Dan lees je niet goed. Hou nou toch eens op met zo stronteigenwijs te zijn. Lees goed en geef toe dat ik het goed had, dan mag je dat punt nog houden ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zover ik in dat stukje lees is het alleen een dans...
Zal wel aan m'n engels liggen dan denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef GLO het volgende:
Dan lees je niet goed. Hou nou toch eens op met zo stronteigenwijs te zijn. Lees goed en geef toe dat ik het goed had, dan mag je dat punt nog houden ook.
Geen ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef GLO het volgende:
Wat roepen The Beatles hier?
Ik dacht meer in de richting van dat bord voor je kopquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Zal wel aan m'n engels liggen dan denk ik
Je zou me ook kunnen helpen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Ed Harcourt?
Sorry voor je nachtrust, maar geen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk. En ga me niet vertellen dat je niet weet hoe zijn nieuwste album heetIk wil naar bed.
Eh, niet naar mij kijken, want ik weet het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben wel eens een stukje muziek als vraag. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Van cd rippen met Freerip of downloaden en met bv Audacity een stukje eruit knippen en dan uploaden naar je eigen provider of een gratis geval. Da's de korte variant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben wel eens een stukje muziek als vraag. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Beautiful Liequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk. En ga me niet vertellen dat je niet weet hoe zijn nieuwste album heetIk wil naar bed.
Nee, da's nummer 4.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Muse - Black Holes & Revelations
Als iemand het moest weten....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef bukgeit het volgende:
Thom Yorke - Eraser
Maar je hebt wel op de site van Plato Den Haag gekeken. De Mania 30 vind je op platomania.nl.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als iemand het moest weten....![]()
Bukgeit +1
Ik heb gewoon bij plato.nl gekeken... dat is dus niet de landelijke plato-site?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel op de site van Plato Den Haag gekeken. De Mania 30 vind je op platomania.nl.
Nee, gek he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij plato.nl gekeken... dat is dus niet de landelijke plato-site?
Dat is idd wel vreemd vind ik...quote:
'Den Haag' schijnt het buitenbeentje te zijn. De site bestaat ook al veel langer dan de overkoepelende.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd wel vreemd vind ik...
Is het toeval of zit er een speciale bedoeling achter?
Ach wij gaan ook niet hoor... geen baan he, dus ook geen geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |