Bestaat al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
Dan moet er ook komen het grote erwin koeman moet ontslagen worden![]()
Hij neemt altijd alles letterlijk van mij over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanwaar de "...."?
Henk ten Caratequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we dit seizoen maar even afwachten. Ik denk wel dat Ten Cate figuurlijk om zich heen gaat slaan als er een aantal keer word verloren en er kritische vragen komen van journalisten.
quote:
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, volgens de traditie heeft Henk nu ook z'n topic.
Geregistreerd op: vrijdag 4 november 2005 @ 16:26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topic![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.quote:
ik zit hier wel langer dan vandaag hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga jíj nou de taalpurist uithangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.henkmoetblijven.nl
Dit word een lange reeks hoop ik
Ja maar als het een korte reeks word, dan hoeft hij niet onslagen te worden en gaat het goed met ajax..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijft
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze kan nu wel weer een "schop" gebruiken. Het is net Danny Blind.
wie heeft het over dirk kuijt dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
lezen kunnen jullie ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef supertux het volgende:
[..]
wie heeft het over dirk kuijt dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de strijd gaat verder .......
kijk maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef supertux het volgende:
[..]
ik heb het waarschijnlijk gemist ja![]()
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
Alleen dit keer wonnen wequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die trainer die CL haalde tegen Feyenoord, die de Johan Cruijff schaal won, die overwinterde in Europa, die de beker won?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
Ik heb liever Blind dan Ten Cate
Was Ten Cate ballenjongen bij Barcelona ofzo??!!![]()
Hoe reageerde hij dan? Heb het niet gezien, ben wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Vervelende man, hoe hij op zo'n nederlaag reageert.
heel chagie , en tegen die verslaggever van radio 1 vondt ie het allemaal geen relevante vragen , hij kon slecht tegen zijn verlies.quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij dan? Heb het niet gezien, ben wel nieuwgierig.
vind ik als niet ajaxfan wel cool van em,, die blind ging altijd als een pussy zeuren over de scheids dat ze geen pingel hadden gekregen blablabla,, en henk heeft gewoon gelijk,,, 9 van de 10 vragen van die gasten zijn ook gewoon hersenloosquote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heel chagie , en tegen die verslaggever van radio 1 vondt ie het allemaal geen relevante vragen , hij kon slecht tegen zijn verlies.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
zijn meestal ook wel van die vragen waar je het antwoord al weet, maar ze moeten die vragen toch stellen , ze moeten toch iemand aan het woord hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 10:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
vind ik als niet ajaxfan wel cool van em,, die blind ging altijd als een pussy zeuren over de scheids dat ze geen pingel hadden gekregen blablabla,, en henk heeft gewoon gelijk,,, 9 van de 10 vragen van die gasten zijn ook gewoon hersenloos
Jij hebt de lolbroek wel aan vandaag zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Pritt het volgende:
Omdat we pas een punt of 30 voorstaan op Feyenoord.
Nee, de persoonlijke trainer van Ronaldinho.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
Weg met Ten Cate!!!![]()
Ik zou me eerder druk maken om de situatie in Rotterdam Zuid hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
arrogante klootzak die nooit zich zelf de schuld van iets kan geven.
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om de situatie in Rotterdam Zuid hoor.
Net zoals Van Den Herik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij hebt de lolbroek wel aan vandaag zeg![]()
plannen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh.... Koeman en Bosz zijn aan het begin van volgend seizoen echt wel weg!
Feyenoord zal niet 2 keer in 1 jaar van bestuur veranderen. Dat zou de definitieve doodsteek voor de club zijn.quote:
Ook HtC zelf welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
HtC heeft Ajax helemaal niet laten meevoetballen om de titel. Dat heeft Ronald Koeman gedaan.
Was PSV niet ingestort stonden we gewoon op 10 a 12 punten en waren we met AZ in strijd voor plek 3, en gingen we weer de playoffs in. Ik vind het (nog) allemaal niet zo overtuigend. Maar hij hoeft nog niet weg, maar volgend jaar moeten ze kampioen worden.quote:
En dat ligt allemaal aan ten cate... PSV was gewoon bere sterk aan het begin van het seizoen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was PSV niet ingestort stonden we gewoon op 10 a 12 punten en waren we met AZ in strijd voor plek 3, en gingen we weer de playoffs in. Ik vind het (nog) allemaal niet zo overtuigend. Maar hij hoeft nog niet weg, maar volgend jaar moeten ze kampioen worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld worden door de oud coach van RKC, Fc Den Bosch, ADO en Utrecht
Het ligt o.a. aan ten Cate dat we punten hebben verspeeld waar dat niet hoefde ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat ligt allemaal aan ten cate... PSV was gewoon bere sterk aan het begin van het seizoen!![]()
was meer november/december want hald november stond Ajax nog aan kopquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als Ajax niet was ingestort in oktober/november, dan hadden ze mijlenver voorgestaan.
Zo ken ik er nog wel een paar.
Nee, het ligt aan de kutmentaliteit die Ajax heeft "we winnen wel efskes van RKC" Dát moeten ze eens kwijtraken en als er iemand hard aan werkt om die mentaliteit kwijt te raken is het ten Cate wel. Dát het hem niet lukt is een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ligt o.a. aan ten Cate dat we punten hebben verspeeld waar dat niet hoefde ja.
Vermeld dan teminste wie dat stuk geschreven heeft ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hugo Borstquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Vermeld dan teminste wie dat stuk geschreven heeft ...
Weet ik - maar het is zo slordig als iemannd een stuk tekst geheel overneemt zonder bron vermeliding - in deze vorm suggereert het dat DAM hetzelf geschreven heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |