Ik had de nieuwsbrief van vandaag nog niet gelezen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen mogelijke, Nighttown is gewoon per vandaag gesloten![]()
Een deel van de programmering zal naar oa. Waterfront en Exit verplaatst worden
klik
Bukgeit+1
Exit is wel een soort van doorstart/voorzetting van Eksit als ik het goed heb begrepen. Exit zit aan de Mauritsstraat geloof ik, ik weet niet waar Eksit zat.......quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:57 schreef GLO het volgende:
Ik ken Exit trouwens helemaal niet. Zit dat op de plaats van de oude Eksit?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef ranja het volgende:
Cats - Rock'n'roll
Joan Jett - I love rock'n'roll
Status Quo - Rock'n'roll
Billy Joel - It's still rock'n'roll to me
Rolling stones - Its only rock'n'roll
Ramones - Rock'n'roll highschool
The Jesus & Mary Chain - I hate rock'n'roll
The Jesus & Mary Chain - I love rock'n'roll
ELO - Rock'n'roll is king
Sha na na - Rock'n'roll is here to stay (van Grease)
Dat weet ik ook niet meer (hazy days...) , het was een zijstraat van de Witte de Withstraat geloof ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Exit is wel een soort van doorstart/voorzetting van Eksit als ik het goed heb begrepen. Exit zit aan de Mauritsstraat geloof ik, ik weet niet waar Eksit zat.......
WaterFront is het vervolg op de Vlerk, opgezet door dezelfde mensen, met een zelfde soort programmering.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:08 schreef ranja het volgende:
Ik mis de Vlerk nog steedskan nog niks tegenaan wat in Rotterdam zit.
Jij komt er blijkbaar nooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef GLO het volgende:
WaterFront is het vervolg op de Vlerk, opgezet door dezelfde mensen, met een zelfde soort programmering.
Nee, jij komt er blijkbaar nooit, zoals je ook nooit in Nighttown komt, waar je ook al van die vreemde ideeën over hebtquote:
Van de mambo en de bossa nova weet ik zeker dat het muzieksoorten zijn, van de cha cha cha nietl. Daarvoor had ik ook die reserve ingebracht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef ranja het volgende:
Hm. Mambo, Bossa Nova, Cha cha... zijn dat muziekstijlen of danssoorten? Chacha is toch zeker geen muziekstijl, dat kun je op een heleboel soorten dansen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef GLO het volgende:
Nee, jij komt er blijkbaar nooit, zoals je ook nooit in Nighttown komt, waar je ook al van die vreemde ideeën over hebt
Daar is ranja toch veel te eigenwijs voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
AMG vind Mambo ook een muziekgenre
Me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens Peaceman en Bukgeit opzoeken in dromenland
Doe maar 2 bij nader inzien!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:17 schreef Neleos het volgende:
1 tvp graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |