Aldus zijn eigen website...quote:is sinds 1997 actief als MC en is met zijn constante flow één van de meest vaardige Nederlandstalige rappers. Via hiphop crew Vlieg kwam hij in 1999 terecht bij het Amersfoortse hiphop mega collectief D.A.C. Als lid van deze formatie heeft hij op gerenommeerde festivals gespeeld zoals Lowlands, Planet Rock, De Uitmarkt en meegedaan aan de Grote Prijs Van Nederland. Tevens hebben zij een optreden verzorgd voor het populaire NPS-programma 'Raymann is laat'. Samen met D.A.C. is hij verantwoordelijk voor het verschijnen van de klassieke underground albums 'Didactici' en Professioneel chillen'.
opgezocht en dat is goed. DD +1quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef DaisyDuke het volgende:
GMJ?
DD is een baasquote:
Excuus. Albums.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:54 schreef GLO het volgende:
Single of album?
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef bartrid het volgende:
dat was velvet underground en nico toch?
Het voordeel van de Engelsman.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had hem tijdens mijn sunday lunch in de pub gelezen dit weekend
Grappig want meestal lees ik 1 van de tabloids omdat die een stuk leuker zijn om te lezen, maar albumlijstjes gaan er altijd wel inquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Het voordeel van de Engelsman.
Zou wel m'n eerste gok geweest zijn.
quote:More than any other hardcore band,epitomized the free-thinking independent ideals that formed the core of punk/alternative music. Wildy eclectic and politically revolutionary,
never stayed in one place too long; they moved from punk to free jazz to funk to folk at a blinding speed. And they toured and recorded at blinding speed; during the early '80s, they were constantly on the road, turning out records whenever they had a chance.
toen ik de eerste keer keek stond er alleen minutemen, en zo gauw ik je post quote stond er eerste gok dead kennedysquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef bukgeit het volgende:
Haha, echt?
Toch bij je eerste gedachte blijven.
autoongelukquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Hoe kwam Minutemen-zanger D. Boone aan zijn einde?
En die club was ook erg bekend door Pink Floyd.quote:Originally known as Hocus Pocus, the group, which took the namein honor of a London club
In Area 51?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Blowdryer Explodes?
ranja, ik krijg nog een puntje van je...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef ranja het volgende:
welk jaar praten we dan over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |