos het volgende:
1 tvp graag.
Je hebt me niet gevonden... (en ik denk dat ik daar maar blij mee moet zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens Peaceman en Bukgeit opzoeken in dromenland
Da's een goede vraag.quote:
quote:about the gamblers and the pushers and the geeks
about the crack and smack and whack that hits the street
about the welfare of all the boys and girls
about you people cause we're out to save the world
Dat 'We care a lot' heb ik er maar tussenuit gelaten om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef schaap001 het volgende:
it's a dirty job but someone's gotta do it: Faith No More - We Care A Lot
Was dat trouwens niet een cover?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Senses working overtime - XTC
Mark, waar zijn jouw Towel Day foto's?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Mark het volgende:
Kunnen we binnenkort weer antwoorden verwachten als: XTC Lyrics - Senses working Overtime ?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Senses working overtime - XTC
Ik breng het bier!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:01 schreef Berkery het volgende:
Een trivia-reunie! Ik trek alvast een zak pinda's open![]()
Hoi Roofingburner!
Nee, dit is een Andy Partridge-compositie. Het nummer is wel gecoverd door anderen: Spacehog en ook -jawel- door Mandy Moorequote:
Inderdeed, daar doelde ik op. De term is afkomstig van 'monteurs' die de jukeboxen voorzagen van nieuwe platen en de oude platen verwijderden. Het viel hun op dat de 'hits' door het vele draaien volledig grijs werden. Hier komt de term vandaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef ranja het volgende:
Dan moet je'm best vaak draaienIn de jukebox?
4 prima lijstjes maar dit was de snelste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef schaap001 het volgende:
1. Eurtyhmics - Here Comes The Rain Again
2. Status Quo - Rain
3. Max Werner - Rain In May
4. Weathergirls - It's Raining Men
5. Supertramp - It's Raining Again
6. James Taylor - Fire and Rain
7. Rob de Nijs - Ritme van de Regen
8. Whitesnake - Crying In The Rain
9. Eric Clapton - Let It Rain
10. Aphrodite's Child - Rain and Tears
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef jerver73 het volgende:
The smiths - girlfriend in a coma
Juist !quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:56 schreef Berkery het volgende:
Blind Melon - No rain?
Ik heb dit wel eens gelezen![]()
quote:It’s understandable— if not excusable— that kids of my era, mid-twenties kids reared on MTV, still look back on the first twoalbums with misty eyes.
was easy music in a difficult era, a perfect starting point for a twelve-year-old just starting to notice music. Amid the turbulence and suicide,
was a calculated effort to rehash and modernize the simpler pleasures of The Cars and Cheap Trick. They had quirky lyrics, silly videos, and an indie façade tacked to a major-label budget.
It’s easy to see, in retrospect, thatwas a money-grub from day one: fake-indie, custom-stitched by Geffen to attract those youngsters who weren’t quite canny enough to recognize authenticity. It only takes one glance at a video like
or one spin of a track like
to recognize that
was merely Pavement with training wheels. They had the ironic arena-rock pretensions of Dinosaur Jr. without the drilling fuzz (although, as we’ve seen in recent years,
’s arena aspirations weren’t so “ironic” after all), the nerdy girl-trouble lyrics of Sebadoh without the tape hiss, and, most obviously, the referential slacker-chic of Pavement without the brains. It was phony. It was Kidz Bop: Indie Rock Edition.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef schaap001 het volgende:
Weezer schoot me ook te binnen (maar dan ben ik het niet die tekst eens)
nee he...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef Berkery het volgende:
[..]Dan moet je dit maar niet lezen
schaap + 1
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Berkery het volgende:
Man...or astro-man?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nerf herder? ken alleen de 1e 2 albums en daar staat deze niet op..en ze lijken wel
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Hooters
Carmen Electra is al langsgeweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef schaap001 het volgende:
damn! Ik was er helemaal klaar voor om hints te gaan geven...
![]()
hey Uzu......ik geloof dat jij aardig op de hoogte bent wat dat betreft: weet jij of er al bootlegs van Roger Waters in Ahoy rondzwerven op 't net?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gwen Stefani??
Sack, ik kan wel al wat vinden via youtube:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
hey Uzu......ik geloof dat jij aardig op de hoogte bent wat dat betreft: weet jij of er al bootlegs van Roger Waters in Ahoy rondzwerven op 't net?
Thanks! Maar ik ben eigenlijk op zoek naar audio-opnamen van het hele concertquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Sack, ik kan wel al wat vinden via youtube:
http://www.stronks.net/Waters%20frame.htm
volgens mij wel,in nieuwsgroepenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
hey Uzu......ik geloof dat jij aardig op de hoogte bent wat dat betreft: weet jij of er al bootlegs van Roger Waters in Ahoy rondzwerven op 't net?
oke, ga ik zo even doen. bedanktquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens mij wel,in nieuwsgroepen
anders vraag je de mensen in het pink floyd topic even,die kunnen je vast helpen
Hootie & the Blowfish?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef jerver73 het volgende:
nena hagen?
't is in ieder geval niet iemand die ik gebruikt zou hebben als mijn hint voor The Hootersquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]is dat een mash-up?
nee..helaas
dat is correct. Zonder Flying V. het moet niet te makkelijk worden, natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef GLO het volgende:
Elle Bandita? zonder gitaar
quote:This sold over 16 million copies worldwide and was Britain's biggest-selling single in 1970. Later on, it was used regularly in many different commercials and became one of the most recognizable songs. Many years later, it became the world's most-played radio song and the most successful summer song ever.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef peaceman het volgende:
In the summertime?

quote:
en je kunt denk ik wel stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zit op 8
Van mij mag ie het punt hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Z het volgende:
Beetje lulllig voor newbie zo ...
Dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op, zie ik nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:46 schreef schaap001 het volgende:
1. Heart - Dog and Butterfly
2. Mariah Carey - Butterfly
3. Smashing Pumpkins - Butterfly With Broken Wings
4. Marco Borsato - Vlinder
Ik weet het ff niet meer: vul maar aan....
quote:Such a sexy,sexy pretty little thing
Fierce nipple pierce you got me sprung with your tongue ring
and I ain't gonna lie cause your loving gets me high
So to keep you by my side there's nothing that I won't try
Aldus zijn eigen website...quote:is sinds 1997 actief als MC en is met zijn constante flow één van de meest vaardige Nederlandstalige rappers. Via hiphop crew Vlieg kwam hij in 1999 terecht bij het Amersfoortse hiphop mega collectief D.A.C. Als lid van deze formatie heeft hij op gerenommeerde festivals gespeeld zoals Lowlands, Planet Rock, De Uitmarkt en meegedaan aan de Grote Prijs Van Nederland. Tevens hebben zij een optreden verzorgd voor het populaire NPS-programma 'Raymann is laat'. Samen met D.A.C. is hij verantwoordelijk voor het verschijnen van de klassieke underground albums 'Didactici' en Professioneel chillen'.
opgezocht en dat is goed. DD +1quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef DaisyDuke het volgende:
GMJ?
DD is een baasquote:
Excuus. Albums.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:54 schreef GLO het volgende:
Single of album?
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef bartrid het volgende:
dat was velvet underground en nico toch?
Het voordeel van de Engelsman.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had hem tijdens mijn sunday lunch in de pub gelezen dit weekend
Grappig want meestal lees ik 1 van de tabloids omdat die een stuk leuker zijn om te lezen, maar albumlijstjes gaan er altijd wel inquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Het voordeel van de Engelsman.
Zou wel m'n eerste gok geweest zijn.
quote:More than any other hardcore band,epitomized the free-thinking independent ideals that formed the core of punk/alternative music. Wildy eclectic and politically revolutionary,
never stayed in one place too long; they moved from punk to free jazz to funk to folk at a blinding speed. And they toured and recorded at blinding speed; during the early '80s, they were constantly on the road, turning out records whenever they had a chance.
toen ik de eerste keer keek stond er alleen minutemen, en zo gauw ik je post quote stond er eerste gok dead kennedysquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef bukgeit het volgende:
Haha, echt?
Toch bij je eerste gedachte blijven.
autoongelukquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Hoe kwam Minutemen-zanger D. Boone aan zijn einde?
En die club was ook erg bekend door Pink Floyd.quote:Originally known as Hocus Pocus, the group, which took the namein honor of a London club
In Area 51?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Blowdryer Explodes?
ranja, ik krijg nog een puntje van je...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef ranja het volgende:
welk jaar praten we dan over?
Dan lees je niet goed. Hou nou toch eens op met zo stronteigenwijs te zijn. Lees goed en geef toe dat ik het goed had, dan mag je dat punt nog houden ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zover ik in dat stukje lees is het alleen een dans...
Zal wel aan m'n engels liggen dan denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef GLO het volgende:
Dan lees je niet goed. Hou nou toch eens op met zo stronteigenwijs te zijn. Lees goed en geef toe dat ik het goed had, dan mag je dat punt nog houden ook.
Geen ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef GLO het volgende:
Wat roepen The Beatles hier?
Ik dacht meer in de richting van dat bord voor je kopquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Zal wel aan m'n engels liggen dan denk ik
Je zou me ook kunnen helpen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Ed Harcourt?
Sorry voor je nachtrust, maar geen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk. En ga me niet vertellen dat je niet weet hoe zijn nieuwste album heetIk wil naar bed.
Eh, niet naar mij kijken, want ik weet het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben wel eens een stukje muziek als vraag. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Van cd rippen met Freerip of downloaden en met bv Audacity een stukje eruit knippen en dan uploaden naar je eigen provider of een gratis geval. Da's de korte variant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben wel eens een stukje muziek als vraag. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Beautiful Liequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk. En ga me niet vertellen dat je niet weet hoe zijn nieuwste album heetIk wil naar bed.
Nee, da's nummer 4.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Muse - Black Holes & Revelations
Als iemand het moest weten....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef bukgeit het volgende:
Thom Yorke - Eraser
Maar je hebt wel op de site van Plato Den Haag gekeken. De Mania 30 vind je op platomania.nl.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als iemand het moest weten....![]()
Bukgeit +1
Ik heb gewoon bij plato.nl gekeken... dat is dus niet de landelijke plato-site?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel op de site van Plato Den Haag gekeken. De Mania 30 vind je op platomania.nl.
Nee, gek he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij plato.nl gekeken... dat is dus niet de landelijke plato-site?
Dat is idd wel vreemd vind ik...quote:
'Den Haag' schijnt het buitenbeentje te zijn. De site bestaat ook al veel langer dan de overkoepelende.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd wel vreemd vind ik...
Is het toeval of zit er een speciale bedoeling achter?
Ach wij gaan ook niet hoor... geen baan he, dus ook geen geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |