En dat werkt dus niet, hard en werkvoetbal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Cart_man het volgende:
Wel leuk om te lezen: ajax speelt hard en werkvoetbal.
Bij jullie niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dat werkt dus niet, hard en werkvoetbal.
Ach, dat is Montana. Die kan ook niet veel hebben...quote:
Ik wil best even langs fietsen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef michiel_merk het volgende:
ben benieuwd of dit echt de stand is , wel vreemd dat niemand meer duidelijkheid kan verschaffen![]()
Spakenburg is toch Hoofdklasse?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef denthemen het volgende:
ik schaam me diep! maar ik maak me geen zorgen, want de vorige wedstrijd wonnen we 8-0 tegen een team dat hoger speelt, maar het is 100% een schande
Dan ben je niet echt op de hoogtequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef denthemen het volgende:
2e klasse volgens mij
Dit is niet het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef TC03 het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat jullie definitief afhaken bij de top 3? Vorig seizoen 4e, en nu verliezen van amateurclubs?
zijn jullie dat wel dan ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef TC03 het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat jullie definitief afhaken bij de top 3? Vorig seizoen 4e, en nu verliezen van amateurclubs?
Hoofdklasse Bquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef denthemen het volgende:
2e klasse volgens mij
Ik hoorde het van een andere fok memberquote:
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een andere fok member
Dirk Kuytquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigen
nope 2-1 nog altijdquote:
Fuck off. Zeg toch dat jullie gelijkhebben, na al die trollende Ajacieden in jullie topic? Zal je mij nooit op betrappen, weet zelf ook wel dat we daar altijd op teruggepakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, dat is Montana. Die kan ook niet veel hebben...
Ja ik wacht ook maar de definitieve eindstand af. Ik geloof er niks van wat er allemaal wordt geroepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Wat staat 't nou serieus ?
Als we dat wisten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Wat staat 't nou serieus ?
jorienvdherikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigen
Die gast krijgt sms vanuit Spakenburg, dus het zal wel 3-1 zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef WEST het volgende:
onbevestigde berichten 3-1
3-1 dus, komt van Ajax Netwerk en dan niet de chat, maar bij het officiële bericht.quote:Tegen het einde van de wedstrijd scoorde Spakenburg zelfs nog de 3-1 middels een geweldig afstandsschot.
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Dit had Danny Blind zelfs niet voor elkaar gekregen.
Rustig maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck off. Zeg toch dat jullie gelijkhebben, na al die trollende Ajacieden in jullie topic? Zal je mij nooit op betrappen, weet zelf ook wel dat we daar altijd op teruggepakt kunnen worden.
Zoals de Feyenoordsupporters een weekje geleden al zeiden, het kampioenschap is na een nederlaag tegen een hoofdklasser echt nog niet beslist en dan is bij ons de wedstrijd zelfs nog bezig.
True.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Hoe zei Erwin Koeman dat ook alweer? Van zo'n beschamende nederlaag leer je 100 keer zoveel als van een 20-0 winst?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"
Wie opent hem?
Henk zal ze zeker leren ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Hoe zei Erwin Koeman dat ook alweer? Van zo'n beschamende nederlaag leer je 100 keer zoveel als van een 20-0 winst?
Dat staat nergens hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Ondanks het warme weer wist Ajax toch 9 maal het net te vinden en won dan ook met 2-9"
Ajax.nl
Is toch ook zo, je kan iig gelijk de zwakke plekken zien en buiten dat heb je nu nog tijd om op bepaalde dingen te trainen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
das basisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef sjimz het volgende:
Opstelling Ajax:
12. Kenneth Vermeer
4. Thomas Vermaelen
5. Urby Emanuelson
7. Mauro Rosales
9. Klaas Jan Huntelaar
11. Kenneth Perez
15. Olaf Lindenbergh
20 George Ogararu
23. Emmanuel Boakye
26. Edgar Manucharyan
28. Jan Vertonghen
Quincy van Ommerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"
Wie opent hem?
Weg cleansheet bonus voor de keeper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef cultheld het volgende:
Zal de Spakenburgse verdediging nu teleurgesteld zijn dat ze de 0 niet hebben gehouden?
Ben je er nu pas!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je die stink joodjes moeten horen toen wij 1-0 verloren van katwijkArrogante zakken
![]()
Ik dacht al, waar blijf je. Je bent later dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je die stink joodjes moeten horen toen wij 1-0 verloren van katwijkArrogante zakken
![]()
Tekent je dat uitgerekend jij hier weer moet komen lopen trollenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Ach het kan alleen maar beter gaanquote:
tja.. als je club geen prijzen pakt moet je ergens anders je plezier maar uithalen héquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij niet naar Liverpool?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wii ook vandaag weer 8 keer lenen ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar euhm wij scoren iig in oefenpotjes
zeg dat aub ook tegen die trieste figuren van club die zo kwamen trollen in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.
het meeste posten in het wk forum is ook kansloosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.
Neuh we hebben nog een grote buffer door een 0-18 enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wii ook vandaag weer 8 keer lenen ?
Ik had je hoger ingeschat Jorien.quote:
Liever niet zeg !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nog even en fc groningen is ook een jodenclub![]()
Gelijk heb je. Ik doe daar niet aan mee en nu blijkt wel weer waarom.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Is het serieus waar dan?Tja, dan kan ik een grijns niet onderdrukken. Wat konden jullie lachen laatst om Feijenoord. Zelf geen haar beter dus.
![]()
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Is het serieus waar dan?Tja, dan kan ik een grijns niet onderdrukken. Wat konden jullie lachen laatst om Feijenoord. Zelf geen haar beter dus.
![]()
Zo kom je wel aan de 402 ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Okee, dit topic kan alvast afgeschreven worden door getroll en de tientallen reacties van Ajacieden erop.
In je enthousiasme gaat je zinsopbouw wel enigszins achteruit..!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooier![]()
In zekere zin eigen schuld. Hadden de Ajacieden laatst maar niet zo hoog van de toren moeten blazen. Begrijpelijk misschien toen, maar nu kun je ook verwachten dat het hier zal gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Okee, dit topic kan alvast afgeschreven worden door getroll en de tientallen reacties van Ajacieden erop.
Dat gebeurde in ons topic na het verlies tegen Katwijk ook, dus loop niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Sinds wanneer kan jij turksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooier![]()
Masturbeer-topic voor de user Dirk-Kuijt. Deel 1.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in 1 helft?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef -Wolf- het volgende:
Arsenal - AJAX 0-8 zeg ik je.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In zekere zin eigen schuld. Hadden de Ajacieden laatst maar niet zo hoog van de toren moeten blazen. Begrijpelijk misschien toen, maar nu kun je ook verwachten dat het hier zal gebeuren.
Maar het is vast dialectquote:verliezen tegenvan Spakenburg
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Superheld het volgende:
Staat het trouwens nou al ergens waar het betrouwbaar genoemd kan worden?
Niet kunnen scoren tegen Hoofdklassersquote:
Zou ik ook zeggen als PSV met 1-0 had verloren van Katwijk. Verliezen van een amateurclub is altijd slecht, ook al stel je de A-1 op.quote:
3-2 Voor Spakenburgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef -Wolf- het volgende:
is het nou 3-2 geworden?? of gewoon 3-1?
Wat is dit? Een "jezus wat zijn wij slecht maar jullie zijn nog net wat slechter"-post?quote:
Je bent nu toch niet serieus of wel?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken. Kunnen we over een aantal jaar overwegen om onze favoriete voetbalclub omwille van al die kutontwikkelingen (verstevigde controles, altijd met de combi, verhoogde prijzen, nog even en je mag in NL ook al niet meer roken/blowen, drinken en snuiven tijdens een wedstrijd) niet meer te bezoeken en ons meer te richten op het amateurvoetbal?
Alleen datgene tussen haakjes was serieus, natuurlijk verruil ik Ajax niet voor het amateurvoetbal.quote:
Ik doelde meer op het "Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken."-deel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen datgene tussen haakjes was serieus, natuurlijk verruil ik Ajax niet voor het amateurvoetbal.![]()
Nee, dat slaat ook nergens op. Hier zijn geen excuses voor mogelijk, zoals ik al eerder zei speelden wij niet met de beste elf spelers, maar Spakenburg was nota bene nog maar drie dagen in training.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken."-deel.
Nope. Tegen Emmen, dat één niveau hoger speelt dan Spakenburg.quote:
eerst arsenal hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope. Tegen Emmen, dat één niveau hoger speelt dan Spakenburg.
Nee helaasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je zat bij de verkeerde wedstrijd
nog fotos geschoten ?
Je hebt gelijk, eerst naar Arsenal. Daarna BVO Emmen en Borussia Dortmund, vier nederlagen op rij?quote:
quote:Spakenburg verrast Ajax op veel fronten
18 juli 2006, 21:40
Door: Klaas Jan van der Veen
Na Feyenoord heeft ook Ajax zich laten verrassen door een amateurclub. De ploeg van Henk ten Cate verloor dinsdagavond met 3-2 bij Spakenburg. Jaap Stam en de teruggekeerde Zdenek Grygera kwamen niet in actie.
Binnen 37 minuten had Spakenburg een 2-0 voorsprong genomen. Arthur van Metelen profiteerde van zwak verdedigen bij Ajax en passeerde met een afstandschot doelman Kenneth Vermeer. Niet veel later wist ook Roderik de Harder een fout af te straffen, waardoor de blauwen op rozen kwamen.
Ook na de theepauze speelde Ajax zeer zwak. De ploeg kreeg weliswaar voldoende kansen en scoorde via Tom de Mul en Robbert Schilder nog tweemaal. Een derde doelpunt van Spakenburg betekende echter toch een onverwachte klap.
Hoezo? Heb nog steeds vertrouwen in een goed seizoen. Dat gaat niet na 1 oefenwedstrijdje over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef jna het volgende:
Wat een schande zeg, maarja sommige supporters zijn weer even de voetjes op aarde gezet.
Hoezo? Als je 1 wedstrijd verliest word je nog steeds kampioen, win je de beker en de CL.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef jna het volgende:
Wat een schande zeg, maarja sommige supporters zijn weer even de voetjes op aarde gezet.
Geen namen op t forum, Toonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ben jij trouwens ...?
Wie weet zelfs het amsterdam tournamentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo? Als je 1 wedstrijd verliest word je nog steeds kampioen, win je de beker en de CL.
Leuk he, sidnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ben jij trouwens...
Heul misschien dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie weet zelfs het amsterdam tournament![]()
Ter informatie; ik wist nog niet van de wedstrijd toen ik deze reis ging boeken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar Londen, voor een korte vakantie. Zaterdag om 16.39 ga ik weer terug... Stom stom stom!
Oh, goed dat je het zegt, daar zat iedereen al over in de rats namelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ter informatie; ik wist nog niet van de wedstrijd toen ik deze reis ging boeken!
Omdat ik dat hondje nog in m'n gedachten had zitten moest ik stiekum toch wel lachenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef TC03 het volgende:
Nu ik er toch ben, heeft iemand deze grap al gemaakt over Poepon?
"A great footballer player... For me to poep on."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem geniaal!
Was even stom, had ook gewoon even in je profiel kunnen kijken. Excuses.quote:
Welk hondje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik dat hondje nog in m'n gedachten had zitten moest ik stiekum toch wel lachen
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
quote:Woensdag 19 juli 2006
Ajax 10.30 (BESLOTEN en op andere locatie)
15.00 uur training
Jong Ajax geen training
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom staat hier dat het 0-0 is geworden?
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=4031/typeofpage=1821
komt nog denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom staat hier dat het 0-0 is geworden?
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=4031/typeofpage=1821
Je gaat toch niet ineens twijfelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
FF serieusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
Laat maar. AT5 en NU.nl zeggen 3-2.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
Heb je m'n linkje nou al bekeken? Wel typisch dat je die grap een grap wint zonder dat hondje te kennenquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Priceless.
Ik kende dat filmpje al, nog nooit uitgekeken wegens ernstige slaapverschijnselen. Maar ik kende de uitspraak wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je m'n linkje nou al bekeken? Wel typisch dat je die grap een grap wint zonder dat hondje te kennen
De training is in ieder geval beslotenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Met een boos kijkende Stam aan zijn zijde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Jezus, wat zielig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Priceless.
er wordt niet getraind. Er wordt alleen opgedrukt, want Henk houdt niet van verliezers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De training is in ieder geval besloten![]()
Met je haakneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
Ja, echt wel. Wat een gelach.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
nou, jan paparazzi, ga morgen eens op onderzoek uit met camera uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef jna het volgende:
Ik gok een training in het Amsterdamse Bos morgen.
Zo zeg, dat is een goeiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
andersom toch ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Als we winnen is DK nergens te bekennen, verliezen we dan staat die vooraan in de rij, vrij triest hoor
Ah daar heb je de op één na grootste kneus van het forum ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
Ja, meestal post je alleen "TVPquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, ik laat anderen in hun waarde![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, who gives a fuck? Toen Feyenoord met 1-0 verloor van Katwijk, waren er ook Ajacieden die zich ineens lieten zien in het Feijenoord-topic en nu gebeurt het andersom, dat hoort er nu eenmaal bij. Een supporter van Feyenoord of PSV zal ook echt niet komen feliciteren, wanneer wij van Arsenal en Borussia Dortmund zouden winnen, is ook helemaal niet nodig. Al die rivaliteit hoort er bij, gelukkig wel. Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
Ik vind het nog steeds dom dat Ajax hem niet heeft gekocht. Veel betere speler dan Rosales en De Mul.quote:Jenner: 'Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten'
18/7/2006 23:24
Vanuit een smeulende bouwval in Breda vertrok Julian Jenner naar het steeds mooier wordende paleis van AZ. Met lichte pijn in het hart, dat wel; de rechtsbuiten voelt zich immers kind van NAC. Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Jenner is Gast in Gouda in de nieuwe Voetbal International. De 22-jarige rechtsbuiten vertelt honderduit over het chaotische afgelopen seizoen bij NAC, waar hij onder Cees Lok verpieterde. 'Je moet bitter weinig verstand van voetbal hebben wil je in mij een spits en geen rechtsbuiten zien', aldus Jenner.
In Alkmaar hoopt de technicus onder Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland.'
In VI nummer 29, die vanaf woensdag in de winkel ligt, legt Jenner uit waarom hij zo goed is en nog beter kan worden. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Baf, een dreun in de maag van Dirk!quote:Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Zelfs mede feyenoorders moeten je niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
Oh, D-K.
Benieuwd hoe snel deze topic vol is....
Ach, who gives a fuck? Toen Feyenoord met 1-0 verloor van Katwijk, waren er ook Ajacieden die zich ineens lieten zien in het Feijenoord-topic en nu gebeurt het andersom, dat hoort er nu eenmaal bij. Een supporter van Feyenoord of PSV zal ook echt niet komen feliciteren, wanneer wij van Arsenal en Borussia Dortmund zouden winnen, is ook helemaal niet nodig. Al die rivaliteit hoort er bij, gelukkig wel. Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
shit happens....quote:
Ik zou bij de aanblik daarvan al spontaan in huilen uitbarsten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met een boos kijkende Stam aan zijn zijde.
precies volledig mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Hahaha, Dirk verkoopt em in de winterstop meteen weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat Ajax hem niet heeft gekocht. Veel betere speler dan Rosales en De Mul.
Likewisequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zou bij de aanblik daarvan al spontaan in huilen uitbarsten.
Serieus.
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef stefmans het volgende:
Spakenburg![]()
Jenner![]()
En het ergste was Spakenburg was ook nog echt beter ook![]()
Idd, dan zijn de clubkaarthouders misschien nog wel eerderquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef -Wolf- het volgende:
Zucht... wat heb je er nu aan dat de verkoop op de 29e start als ze dan pas de SCC versturen.![]()
![]()
Spakenburg traint pas een week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.
Ik totaal niet. Komt allemaal goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Ik vind zo'n uitslag wel iets over ons zorgen over te maken, eigenlijk.
Agh, dit zegt nog weinig. Als Ajax op het AT iig maar beter speelt dan tijdens het AT vorig jaar, dan moet er iets zichtbaar zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Dit is de eerste slechte wedstrijd, vorig jaar waren het er meerderen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.
Daar heb je wellicht gelijk in, kan alleen nooit de reden zijn van zo'n prestatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.
Ik neem aan dat Ten Cate ook wel 'iets' gaat doen met deze wedstrijd. Hopelijk is iedereen nu een beetje wakker....quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Dat spandoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Om de deceptie tegen Spakenburg even te vergeten hier een leuk plaatje:
[afbeelding]
we zouden het toch bijna vergeten.....
![]()
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zitten verdeeld over rij 1 en 2![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!![]()
Ja, dat zou wel weer eens fijn zijn. Niet elke keer weer met zenuwen zitten tegen (met alle respect) clubs waar we gewoon makkelijk van horen te winnen. Spanning is opzich best ok, maar niet elke weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we komend seizoen gewoon weer wedstrijden makkelijk winnen, want ik heb nog steeds blauwe plekken van die ontlading na winnende treffers in de laatste minuut.
Lekker dan, had het dan het JC-stadion of Rinus Michels-stadion genoemd, ook nog eens goedkoper.quote:Grof betaald voor naam 'Arena'
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 09.03u GMT+01.00, De Telegraaf
Tien jaar na de opening van de Amsterdam ArenA is volgens De Telegraaf bekend geworden dat er door de ArenA 455.000 euro is betaald om het stadion zo te noemen.
Onder andere een hotel en een pizzeria hadden al dezelfde naam en werden in het gelijk gesteld. Uiteindelijk schikte de A'dam ArenA de zaak voor dit grote bedrag. Ajax is deels eigenaar van de ArenA.
Olaf Lindenbergh wellicht, maar Jan Vertonghen was juist het enige lichtpuntje, gisterenavond:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe HTC zich nu voelt: Zouden Vertonghen en Lindenbergh nog vanavond of morgen pas op de verhuurlijst komen?
quote:Alleen complimenten voor Vertonghen
Ajax coach Ten Cate was uiteraard niet tevreden met de prestatie van zijn elftal. Toch had hij een compliment. "Niks is me vanavond goed bevallen, behalve het optreden van Jan" aldus Ten Cate over het talent Jan Vertonghen. Ten Cate vond dat zijn elftal na twee weken training erg vermoeid was. "Het oogde allemaal ook heel vermoeid, al mag dat natuurlijk nooit een excuus zijn. We hadden gewoon simpeler moeten spelen. Er werden acties gemaakt wanneer dat niet nodig was. Er werd te veel gelopen met de bal, sommige spelers waren slordig in de passing. Het zou allemaal niet mogen, maar het gebeurde toch. De tegenstander speelde ook agressiever. Wij hadden meer de combinaties moeten zoeken."
Ja, ik word gek van die wedstrijden tegen matige ploegen waar het iedere keer met grote moeite gaat (of helemaal niet gaat). Dat soort wedstrijden hoort AJAX gewoon dik te winnen en die tegenstanders moeten ook gewoon weer met angst in de benen naar Amsterdam komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we komend seizoen gewoon weer wedstrijden makkelijk winnen, want ik heb nog steeds blauwe plekken van die ontlading na winnende treffers in de laatste minuut.
Rustig, rustig.....we hebben het over 1 oefenwedstrijdje zonder complete selectie en 15 wissels. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om te zien hoe bepaalde spelers functionerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja, ik word gek van die wedstrijden tegen matige ploegen waar het iedere keer met grote moeite gaat (of helemaal niet gaat). Dat soort wedstrijden hoort AJAX gewoon dik te winnen en die tegenstanders moeten ook gewoon weer met angst in de benen naar Amsterdam komen.
dat wel jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar dan nog moet je er wel van winnen opzich.
Daar dacht ik niet eens aan. Ik kreeg flashbacks van vorig seizoen. En eigenlijk ook van de afgelopen paar seizoenen daarvoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Rustig, rustig.....we hebben het over 1 oefenwedstrijdje zonder complete selectie en 15 wissels. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om te zien hoe bepaalde spelers functioneren
nu al, man van glas tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:25 schreef -Wolf- het volgende:
Aaaargh, de grap over Manucharyan begint een beetje oud te worden.
Je kan wel zo reageren, maar waarom zegt HtC dan het volgende:quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.
Of zag jij Perez al van tevoren als geboren leider? Men spreekt dat hij zoveel ervaring heeft, maar over welk niveau wordt niks gezegd. Grappige kerel hoor, prima voetballer, maar uiteindelijk dus niet de persoon die die band hoort te dragen als ik Ten Cate zijn conclusie zo hoor.quote:,,Niemand wees elkaar ter verantwoording’’, legde Ten Cate de vinger tenslotte op een pijnpunt bij zijn ploeg: het gebrek aan leiderschap. ,,Een figuur als Stam hebben we daarom gewoon nodig.’’
Laten we het maar snel vergeten, vanaf het volgende topic kijken we alleen nog maar naar de toekomst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef PLAE@ het volgende:
Nou vooruit op t randje schaam ik mij nog ff dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |