Juist vanwege z'n huidskleurquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niets over zijn huidskleur?
Jammer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juist vanwege z'n huidskleur.
De echt grove dingen heb ik trouwens maar weggelaten..
Sneu. Kijk, ik mag Henkie ook niet, maar moeilijk gaan doen over iemands huidskleur is gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juist vanwege z'n huidskleur.
De echt grove dingen heb ik trouwens maar weggelaten..
Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat het om de echt harde kern ging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sneu. Kijk, ik mag Henkie ook niet, maar moeilijk gaan doen over iemands huidskleur is gewoon achterlijk.
Ik kan mij er niet druk om maken iig, kijk er juist wel naar uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:19 schreef Flashwin het volgende:
Henk heeft toch ook eerder in Hongarije ofzo gewerkt als trainer?
Denk niet dat hij zich zo druk maakt om reacties op zn huidskleur. Minder dan mensen in dit topic in ieder geval
Volgens mij valt het bij buitenlandse trainers wel mee toch, Daggla?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:07 schreef groenen het volgende:
Stanley Menzo wordt zijn assistent, die is nog getinter dan Henkie, ik ben vraag me af hoe dat afloopt.
Ik dacht hotdog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
Streetdog was het, toch?
Ik heb ook nergens gezegd dat ik elke supporter bedoelde, toch? anders moet je dat effe quoten en neem ik dat terugquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat het om de echt harde kern ging.
Ja, ik doelde meer op het feit dat die gasten per definitie sneu zijn. Los van het racistischequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik elke supporter bedoelde, toch? anders moet je dat effe quoten en neem ik dat terug
Jawel, maar Henk heeft een kleurtjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij buitenlandse trainers wel mee toch, Daggla?
Never mind me than dear doctorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik doelde meer op het feit dat die gasten per definitie sneu zijn. Los van het racistische.
Is dit echt oostblok stijl erg daar ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar Henk heeft een kleurtje.
Die haat naar negers? Nee, absoluut niet. Integendeel juist, er zijn best veel Nigerianen in Griekenland.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is dit echt oostblok stijl erg daar ofzo?
Oh zo´n groepje "die het voor de rest verpest"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die haat naar negers? Nee, absoluut niet. Integendeel juist, er zijn best veel Nigerianen in Griekenland.
Maar dat groepje supporters is gewoon extreem rechts. Niet echt een Grieks iets, meer dat ze daar gewoon klieken.
quote:Van der Lem: 'Ten Cate heeft 't beetje gehad met Nederland'
Datum: 4-sep-2008 14:56
Door Mark van den Heuvel
Het Panathinaikos van de jeugdvrienden Henk ten Cate en Gerard van der Lem (foto) is dit seizoen de enige Griekse club in de Champions League. Wij vroegen ons af: hoe staan de zaken ervoor in Athene?
Is het een beetje uit te houden daar?
“Het wordt iets minder, het is nu 33 graden, maar vanavond wordt het 29. Ik merk wel dat ik daar steeds minder goed tegen kan, naarmate ik ouder word.”
Waarom wil Henk ten Cate ons niet te woord staan?
“Henk heeft het een beetje gehad met Nederland. Hij geeft even geen interviews. Henk praat met de Griekse pers en daar heeft hij zijn handen vol aan. Het is hier een compleet gekkenhuis wat dat betreft. Er zijn tien dagelijkse sportkranten en die moeten allemaal vol. Die journalisten bellen mij steeds op mijn Nederlandse nummer en gewoon om twee uur s’nachts, hè? Gelukkig hebben ze mijn Griekse nummer niet, nog niet, want dan neem ik meteen een ander.”
Wat kan je zeggen over het niveau van het Griekse voetbal?
“Het is erg emotioneel allemaal. Je hebt drie aardige ploegen en wij spelen als enige in de CL. Wij hebben een elftal dat de titel kan winnen, maar in Europa zal nog moeten blijken of we ons kunnen meten met de andere ploegen, Inter, Werder en Anorthosis Famagusta. Best een aardige ploeg hoor, die laatste, vergis je niet. Daar hebben die Cyprioten een boel geld ingestoken.”
quote:In Griekenland is opwinding ontstaan bij Panathinaikos, waar Henk ten Cate werkt en mogelijk de vrijheid krijgt om ondanks een doorlopend contract van club te wisselen als hij zich niet weet te plaatsen voor de Champions League. Ten Cate beantwoordt aan het profiel van een topcoach, die bij grote clubs - Barcelona, Ajax, Chelsea - heeft getraind en Champions League-ervaring heeft. Griekse media melden al dat de Nederlander Panathinaikos vervroegd gaat verlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |