Bestaat al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
Dan moet er ook komen het grote erwin koeman moet ontslagen worden![]()
Hij neemt altijd alles letterlijk van mij over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanwaar de "...."?
Henk ten Caratequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we dit seizoen maar even afwachten. Ik denk wel dat Ten Cate figuurlijk om zich heen gaat slaan als er een aantal keer word verloren en er kritische vragen komen van journalisten.
quote:
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, volgens de traditie heeft Henk nu ook z'n topic.
Geregistreerd op: vrijdag 4 november 2005 @ 16:26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topic![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.quote:
ik zit hier wel langer dan vandaag hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga jíj nou de taalpurist uithangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.henkmoetblijven.nl
Dit word een lange reeks hoop ik
Ja maar als het een korte reeks word, dan hoeft hij niet onslagen te worden en gaat het goed met ajax..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijft
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze kan nu wel weer een "schop" gebruiken. Het is net Danny Blind.
wie heeft het over dirk kuijt dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
lezen kunnen jullie ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef supertux het volgende:
[..]
wie heeft het over dirk kuijt dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de strijd gaat verder .......
kijk maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef supertux het volgende:
[..]
ik heb het waarschijnlijk gemist ja![]()
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
Alleen dit keer wonnen wequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die trainer die CL haalde tegen Feyenoord, die de Johan Cruijff schaal won, die overwinterde in Europa, die de beker won?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
Ik heb liever Blind dan Ten Cate
Was Ten Cate ballenjongen bij Barcelona ofzo??!!![]()
Hoe reageerde hij dan? Heb het niet gezien, ben wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Vervelende man, hoe hij op zo'n nederlaag reageert.
heel chagie , en tegen die verslaggever van radio 1 vondt ie het allemaal geen relevante vragen , hij kon slecht tegen zijn verlies.quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij dan? Heb het niet gezien, ben wel nieuwgierig.
vind ik als niet ajaxfan wel cool van em,, die blind ging altijd als een pussy zeuren over de scheids dat ze geen pingel hadden gekregen blablabla,, en henk heeft gewoon gelijk,,, 9 van de 10 vragen van die gasten zijn ook gewoon hersenloosquote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heel chagie , en tegen die verslaggever van radio 1 vondt ie het allemaal geen relevante vragen , hij kon slecht tegen zijn verlies.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
zijn meestal ook wel van die vragen waar je het antwoord al weet, maar ze moeten die vragen toch stellen , ze moeten toch iemand aan het woord hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 10:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
vind ik als niet ajaxfan wel cool van em,, die blind ging altijd als een pussy zeuren over de scheids dat ze geen pingel hadden gekregen blablabla,, en henk heeft gewoon gelijk,,, 9 van de 10 vragen van die gasten zijn ook gewoon hersenloos
Jij hebt de lolbroek wel aan vandaag zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Pritt het volgende:
Omdat we pas een punt of 30 voorstaan op Feyenoord.
Nee, de persoonlijke trainer van Ronaldinho.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
Ik zou me eerder druk maken om de situatie in Rotterdam Zuid hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
arrogante klootzak die nooit zich zelf de schuld van iets kan geven.
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om de situatie in Rotterdam Zuid hoor.
Net zoals Van Den Herik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij hebt de lolbroek wel aan vandaag zeg![]()
plannen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!
Feyenoord zal niet 2 keer in 1 jaar van bestuur veranderen. Dat zou de definitieve doodsteek voor de club zijn.quote:
Ook HtC zelf welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
HtC heeft Ajax helemaal niet laten meevoetballen om de titel. Dat heeft Ronald Koeman gedaan.
Was PSV niet ingestort stonden we gewoon op 10 a 12 punten en waren we met AZ in strijd voor plek 3, en gingen we weer de playoffs in. Ik vind het (nog) allemaal niet zo overtuigend. Maar hij hoeft nog niet weg, maar volgend jaar moeten ze kampioen worden.quote:
En dat ligt allemaal aan ten cate... PSV was gewoon bere sterk aan het begin van het seizoen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was PSV niet ingestort stonden we gewoon op 10 a 12 punten en waren we met AZ in strijd voor plek 3, en gingen we weer de playoffs in. Ik vind het (nog) allemaal niet zo overtuigend. Maar hij hoeft nog niet weg, maar volgend jaar moeten ze kampioen worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld worden door de oud coach van RKC, Fc Den Bosch, ADO en Utrecht
Het ligt o.a. aan ten Cate dat we punten hebben verspeeld waar dat niet hoefde ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat ligt allemaal aan ten cate... PSV was gewoon bere sterk aan het begin van het seizoen!![]()
was meer november/december want hald november stond Ajax nog aan kopquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als Ajax niet was ingestort in oktober/november, dan hadden ze mijlenver voorgestaan.
Zo ken ik er nog wel een paar.
Nee, het ligt aan de kutmentaliteit die Ajax heeft "we winnen wel efskes van RKC" Dát moeten ze eens kwijtraken en als er iemand hard aan werkt om die mentaliteit kwijt te raken is het ten Cate wel. Dát het hem niet lukt is een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ligt o.a. aan ten Cate dat we punten hebben verspeeld waar dat niet hoefde ja.
Vermeld dan teminste wie dat stuk geschreven heeft ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hugo Borstquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Vermeld dan teminste wie dat stuk geschreven heeft ...
Weet ik - maar het is zo slordig als iemannd een stuk tekst geheel overneemt zonder bron vermeliding - in deze vorm suggereert het dat DAM hetzelf geschreven heeftquote:
Wat te denken van Delorge en Vertonghen, die speelden ook de sterren van de hemelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Wat een tactische fouten weer vanavond zeg.![]()
Urzaiz
Rommedahl![]()
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Devano het volgende:
Ik denk dat Ogararu meer werd gemist dan Davids.
Veel anders is er nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Wat een tactische fouten weer vanavond zeg.![]()
Urzaiz
Rommedahl![]()
Zag ik Delorge bij die 2e goal nu centraal in de defensie staan??? En 6 meter aan de verkeerde kant dekken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat te denken van Delorge en Vertonghen, die speelden ook de sterren van de hemel
De voorzetten van Bakircioglu kwamen tenminste nog in de buurt, die van Rommedahl bij de 2e cornervlag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel anders is er niet
Maar Rommedahl was nog wel gevaarlijk.
Huntelaar tot het einde laten staan is pas een tactische fout. Huntelaar opstellen sowieso![]()
Delorge was terug omdat het een counter was na een corner of vrije trap ofzo. Maar helemaal goed dekken deed hij inderdaad niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zag ik Delorge bij die 2e goal nu centraal in de defensie staan??? En 6 meter aan de verkeerde kant dekken?![]()
Wat was die quote van Groenendaal ook alweer? Stond nog op vi.nl... "voor dit Slavia hoeven wij niet bang te zijn"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
Henk "Slavia is geen wonderploeg dus we gaan winnen" Ten Cate![]()
.
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De voorzetten van Bakircioglu kwamen tenminste nog in de buurt, die van Rommedahl bij de 2e cornervlag.
Niemand, voor zijn wissels kregen ze kans na kans...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.
Maar ja, wie had ie dan in moeten brengen? Iemand uit C1?
In ieder geval Gabri er niet uithalen, Kennedy mocht imo ook wel blijven staan... Haal dan middelmatige spelers als Colin of Delorge eruit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.
Maar ja, wie had ie dan in moeten brengen? Iemand uit C1?
Ik zeg hem op Graafschap-tv (lokale zender) vlak na de wedstrijd tegen De Graafschap: "Tege slaaafiiiaaaa krege we net sofeeel kanse als tege De Graafschap, alleen gingen ze er hier in en daar niet. Maar so'n wedstraid speel je maar één keer per seisoen, dus over 2 weken moeten we gewoon gaan winnen"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat was die quote van Groenendaal ook alweer? Stond nog op vi.nl... "voor dit Slavia hoeven wij niet bang te zijn"
![]()
![]()
![]()
Alsof die het slechter zouden doen, de bodem is wel bereikt hoor. Tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Henk laten zitten, anders wordt het weer een Adri Koster of Aron Winter ofzo.
Co is haalbaar, heeft een clausule in zn contract. Maar ik verwacht hem pas op zn minst in de winter- of zomerstop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef koningdavid het volgende:
Co is al bezet, verder zie ik niet direct geschikte vervangers.
Gewoon Henk laten zitten, anders wordt het weer een Adri Koster of Aron Winter ofzo.
Ja wel 3 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niemand, voor zijn wissels kregen ze kans na kans...
Ja, op de plek van Urby graag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef DrDentz het volgende:
kan Frank de Boer niet?
Kan alsnog hoor, graag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Hij zal zich nu vast wel achter zijn oren krabben waarom die niet voor Qatar getekend had..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg hem op Graafschap-tv (lokale zender) vlak na de wedstrijd tegen De Graafschap: "Tege slaaafiiiaaaa krege we net sofeeel kanse als tege De Graafschap, alleen gingen ze er hier in en daar niet. Maar so'n wedstraid speel je maar één keer per seisoen, dus over 2 weken moeten we gewoon gaan winnen"
Trainersruil.quote:
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kluivert en Reiziger hadden dit ajax met hun ervaring naar de CL geschopt. Transfervrij, maar Van Geel moet niks van oud spelers.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.
Zelfs na 3 maanden vakantiequote:
Het begint al met het gehanteerde 4 - 3 - 3 systeem wat zeer achterhaald is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
er moet zo langzamerhand toch een patroon duidelijk worden sinds van Gaal........ ik denk dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainers die steeds ontslagen worden bij Ajax
nou de keren dat ik Reiziger actief heb gezien op Europees niveau bij PSV was ook niet al te best :dquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.
welke toptrainer wil naar Ajax komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Steeven het volgende:
Martin van Geel zit op een enorm dikke zak geld, haal maar eens een toptrainer daarvoor ipv die net-niet gasten.
Maar dat zit zo lekker...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Steeven het volgende:
Martin van Geel zit op een enorm dikke zak geld, haal maar eens een toptrainer daarvoor ipv die net-niet gasten.
Dat lijkt me duidelijk ja. Ten Cate was waarschijnlijk "gewoon" kampioen geworden als hij voor PSV had gekozen in plaats van voor Ajax. De meeste trainers zijn zo goed als hun materiaal. Als je met Rommedahl, Delorge, Colin, Bakircioglu (absoluut geen CL-materiaal, alleen leuk in de Eredivisie) en Vermaelen een CL-voorrondewedstrijd in gaat, dan kun je er donder op zeggen dat er fouten gemaakt gaan worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
er moet zo langzamerhand toch een patroon duidelijk worden sinds van Gaal........ ik denk dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainers die steeds ontslagen worden bij Ajax
Dan geeft ie de broodjes aan de verkeerde klantenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Die Colin kunnen ze beter als broodjesverkoper inzetten in de Arena.
Iedereen is te koopquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke toptrainer wil naar Ajax komen?
Reiziger is ook geen topper, maar ik denk dat hij die blunder van Colin niet zou zijn begaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de keren dat ik Reiziger actief heb gezien op Europees niveau bij PSV was ook niet al te best :dmaar wel ietsje beter dan Colin
Koster en Winter lijken me zeker geen vooruitgang t.o.v. Ten Cate nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alsof die het slechter zouden doen, de bodem is wel bereikt hoor. Tenminste, dat mag ik hopen.
Dan sta je een kwartier op je broodje kroket te wachtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Colin kunnen ze beter als broodjesverkoper inzetten in de Arena.
-----------------Stekelenburg--------------quote:
Wil je het even testen online? Of heb je de nieuwe patch nog niet geinstalleerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
-----------------Stekelenburg--------------
vd Wiel-------Stam------Vermaelen-----Urby (bij gebrek aan beter)
----------------------Heitinga-----------------
----------------------Gabri--------------------
----Kennedy-------------------------Rommedahl(Luque)---
-----------------------Suarez-----------------
----------------------Huntelaar---------------
Systemen moeten aangepast worden aan de selectie en niet andersom.quote:
Contractverlenging, nieuwe functie en salarisverlaging lijkt mij een strakker planquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het grote PLAE@ moet ontslagen worden -topic dan maar? Er moet toch iemand bloeden...![]()
Hilarisch.. Altijd die grote bek dat er wel even gewonnen gaat worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
Henk "Slavia is geen wonderploeg dus we gaan winnen" Ten Cate![]()
.
Nee, niet stoppen. Het maakt het juist zo leukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Als dat nu eens stopt, zou al een hele vooruitgang zijn.
"Het grote Ajax dat wel even zou gaan winnen" ligt inderdaad al weer een aantal jaren achter ons.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hilarisch.. Altijd die grote bek dat er wel even gewonnen gaat worden.
De werkelijkheid is niet realistisch. In FM win ik met Oranje in die opstelling ook met 6-0 van Zwitserlandquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
OMFG bij FM winnen ze met die opstelling gewoon met 5-2 van Slavia....hoe kan dit
Ik zag 2 weken geleden nog zo'n quote op vi.nl staan anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Het grote Ajax dat wel even zou gaan winnen" ligt inderdaad al weer een aantal jaren achter ons.
Er zat zo'n kniphoog boven m'n berichtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De werkelijkheid is niet realistisch. In FM win ik met Oranje in die opstelling ook met 6-0 van Zwitserland
De pers werkt er ook maar wat graag aan mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
het grachtengordeljournaille ziet ook weer enkele mooie reisjes naar Londen down the drain verdwijnen. Nu moeten ze weer naar Otelul galati, dat is toch een stuk minder hip.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pers werkt er ook maar wat graag aan mee.
Jij hebt trouwens ook altijd een grote bek dat de tegenstander wint (Zwitserland, Slavia)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zei dat de werkelijkheid niet realistisch was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er zat zo'n kniphoog boven m'n berichtje.
Adriaanse heeft net weer een baantje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke toptrainer wil naar Ajax komen?
Dat is helemaal waar idd. Ik zal ook nooit meer vergeten hoe Gomes en Alex in het AD werden afgeschilderd als "uitstekende spelers voor een club als Ajax" (in het jaar dat Koeman met een '1' op z'n stropdas rondliep) en dat de betreffende persmuskiet maar niet begreep dat een clubje als PSV dat soort spelers kon halen en Ajax nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
het grachtengordeljournaille ziet ook weer enkele mooie reisjes naar Londen down the drain verdwijnen. Nu moeten ze weer naar Otelul galati, dat is toch een stuk minder hip.
En twee schalen van Jopie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:08 schreef Prosac het volgende:
[afbeelding]
die man heeft nog niks gepresteerd bij Ajax. Ja een leuk bekertje, that's it.
zuchtquote:
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hij zal morgen wel weer verbaasd zijn dat er zoveel journalisten op de persconferentie zijn, net als vorig jaar.
Blind heeft de CL gehaald met Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?
Domino effect, volgend jaar zit er een andere trainer en dan is het "Ten Cate heeft het toch niet echt slechter gedaan dan <insert nieuwe trainer>"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?
En die Ajacieden maar lachen bij zijn aanstelling vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Koeman was pas een held. 2 titels en een beker.![]()
Whehe ik dacht alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Gewoon beetje letters knippen en plakken in Paint, 5 minuten werkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Whehe ik dacht alHoe krijg je dat voor elkaar?
Wat kan jou het schelen man, jij wordt vaderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef Suijk het volgende:
Dan zijn we opeens wel gekwalificeerd voor de CL.
Hij hoeft wat mij betreft ook niet weg, maar contractverlenging hoeft nou ook weer niet.
Gooi je in ieder geval niet nog een jaar weg met vriendjespolitiek en alles goed praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef SCH het volgende:
Wat win je erbij als Ten Cate wordt ontslagen?
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:24 schreef Fides het volgende:
Hoe kan Ten Cate met clubs als Vitesse en NAC wel ver bovengemiddeld presteren en bij Ajax niet?
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Blind werd vierde.. ten Cate tweede dus hij doet het gezien het materiaal fantastischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:24 schreef Fides het volgende:
Hoe kan Ten Cate met clubs als Vitesse en NAC wel ver bovengemiddeld presteren en bij Ajax niet?
Voorronde, pannekoek. Zelfde als Henk ten Cate dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind haalde wel de CL
Blind plaatste zich toch voor CL ten koste van Brøndby?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorronde, pannekoek. Zelfde als Henk ten Cate dus.
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaarquote:
als ie gewoon vorig en dit jaar de CL had gehaald, had ie mooi kunnen shoppenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaar
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
als ie gewoon vorig en dit jaar de CL had gehaald, had ie mooi kunnen shoppenNu moet dat geld van de transfers weer gebruikt worden om een gat op te vullen.
verliezen van een derde ranks clubje![]()
2x geen cl is gewoon wegwezen, zeker tegen clubs als Kopenhagen en Slavia![]()
Als we DAM moeten geloven lopen er anders flink wat talentjes in ook de lagere competities van Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaar
En dan scout je Rommedahl en Colin?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als we DAM moeten geloven lopen er anders flink wat talentjes in ook de lagere competities van Europa.
onzin, er moet gewoon een wat onbekendere trainer naar Ajax komen. Kijk bijvoorbeeld naar Van Gaal in 1991. Ten Cate is waarschijnlijk helemaal vol van zichzelf naar zijn periode in Barcelona, aangezien het nooit aan hem ligt. Hij heeft het leuk gedaan met Sparta en Vitesse maar ook daarvoor modderde die maar wat aan zoals nu bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht worden
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En het was natuurlijk een overtreding bij de goal. Of dat nou wel of niet zo was, waarom kan die gast niet gewoon een keer zeggen: 'Ja, ik heb gewoon echt kut gewisseld.'
Nee, vond het zelf wel meevallen eigenlijk. Maar Ten Cate die gaat er maar meteen vanuit dat hij gelijk heeft en hij er niks aan kon doen, wat absoluut niet het geval is.quote:
Dat ben ik ook helemaal met je eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, vond het zelf wel meevallen eigenlijk. Maar Ten Cate die gaat er maar meteen vanuit dat hij gelijk heeft en hij er niks aan kon doen, wat absoluut niet het geval is.
Nou iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef popolon het volgende:
Een matige selectie, een bestuur met een koffer vol met geld maar doet er niks mee.
En dan moet de trainer opstappen?
Maar da's logisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Snatched het volgende:
Die gasten van Ajax moeten gewoon op dit soort momenten de mouwen eens opstropen, en er voor 110% tegen aan gaan.
Ajax heeft een veel te grote bek, die ze al jaren niet meer kunnen waar maken, en bovendien lijkt elke speler te lijden aan een chronisch geval van zelfoverschatting.
Ik ben geen voetbalfan, maar mag graag een mooie wedstrijd zien. Het enige wat ik gisteren zag, was een stel sneue, overbetaalde voetballers die te beroerd zijn om eens te 'vechten' om hun doel te halen.
Ach, de training van ons is deze week ook al 2x geschrapt. Nog niks gebeurt intussenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
Training morgen geschrapt, dus er kan iets gebeuren....
en terecht! als je zo presteert moet je gewoon eerder het weekend beginnen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
Training morgen geschrapt, dus er kan iets gebeuren....
Beter dan ze gekocht hebben wel ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ze mee kunnen doen voor de titel in Nederland en wel van Slavia kunnen winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht worden
Dyer breekt kuit- en scheenbeen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Mwah, wanneer Henk ten Cate ontslagen wordt denk ik dat zo'n beetje alle eredivisie trainers onder de "top 4" een sollicitatiebrief de deur uit doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
jammerquote:Van Geel: ''Ten Cate blijft bij Ajax'' Geplaatst op 30-08-2007 20:38 door Robin de Vries - Bron: AT5
Image: uploads/van geel, martin [closeup].jpgMartin van Geel zegt tegenover AT5 dat ondanks het niet halen van Champions League voetbal de positie van trainer Henk ten Cate bij Ajax niet ter discussie staat. Van Geel wil zich ook vooral niet gek laten maken door de media.
"We gaan geen zondebok aanwijzen. We hebben er alles aangedaan maar helaas is het niet gelukt.", aldus van Geel. Volgens Van Geel zijn er dit seizoen nog genoeg prijzen te winnen door Ajax.
maar hebben vooral aan kwaliteit ingeleverd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef MaxPower het volgende:
Balaban o.a.
Net als Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar hebben vooral aan kwaliteit ingeleverd.
Van alle teletekst-edits die ik heb gezien, is dit de enige die echt lijkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Van Basten zijn naam is genoemd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ten Cate, tja..
Ontslaan en dan? Iemand suggesties voor een nieuwe trainer? Laat hem het seizoen maar af maken. En dan kan er een nieuwe trainer komen. Wie? Ik zou het niet weten. Ik wacht wel af. Wat mij betreft gaan eerder Jaakke en Fonteijn (spring voor de trein!) eruit!
Geen optie voor mij. Dat is ook zo'n knuppel die hardnekkig aan het drie spitsen systeem blijft vasthouden. In de Nederlandse competite kan dat wel, maar in Europa moet er gewoon met vier middenvelders gespeeld worden, aangezien we op het middenveld telkens compleet over lopen worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Van Basten zijn naam is genoemd.
Ja, maar dat was Twente..quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Paniek bij ajax... in het begin van het seizoen was het hossana we worden kampioen, na 3 competitie wedstrijden en 2 CL duels moet de trainer al weer oprotten. Ik zou zeggen wacht nog ff, vorig seizoen was het ook zo bij FC Twente, in het begin deden we het ook slecht en riepen mensen ook al dat het een ramp jaar zou worden en kijk waar we geëindigd zijn...
Als je de duels aangaat op het middenveld zal je inderdaad overlopen worden. Wie niet sterk is moet slim zijn. Ajax moet dan ook de duels ontlopen door middel van een fatsoenlijke opbouw icm een sterk positiespel. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat kan en die ook niet van visie gaat veranderen. Daar zit het probleem dan ook bij Ajax. In het begin wordt er door de trainer heel mooi gezegd dat ze gaan bouwen aan een elftal maar ze stappen al snel van hun "visie" af en gaan verder op resultaatvoetbal. Zodra ze mindere resultaten gaan boeken doordat ze niet kundig genoeg zijn gaan ze al snel zeuren over bepaalde type spelers die ze niet hebben. Zoals spelers met ervaring, fysiek sterke spelers, een pinchhitter, spelers die "als het nodig is de bal gewoon de tribune inschieten" en dan willen ze natuurlijk ook nog de breedteaankopen (spelers die genoegen nemen met een beperkte rol maar toch erg van nut zijn, met als gevolg dat die breedteaankopen altijd zullen spelen ipv van een getalenteerde jeugdspeler). Spelers die niet nodig zijn als de trainer gewoon zijn werk goed uitvoert. Het lijkt mij verstandig om voortaan de taken dan ook te verdelen. Een voormalig Ajax speler die 1 visie heeft en zich daar ook aan houdt en hewoon rustig blijft in combinatie met 1 a 2 sterke veldtrainers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen optie voor mij. Dat is ook zo'n knuppel die hardnekkig aan het drie spitsen systeem blijft vasthouden. In de Nederlandse competite kan dat wel, maar in Europa moet er gewoon met vier middenvelders gespeeld worden, aangezien we op het middenveld telkens compleet over lopen worden.
Qua kwaliteit is er alleen maar ingeleverd en het spel ziet er niet uit. Genoeg reden tot paniek lijkt me.quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Paniek bij ajax... in het begin van het seizoen was het hossana we worden kampioen, na 3 competitie wedstrijden en 2 CL duels moet de trainer al weer oprotten. Ik zou zeggen wacht nog ff, vorig seizoen was het ook zo bij FC Twente, in het begin deden we het ook slecht en riepen mensen ook al dat het een ramp jaar zou worden en kijk waar we geëindigd zijn...
Jol is ook geen slimme keuze nee. Met die miljoenen die ze hebben moeten ze maar eens een buitenlandse toptrainer aanstellen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Complete onzin om HtC nu te ontslaan. Ik lees dat mensen roepen om Jol. Onbegrijpelijk. Zwaar overschatte trainer die het bij Tottenham ook slecht doet. Is ook totaal geen Ajax trainer. Het probleem ligt bij Ajax nu gewoon op het middenveld, daar wordt je niet vrolijk van wat daar rondloopt. Ik heb wel vertrouwen in ten Cate, mocht het in de winterstop echt niet meer werken tussen Ajax en ten Cate dan kan het in de winterstop einde oefening zijn maar absoluut niet eerder.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:07 schreef koningdavid het volgende:
Van Basten is van harte welkom bij Ajax.
Als spitsentrainer
Net als de wedstrijden tegen Slavia zekerquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Radegast het volgende:
Henk doet het niet beter dan Danny of Co, maar deze trainer mag vooralsnog blijven zitten.
De wedstrijden tegen Zagreb zullen cruciaal worden voor Ten Cate.
Welnee johquote:Op donderdag 6 september 2007 17:12 schreef addictivebeat het volgende:
Ten Cate moet gewoon gestraft worden voor deze wanprestatie. Twee keer op rij de champions league mislopen tegen mindere ploegen kán gewoon niet, daar moeten gevolgen aan verbonden worden. Daarvoor waren de belangen te groot.
Henk heeft een mooie rolex en Danny nietquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Radegast het volgende:
Henk doet het niet beter dan Danny of Co, maar deze trainer mag vooralsnog blijven zitten.
De wedstrijden tegen Zagreb zullen cruciaal worden voor Ten Cate.
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat hij zijn 2 jaar mag afmaken. Dit in het belang van Ajax omdat ontslaan toch geen vooruitgang is op dit moment.
Wie is dhr. 'Gaal'?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?
Tsjah om tussentijds een vervanger aan te stellen.. kost geld lost je problemen niet echt op. Dan maar het seizoen noodgedwongen zo afmaken.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een nette 1-1 na 90min bij Kozakken Boys kan er op het lijstje bij.
Whehequote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
De titel van dit topic moet worden veranderd, echt veel te negatief!![]()
Ja, het lag aan de spelers. Mea culpa komt in zijn vocabulaire niet voor.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Zijn commentaar was wel duidelijk i.i.g.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
De titel van dit topic moet worden veranderd, echt veel te negatief!![]()
Ajax 1quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker bezig Henk!
Wie is maradonna?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ten Cate die na 2 matige doelpuntjes van Luque tegen VVV doet alsof hij de nieuwe maradonna heeft binnengehaald
Gelukkig doet jouw cluppie het een stuk beterquote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker bezig Henk!
Bron: nu.nlquote:Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
ANP
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
Waarom niet? Op zich niet veel anders als bij Barça.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:11 schreef rubbereend het volgende:
ik denk niet dat dat de constructie is waar Ten Cate echt gelukkig van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |