Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.
Daar heb je wellicht gelijk in, kan alleen nooit de reden zijn van zo'n prestatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.
Ik neem aan dat Ten Cate ook wel 'iets' gaat doen met deze wedstrijd. Hopelijk is iedereen nu een beetje wakker....quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Ik vind zo'n uitslag wel iets over ons zorgen over te maken, eigenlijk.
Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.
Dat spandoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Om de deceptie tegen Spakenburg even te vergeten hier een leuk plaatje:
[afbeelding]
we zouden het toch bijna vergeten.....
![]()
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zitten verdeeld over rij 1 en 2![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!![]()
Ja, dat zou wel weer eens fijn zijn. Niet elke keer weer met zenuwen zitten tegen (met alle respect) clubs waar we gewoon makkelijk van horen te winnen. Spanning is opzich best ok, maar niet elke weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we komend seizoen gewoon weer wedstrijden makkelijk winnen, want ik heb nog steeds blauwe plekken van die ontlading na winnende treffers in de laatste minuut.
Lekker dan, had het dan het JC-stadion of Rinus Michels-stadion genoemd, ook nog eens goedkoper.quote:Grof betaald voor naam 'Arena'
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 09.03u GMT+01.00, De Telegraaf
Tien jaar na de opening van de Amsterdam ArenA is volgens De Telegraaf bekend geworden dat er door de ArenA 455.000 euro is betaald om het stadion zo te noemen.
Onder andere een hotel en een pizzeria hadden al dezelfde naam en werden in het gelijk gesteld. Uiteindelijk schikte de A'dam ArenA de zaak voor dit grote bedrag. Ajax is deels eigenaar van de ArenA.
Olaf Lindenbergh wellicht, maar Jan Vertonghen was juist het enige lichtpuntje, gisterenavond:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe HTC zich nu voelt: Zouden Vertonghen en Lindenbergh nog vanavond of morgen pas op de verhuurlijst komen?
quote:Alleen complimenten voor Vertonghen
Ajax coach Ten Cate was uiteraard niet tevreden met de prestatie van zijn elftal. Toch had hij een compliment. "Niks is me vanavond goed bevallen, behalve het optreden van Jan" aldus Ten Cate over het talent Jan Vertonghen. Ten Cate vond dat zijn elftal na twee weken training erg vermoeid was. "Het oogde allemaal ook heel vermoeid, al mag dat natuurlijk nooit een excuus zijn. We hadden gewoon simpeler moeten spelen. Er werden acties gemaakt wanneer dat niet nodig was. Er werd te veel gelopen met de bal, sommige spelers waren slordig in de passing. Het zou allemaal niet mogen, maar het gebeurde toch. De tegenstander speelde ook agressiever. Wij hadden meer de combinaties moeten zoeken."
Ja, ik word gek van die wedstrijden tegen matige ploegen waar het iedere keer met grote moeite gaat (of helemaal niet gaat). Dat soort wedstrijden hoort AJAX gewoon dik te winnen en die tegenstanders moeten ook gewoon weer met angst in de benen naar Amsterdam komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we komend seizoen gewoon weer wedstrijden makkelijk winnen, want ik heb nog steeds blauwe plekken van die ontlading na winnende treffers in de laatste minuut.
Rustig, rustig.....we hebben het over 1 oefenwedstrijdje zonder complete selectie en 15 wissels. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om te zien hoe bepaalde spelers functionerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja, ik word gek van die wedstrijden tegen matige ploegen waar het iedere keer met grote moeite gaat (of helemaal niet gaat). Dat soort wedstrijden hoort AJAX gewoon dik te winnen en die tegenstanders moeten ook gewoon weer met angst in de benen naar Amsterdam komen.
dat wel jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar dan nog moet je er wel van winnen opzich.
Daar dacht ik niet eens aan. Ik kreeg flashbacks van vorig seizoen. En eigenlijk ook van de afgelopen paar seizoenen daarvoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Rustig, rustig.....we hebben het over 1 oefenwedstrijdje zonder complete selectie en 15 wissels. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om te zien hoe bepaalde spelers functioneren
nu al, man van glas tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:25 schreef -Wolf- het volgende:
Aaaargh, de grap over Manucharyan begint een beetje oud te worden.
Je kan wel zo reageren, maar waarom zegt HtC dan het volgende:quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.
Of zag jij Perez al van tevoren als geboren leider? Men spreekt dat hij zoveel ervaring heeft, maar over welk niveau wordt niks gezegd. Grappige kerel hoor, prima voetballer, maar uiteindelijk dus niet de persoon die die band hoort te dragen als ik Ten Cate zijn conclusie zo hoor.quote:,,Niemand wees elkaar ter verantwoording’’, legde Ten Cate de vinger tenslotte op een pijnpunt bij zijn ploeg: het gebrek aan leiderschap. ,,Een figuur als Stam hebben we daarom gewoon nodig.’’
Laten we het maar snel vergeten, vanaf het volgende topic kijken we alleen nog maar naar de toekomst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef PLAE@ het volgende:
Nou vooruit op t randje schaam ik mij nog ff dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |