Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef stefmans het volgende:
Spakenburg![]()
Jenner![]()
En het ergste was Spakenburg was ook nog echt beter ook![]()

Idd, dan zijn de clubkaarthouders misschien nog wel eerderquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef -Wolf- het volgende:
Zucht... wat heb je er nu aan dat de verkoop op de 29e start als ze dan pas de SCC versturen.![]()
![]()

Spakenburg traint pas een week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.

quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.

Ik totaal niet. Komt allemaal goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Ik vind zo'n uitslag wel iets over ons zorgen over te maken, eigenlijk.

Agh, dit zegt nog weinig. Als Ajax op het AT iig maar beter speelt dan tijdens het AT vorig jaar, dan moet er iets zichtbaar zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.

Dit is de eerste slechte wedstrijd, vorig jaar waren het er meerderen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]

Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.

Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overdreven, gewoon een collectief falen.

Daar heb je wellicht gelijk in, kan alleen nooit de reden zijn van zo'n prestatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate werd er maar wat aangekloot en werd er niemand aangekeken op z'n fouten en ze dus een type als Stam mistten. Dat is toch iets waar een aanvoerder dan het voortouw in moet nemen.

Ik neem aan dat Ten Cate ook wel 'iets' gaat doen met deze wedstrijd. Hopelijk is iedereen nu een beetje wakker....quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]

Ow god, dr gaat wat fout en meteen deze dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Perez is dus wel een beetje door de mand gevallen als 2e aanvoerder. Hetzelfde geldt voor Huntelaar.

Dat spandoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Om de deceptie tegen Spakenburg even te vergeten hier een leuk plaatje:
[afbeelding]
we zouden het toch bijna vergeten.....
![]()

pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zitten verdeeld over rij 1 en 2![]()

quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
pfff... zit ik daar rustig braaf in m'n stoeltje en staan jullie zeker de hele wedstrijd staand te juichen! Zo kan ik niets zien!![]()

Ja, dat zou wel weer eens fijn zijn. Niet elke keer weer met zenuwen zitten tegen (met alle respect) clubs waar we gewoon makkelijk van horen te winnen. Spanning is opzich best ok, maar niet elke weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we komend seizoen gewoon weer wedstrijden makkelijk winnen, want ik heb nog steeds blauwe plekken van die ontlading na winnende treffers in de laatste minuut.

Lekker dan, had het dan het JC-stadion of Rinus Michels-stadion genoemd, ook nog eens goedkoper.quote:Grof betaald voor naam 'Arena'
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 09.03u GMT+01.00, De Telegraaf
Tien jaar na de opening van de Amsterdam ArenA is volgens De Telegraaf bekend geworden dat er door de ArenA 455.000 euro is betaald om het stadion zo te noemen.
Onder andere een hotel en een pizzeria hadden al dezelfde naam en werden in het gelijk gesteld. Uiteindelijk schikte de A'dam ArenA de zaak voor dit grote bedrag. Ajax is deels eigenaar van de ArenA.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |