opgezocht en dat is goed. DD +1quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef DaisyDuke het volgende:
GMJ?
DD is een baasquote:
Excuus. Albums.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:54 schreef GLO het volgende:
Single of album?
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef bartrid het volgende:
dat was velvet underground en nico toch?
Het voordeel van de Engelsman.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had hem tijdens mijn sunday lunch in de pub gelezen dit weekend
Grappig want meestal lees ik 1 van de tabloids omdat die een stuk leuker zijn om te lezen, maar albumlijstjes gaan er altijd wel inquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Het voordeel van de Engelsman.
Zou wel m'n eerste gok geweest zijn.
quote:More than any other hardcore band,epitomized the free-thinking independent ideals that formed the core of punk/alternative music. Wildy eclectic and politically revolutionary,
never stayed in one place too long; they moved from punk to free jazz to funk to folk at a blinding speed. And they toured and recorded at blinding speed; during the early '80s, they were constantly on the road, turning out records whenever they had a chance.
toen ik de eerste keer keek stond er alleen minutemen, en zo gauw ik je post quote stond er eerste gok dead kennedysquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef bukgeit het volgende:
Haha, echt?
Toch bij je eerste gedachte blijven.
autoongelukquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Hoe kwam Minutemen-zanger D. Boone aan zijn einde?
En die club was ook erg bekend door Pink Floyd.quote:Originally known as Hocus Pocus, the group, which took the namein honor of a London club
In Area 51?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Blowdryer Explodes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |