Bestaat al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
Dan moet er ook komen het grote erwin koeman moet ontslagen worden![]()
Hij neemt altijd alles letterlijk van mij over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanwaar de "...."?
Henk ten Caratequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we dit seizoen maar even afwachten. Ik denk wel dat Ten Cate figuurlijk om zich heen gaat slaan als er een aantal keer word verloren en er kritische vragen komen van journalisten.
quote:
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, volgens de traditie heeft Henk nu ook z'n topic.
Geregistreerd op: vrijdag 4 november 2005 @ 16:26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens de kakkerlak traditie die openen deze topic![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit tong80 die flauwe humor bekritiseert?
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.quote:
ik zit hier wel langer dan vandaag hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga jíj nou de taalpurist uithangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebruik eens hoofdletters en check je post voordat je op invoeren drukt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan ook niet ontsnappen aan het kriterium van orginaliteit.
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.henkmoetblijven.nl
Dit word een lange reeks hoop ik
Ja maar als het een korte reeks word, dan hoeft hij niet onslagen te worden en gaat het goed met ajax..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Als het een lange reeks wordt betekend het dus dat ie lang trainer van ajax blijft
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze kan nu wel weer een "schop" gebruiken. Het is net Danny Blind.
wie heeft het over dirk kuijt dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
lezen kunnen jullie ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef supertux het volgende:
[..]
wie heeft het over dirk kuijt dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de strijd gaat verder .......
kijk maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef supertux het volgende:
[..]
ik heb het waarschijnlijk gemist ja![]()
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ach nog altijd beter dan een jankende dirk kuijt die ff zegt dit is mijn laatste ja F'nerd en vervolgens geen club kan vinden die hem wil hebben.
Alleen dit keer wonnen wequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die trainer die CL haalde tegen Feyenoord, die de Johan Cruijff schaal won, die overwinterde in Europa, die de beker won?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |