Daar is ranja toch veel te eigenwijs voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
AMG vind Mambo ook een muziekgenre
Me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens Peaceman en Bukgeit opzoeken in dromenland
Doe maar 2 bij nader inzien!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:17 schreef Neleos het volgende:
1 tvp graag.
Je hebt me niet gevonden... (en ik denk dat ik daar maar blij mee moet zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens Peaceman en Bukgeit opzoeken in dromenland
Da's een goede vraag.quote:
quote:about the gamblers and the pushers and the geeks
about the crack and smack and whack that hits the street
about the welfare of all the boys and girls
about you people cause we're out to save the world
Dat 'We care a lot' heb ik er maar tussenuit gelaten om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef schaap001 het volgende:
it's a dirty job but someone's gotta do it: Faith No More - We Care A Lot
Was dat trouwens niet een cover?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Senses working overtime - XTC
Mark, waar zijn jouw Towel Day foto's?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Mark het volgende:
Kunnen we binnenkort weer antwoorden verwachten als: XTC Lyrics - Senses working Overtime ?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Senses working overtime - XTC
Ik breng het bier!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:01 schreef Berkery het volgende:
Een trivia-reunie! Ik trek alvast een zak pinda's open![]()
Hoi Roofingburner!
Nee, dit is een Andy Partridge-compositie. Het nummer is wel gecoverd door anderen: Spacehog en ook -jawel- door Mandy Moorequote:
Inderdeed, daar doelde ik op. De term is afkomstig van 'monteurs' die de jukeboxen voorzagen van nieuwe platen en de oude platen verwijderden. Het viel hun op dat de 'hits' door het vele draaien volledig grijs werden. Hier komt de term vandaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef ranja het volgende:
Dan moet je'm best vaak draaienIn de jukebox?
4 prima lijstjes maar dit was de snelste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef schaap001 het volgende:
1. Eurtyhmics - Here Comes The Rain Again
2. Status Quo - Rain
3. Max Werner - Rain In May
4. Weathergirls - It's Raining Men
5. Supertramp - It's Raining Again
6. James Taylor - Fire and Rain
7. Rob de Nijs - Ritme van de Regen
8. Whitesnake - Crying In The Rain
9. Eric Clapton - Let It Rain
10. Aphrodite's Child - Rain and Tears
| Forum Opties | |
|---|---|