lolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Blind werd vierde.. ten Cate tweede dus hij doet het gezien het materiaal fantastischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:24 schreef Fides het volgende:
Hoe kan Ten Cate met clubs als Vitesse en NAC wel ver bovengemiddeld presteren en bij Ajax niet?
Voorronde, pannekoek. Zelfde als Henk ten Cate dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind haalde wel de CL
Blind plaatste zich toch voor CL ten koste van Brøndby?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorronde, pannekoek. Zelfde als Henk ten Cate dus.
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaarquote:
als ie gewoon vorig en dit jaar de CL had gehaald, had ie mooi kunnen shoppenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaar
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
als ie gewoon vorig en dit jaar de CL had gehaald, had ie mooi kunnen shoppenNu moet dat geld van de transfers weer gebruikt worden om een gat op te vullen.
verliezen van een derde ranks clubje![]()
2x geen cl is gewoon wegwezen, zeker tegen clubs als Kopenhagen en Slavia![]()
Als we DAM moeten geloven lopen er anders flink wat talentjes in ook de lagere competities van Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom? als de td je beste spelers verkoopt en je mag gaan shoppen in de engelse Championship dan krijg je natuurlijk nooit een topteam bij elkaar
En dan scout je Rommedahl en Colin?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als we DAM moeten geloven lopen er anders flink wat talentjes in ook de lagere competities van Europa.
onzin, er moet gewoon een wat onbekendere trainer naar Ajax komen. Kijk bijvoorbeeld naar Van Gaal in 1991. Ten Cate is waarschijnlijk helemaal vol van zichzelf naar zijn periode in Barcelona, aangezien het nooit aan hem ligt. Hij heeft het leuk gedaan met Sparta en Vitesse maar ook daarvoor modderde die maar wat aan zoals nu bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht worden
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En het was natuurlijk een overtreding bij de goal. Of dat nou wel of niet zo was, waarom kan die gast niet gewoon een keer zeggen: 'Ja, ik heb gewoon echt kut gewisseld.'
Nee, vond het zelf wel meevallen eigenlijk. Maar Ten Cate die gaat er maar meteen vanuit dat hij gelijk heeft en hij er niks aan kon doen, wat absoluut niet het geval is.quote:
Dat ben ik ook helemaal met je eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, vond het zelf wel meevallen eigenlijk. Maar Ten Cate die gaat er maar meteen vanuit dat hij gelijk heeft en hij er niks aan kon doen, wat absoluut niet het geval is.
Nou iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef popolon het volgende:
Een matige selectie, een bestuur met een koffer vol met geld maar doet er niks mee.
En dan moet de trainer opstappen?
Maar da's logisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Snatched het volgende:
Die gasten van Ajax moeten gewoon op dit soort momenten de mouwen eens opstropen, en er voor 110% tegen aan gaan.
Ajax heeft een veel te grote bek, die ze al jaren niet meer kunnen waar maken, en bovendien lijkt elke speler te lijden aan een chronisch geval van zelfoverschatting.
Ik ben geen voetbalfan, maar mag graag een mooie wedstrijd zien. Het enige wat ik gisteren zag, was een stel sneue, overbetaalde voetballers die te beroerd zijn om eens te 'vechten' om hun doel te halen.
Ach, de training van ons is deze week ook al 2x geschrapt. Nog niks gebeurt intussenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
Training morgen geschrapt, dus er kan iets gebeuren....
en terecht! als je zo presteert moet je gewoon eerder het weekend beginnen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
Training morgen geschrapt, dus er kan iets gebeuren....
Beter dan ze gekocht hebben wel ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ze mee kunnen doen voor de titel in Nederland en wel van Slavia kunnen winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? ik denk dat veel trainers niet naar Ajax willen komen, vanwege het feit dat elk jaar de beste voetballers verkocht worden
Dyer breekt kuit- en scheenbeen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Mwah, wanneer Henk ten Cate ontslagen wordt denk ik dat zo'n beetje alle eredivisie trainers onder de "top 4" een sollicitatiebrief de deur uit doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
jammerquote:Van Geel: ''Ten Cate blijft bij Ajax'' Geplaatst op 30-08-2007 20:38 door Robin de Vries - Bron: AT5
Image: uploads/van geel, martin [closeup].jpgMartin van Geel zegt tegenover AT5 dat ondanks het niet halen van Champions League voetbal de positie van trainer Henk ten Cate bij Ajax niet ter discussie staat. Van Geel wil zich ook vooral niet gek laten maken door de media.
"We gaan geen zondebok aanwijzen. We hebben er alles aangedaan maar helaas is het niet gelukt.", aldus van Geel. Volgens Van Geel zijn er dit seizoen nog genoeg prijzen te winnen door Ajax.
maar hebben vooral aan kwaliteit ingeleverd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef MaxPower het volgende:
Balaban o.a.
Net als Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar hebben vooral aan kwaliteit ingeleverd.
Van alle teletekst-edits die ik heb gezien, is dit de enige die echt lijkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef Saekerhett het volgende:
MORGEN WIL IK DIT ZIEN:
[afbeelding]
Van Basten zijn naam is genoemd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ten Cate, tja..
Ontslaan en dan? Iemand suggesties voor een nieuwe trainer? Laat hem het seizoen maar af maken. En dan kan er een nieuwe trainer komen. Wie? Ik zou het niet weten. Ik wacht wel af. Wat mij betreft gaan eerder Jaakke en Fonteijn (spring voor de trein!) eruit!
Geen optie voor mij. Dat is ook zo'n knuppel die hardnekkig aan het drie spitsen systeem blijft vasthouden. In de Nederlandse competite kan dat wel, maar in Europa moet er gewoon met vier middenvelders gespeeld worden, aangezien we op het middenveld telkens compleet over lopen worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Van Basten zijn naam is genoemd.
Ja, maar dat was Twente..quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Paniek bij ajax... in het begin van het seizoen was het hossana we worden kampioen, na 3 competitie wedstrijden en 2 CL duels moet de trainer al weer oprotten. Ik zou zeggen wacht nog ff, vorig seizoen was het ook zo bij FC Twente, in het begin deden we het ook slecht en riepen mensen ook al dat het een ramp jaar zou worden en kijk waar we geëindigd zijn...
Als je de duels aangaat op het middenveld zal je inderdaad overlopen worden. Wie niet sterk is moet slim zijn. Ajax moet dan ook de duels ontlopen door middel van een fatsoenlijke opbouw icm een sterk positiespel. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat kan en die ook niet van visie gaat veranderen. Daar zit het probleem dan ook bij Ajax. In het begin wordt er door de trainer heel mooi gezegd dat ze gaan bouwen aan een elftal maar ze stappen al snel van hun "visie" af en gaan verder op resultaatvoetbal. Zodra ze mindere resultaten gaan boeken doordat ze niet kundig genoeg zijn gaan ze al snel zeuren over bepaalde type spelers die ze niet hebben. Zoals spelers met ervaring, fysiek sterke spelers, een pinchhitter, spelers die "als het nodig is de bal gewoon de tribune inschieten" en dan willen ze natuurlijk ook nog de breedteaankopen (spelers die genoegen nemen met een beperkte rol maar toch erg van nut zijn, met als gevolg dat die breedteaankopen altijd zullen spelen ipv van een getalenteerde jeugdspeler). Spelers die niet nodig zijn als de trainer gewoon zijn werk goed uitvoert. Het lijkt mij verstandig om voortaan de taken dan ook te verdelen. Een voormalig Ajax speler die 1 visie heeft en zich daar ook aan houdt en hewoon rustig blijft in combinatie met 1 a 2 sterke veldtrainers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen optie voor mij. Dat is ook zo'n knuppel die hardnekkig aan het drie spitsen systeem blijft vasthouden. In de Nederlandse competite kan dat wel, maar in Europa moet er gewoon met vier middenvelders gespeeld worden, aangezien we op het middenveld telkens compleet over lopen worden.
Qua kwaliteit is er alleen maar ingeleverd en het spel ziet er niet uit. Genoeg reden tot paniek lijkt me.quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Paniek bij ajax... in het begin van het seizoen was het hossana we worden kampioen, na 3 competitie wedstrijden en 2 CL duels moet de trainer al weer oprotten. Ik zou zeggen wacht nog ff, vorig seizoen was het ook zo bij FC Twente, in het begin deden we het ook slecht en riepen mensen ook al dat het een ramp jaar zou worden en kijk waar we geëindigd zijn...
Jol is ook geen slimme keuze nee. Met die miljoenen die ze hebben moeten ze maar eens een buitenlandse toptrainer aanstellen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Complete onzin om HtC nu te ontslaan. Ik lees dat mensen roepen om Jol. Onbegrijpelijk. Zwaar overschatte trainer die het bij Tottenham ook slecht doet. Is ook totaal geen Ajax trainer. Het probleem ligt bij Ajax nu gewoon op het middenveld, daar wordt je niet vrolijk van wat daar rondloopt. Ik heb wel vertrouwen in ten Cate, mocht het in de winterstop echt niet meer werken tussen Ajax en ten Cate dan kan het in de winterstop einde oefening zijn maar absoluut niet eerder.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:07 schreef koningdavid het volgende:
Van Basten is van harte welkom bij Ajax.
Als spitsentrainer
Net als de wedstrijden tegen Slavia zekerquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Radegast het volgende:
Henk doet het niet beter dan Danny of Co, maar deze trainer mag vooralsnog blijven zitten.
De wedstrijden tegen Zagreb zullen cruciaal worden voor Ten Cate.
Welnee johquote:Op donderdag 6 september 2007 17:12 schreef addictivebeat het volgende:
Ten Cate moet gewoon gestraft worden voor deze wanprestatie. Twee keer op rij de champions league mislopen tegen mindere ploegen kán gewoon niet, daar moeten gevolgen aan verbonden worden. Daarvoor waren de belangen te groot.
Henk heeft een mooie rolex en Danny nietquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Radegast het volgende:
Henk doet het niet beter dan Danny of Co, maar deze trainer mag vooralsnog blijven zitten.
De wedstrijden tegen Zagreb zullen cruciaal worden voor Ten Cate.
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat hij zijn 2 jaar mag afmaken. Dit in het belang van Ajax omdat ontslaan toch geen vooruitgang is op dit moment.
Wie is dhr. 'Gaal'?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?
Tsjah om tussentijds een vervanger aan te stellen.. kost geld lost je problemen niet echt op. Dan maar het seizoen noodgedwongen zo afmaken.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou hij de eerste zijn sinds van Gaal die zn contract uitdient?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een nette 1-1 na 90min bij Kozakken Boys kan er op het lijstje bij.
Whehequote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
De titel van dit topic moet worden veranderd, echt veel te negatief!![]()
Ja, het lag aan de spelers. Mea culpa komt in zijn vocabulaire niet voor.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Zijn commentaar was wel duidelijk i.i.g.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
De titel van dit topic moet worden veranderd, echt veel te negatief!![]()
Ajax 1quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker bezig Henk!
Wie is maradonna?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ten Cate die na 2 matige doelpuntjes van Luque tegen VVV doet alsof hij de nieuwe maradonna heeft binnengehaald
Gelukkig doet jouw cluppie het een stuk beterquote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker bezig Henk!
Bron: nu.nlquote:Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
ANP
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |