Wat te denken van Delorge en Vertonghen, die speelden ook de sterren van de hemelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Wat een tactische fouten weer vanavond zeg.![]()
Urzaiz
Rommedahl![]()
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Devano het volgende:
Ik denk dat Ogararu meer werd gemist dan Davids.
Veel anders is er nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef MaxPower het volgende:
Wat een tactische fouten weer vanavond zeg.![]()
Urzaiz
Rommedahl![]()
Zag ik Delorge bij die 2e goal nu centraal in de defensie staan??? En 6 meter aan de verkeerde kant dekken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat te denken van Delorge en Vertonghen, die speelden ook de sterren van de hemel
De voorzetten van Bakircioglu kwamen tenminste nog in de buurt, die van Rommedahl bij de 2e cornervlag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel anders is er niet
Maar Rommedahl was nog wel gevaarlijk.
Huntelaar tot het einde laten staan is pas een tactische fout. Huntelaar opstellen sowieso![]()
Delorge was terug omdat het een counter was na een corner of vrije trap ofzo. Maar helemaal goed dekken deed hij inderdaad niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zag ik Delorge bij die 2e goal nu centraal in de defensie staan??? En 6 meter aan de verkeerde kant dekken?![]()
Wat was die quote van Groenendaal ook alweer? Stond nog op vi.nl... "voor dit Slavia hoeven wij niet bang te zijn"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
Henk "Slavia is geen wonderploeg dus we gaan winnen" Ten Cate![]()
.
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De voorzetten van Bakircioglu kwamen tenminste nog in de buurt, die van Rommedahl bij de 2e cornervlag.
Niemand, voor zijn wissels kregen ze kans na kans...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.
Maar ja, wie had ie dan in moeten brengen? Iemand uit C1?
In ieder geval Gabri er niet uithalen, Kennedy mocht imo ook wel blijven staan... Haal dan middelmatige spelers als Colin of Delorge eruit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
UIt de eerste corner van Rommedahl kwam bijna een doelpunt.
Maar ja, wie had ie dan in moeten brengen? Iemand uit C1?
Ik zeg hem op Graafschap-tv (lokale zender) vlak na de wedstrijd tegen De Graafschap: "Tege slaaafiiiaaaa krege we net sofeeel kanse als tege De Graafschap, alleen gingen ze er hier in en daar niet. Maar so'n wedstraid speel je maar één keer per seisoen, dus over 2 weken moeten we gewoon gaan winnen"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat was die quote van Groenendaal ook alweer? Stond nog op vi.nl... "voor dit Slavia hoeven wij niet bang te zijn"
![]()
![]()
![]()
Alsof die het slechter zouden doen, de bodem is wel bereikt hoor. Tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Henk laten zitten, anders wordt het weer een Adri Koster of Aron Winter ofzo.
Co is haalbaar, heeft een clausule in zn contract. Maar ik verwacht hem pas op zn minst in de winter- of zomerstop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef koningdavid het volgende:
Co is al bezet, verder zie ik niet direct geschikte vervangers.
Gewoon Henk laten zitten, anders wordt het weer een Adri Koster of Aron Winter ofzo.
Ja wel 3 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niemand, voor zijn wissels kregen ze kans na kans...
Ja, op de plek van Urby graag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef DrDentz het volgende:
kan Frank de Boer niet?
Kan alsnog hoor, graag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Hij zal zich nu vast wel achter zijn oren krabben waarom die niet voor Qatar getekend had..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg hem op Graafschap-tv (lokale zender) vlak na de wedstrijd tegen De Graafschap: "Tege slaaafiiiaaaa krege we net sofeeel kanse als tege De Graafschap, alleen gingen ze er hier in en daar niet. Maar so'n wedstraid speel je maar één keer per seisoen, dus over 2 weken moeten we gewoon gaan winnen"
Trainersruil.quote:
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kluivert en Reiziger hadden dit ajax met hun ervaring naar de CL geschopt. Transfervrij, maar Van Geel moet niks van oud spelers.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.
Zelfs na 3 maanden vakantiequote:
Het begint al met het gehanteerde 4 - 3 - 3 systeem wat zeer achterhaald is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
er moet zo langzamerhand toch een patroon duidelijk worden sinds van Gaal........ ik denk dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainers die steeds ontslagen worden bij Ajax
nou de keren dat ik Reiziger actief heb gezien op Europees niveau bij PSV was ook niet al te best :dquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reiziger had het zeker beter gedaan dan Colin.
welke toptrainer wil naar Ajax komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Steeven het volgende:
Martin van Geel zit op een enorm dikke zak geld, haal maar eens een toptrainer daarvoor ipv die net-niet gasten.
Maar dat zit zo lekker...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Steeven het volgende:
Martin van Geel zit op een enorm dikke zak geld, haal maar eens een toptrainer daarvoor ipv die net-niet gasten.
Dat lijkt me duidelijk ja. Ten Cate was waarschijnlijk "gewoon" kampioen geworden als hij voor PSV had gekozen in plaats van voor Ajax. De meeste trainers zijn zo goed als hun materiaal. Als je met Rommedahl, Delorge, Colin, Bakircioglu (absoluut geen CL-materiaal, alleen leuk in de Eredivisie) en Vermaelen een CL-voorrondewedstrijd in gaat, dan kun je er donder op zeggen dat er fouten gemaakt gaan worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
er moet zo langzamerhand toch een patroon duidelijk worden sinds van Gaal........ ik denk dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainers die steeds ontslagen worden bij Ajax
Dan geeft ie de broodjes aan de verkeerde klantenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Die Colin kunnen ze beter als broodjesverkoper inzetten in de Arena.
Iedereen is te koopquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke toptrainer wil naar Ajax komen?
Reiziger is ook geen topper, maar ik denk dat hij die blunder van Colin niet zou zijn begaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de keren dat ik Reiziger actief heb gezien op Europees niveau bij PSV was ook niet al te best :dmaar wel ietsje beter dan Colin
Koster en Winter lijken me zeker geen vooruitgang t.o.v. Ten Cate nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alsof die het slechter zouden doen, de bodem is wel bereikt hoor. Tenminste, dat mag ik hopen.
Dan sta je een kwartier op je broodje kroket te wachtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Colin kunnen ze beter als broodjesverkoper inzetten in de Arena.
-----------------Stekelenburg--------------quote:
Wil je het even testen online? Of heb je de nieuwe patch nog niet geinstalleerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
-----------------Stekelenburg--------------
vd Wiel-------Stam------Vermaelen-----Urby (bij gebrek aan beter)
----------------------Heitinga-----------------
----------------------Gabri--------------------
----Kennedy-------------------------Rommedahl(Luque)---
-----------------------Suarez-----------------
----------------------Huntelaar---------------
Systemen moeten aangepast worden aan de selectie en niet andersom.quote:
Contractverlenging, nieuwe functie en salarisverlaging lijkt mij een strakker planquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het grote PLAE@ moet ontslagen worden -topic dan maar? Er moet toch iemand bloeden...![]()
Hilarisch.. Altijd die grote bek dat er wel even gewonnen gaat worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
Henk "Slavia is geen wonderploeg dus we gaan winnen" Ten Cate![]()
.
Nee, niet stoppen. Het maakt het juist zo leukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Als dat nu eens stopt, zou al een hele vooruitgang zijn.
"Het grote Ajax dat wel even zou gaan winnen" ligt inderdaad al weer een aantal jaren achter ons.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hilarisch.. Altijd die grote bek dat er wel even gewonnen gaat worden.
De werkelijkheid is niet realistisch. In FM win ik met Oranje in die opstelling ook met 6-0 van Zwitserlandquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
OMFG bij FM winnen ze met die opstelling gewoon met 5-2 van Slavia....hoe kan dit
Ik zag 2 weken geleden nog zo'n quote op vi.nl staan anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Het grote Ajax dat wel even zou gaan winnen" ligt inderdaad al weer een aantal jaren achter ons.
Er zat zo'n kniphoog boven m'n berichtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De werkelijkheid is niet realistisch. In FM win ik met Oranje in die opstelling ook met 6-0 van Zwitserland
De pers werkt er ook maar wat graag aan mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
het grachtengordeljournaille ziet ook weer enkele mooie reisjes naar Londen down the drain verdwijnen. Nu moeten ze weer naar Otelul galati, dat is toch een stuk minder hip.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pers werkt er ook maar wat graag aan mee.
Jij hebt trouwens ook altijd een grote bek dat de tegenstander wint (Zwitserland, Slavia)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zei dat de werkelijkheid niet realistisch was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er zat zo'n kniphoog boven m'n berichtje.
Adriaanse heeft net weer een baantje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke toptrainer wil naar Ajax komen?
Dat is helemaal waar idd. Ik zal ook nooit meer vergeten hoe Gomes en Alex in het AD werden afgeschilderd als "uitstekende spelers voor een club als Ajax" (in het jaar dat Koeman met een '1' op z'n stropdas rondliep) en dat de betreffende persmuskiet maar niet begreep dat een clubje als PSV dat soort spelers kon halen en Ajax nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
het grachtengordeljournaille ziet ook weer enkele mooie reisjes naar Londen down the drain verdwijnen. Nu moeten ze weer naar Otelul galati, dat is toch een stuk minder hip.
En twee schalen van Jopie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:08 schreef Prosac het volgende:
[afbeelding]
die man heeft nog niks gepresteerd bij Ajax. Ja een leuk bekertje, that's it.
zuchtquote:
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hij zal morgen wel weer verbaasd zijn dat er zoveel journalisten op de persconferentie zijn, net als vorig jaar.
Blind heeft de CL gehaald met Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?
Domino effect, volgend jaar zit er een andere trainer en dan is het "Ten Cate heeft het toch niet echt slechter gedaan dan <insert nieuwe trainer>"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij nog mag blijven. Blind heeft het toch niet echt slechter gedaan dan Ten Cate?
En die Ajacieden maar lachen bij zijn aanstelling vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Koeman was pas een held. 2 titels en een beker.![]()
Whehe ik dacht alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Gewoon beetje letters knippen en plakken in Paint, 5 minuten werkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Whehe ik dacht alHoe krijg je dat voor elkaar?
Wat kan jou het schelen man, jij wordt vaderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef Suijk het volgende:
Dan zijn we opeens wel gekwalificeerd voor de CL.
Hij hoeft wat mij betreft ook niet weg, maar contractverlenging hoeft nou ook weer niet.
Gooi je in ieder geval niet nog een jaar weg met vriendjespolitiek en alles goed praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef SCH het volgende:
Wat win je erbij als Ten Cate wordt ontslagen?
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:24 schreef Fides het volgende:
Hoe kan Ten Cate met clubs als Vitesse en NAC wel ver bovengemiddeld presteren en bij Ajax niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |