Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.
Daar heb je wellicht gelijk in, kan alleen nooit de reden zijn van zo'n prestatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.
Ik neem aan dat Ten Cate ook wel 'iets' gaat doen met deze wedstrijd. Hopelijk is iedereen nu een beetje wakker....quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Ik vind zo'n uitslag wel iets over ons zorgen over te maken, eigenlijk.
Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Dat spandoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Om de deceptie tegen Spakenburg even te vergeten hier een leuk plaatje:
[afbeelding]
we zouden het toch bijna vergeten.....
![]()
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zitten verdeeld over rij 1 en 2![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |