quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
Ik kende dat filmpje al, nog nooit uitgekeken wegens ernstige slaapverschijnselen. Maar ik kende de uitspraak wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je m'n linkje nou al bekeken? Wel typisch dat je die grap een grap wint zonder dat hondje te kennen
De training is in ieder geval beslotenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Met een boos kijkende Stam aan zijn zijde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Jezus, wat zielig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
er wordt niet getraind. Er wordt alleen opgedrukt, want Henk houdt niet van verliezers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De training is in ieder geval besloten![]()
Met je haakneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
Ja, echt wel. Wat een gelach.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
nou, jan paparazzi, ga morgen eens op onderzoek uit met camera uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef jna het volgende:
Ik gok een training in het Amsterdamse Bos morgen.
Zo zeg, dat is een goeiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
andersom toch ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Als we winnen is DK nergens te bekennen, verliezen we dan staat die vooraan in de rij, vrij triest hoor
Ah daar heb je de op één na grootste kneus van het forum ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
Ja, meestal post je alleen "TVPquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, ik laat anderen in hun waarde![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, who gives a fuck? Toen Feyenoord met 1-0 verloor van Katwijk, waren er ook Ajacieden die zich ineens lieten zien in het Feijenoord-topic en nu gebeurt het andersom, dat hoort er nu eenmaal bij. Een supporter van Feyenoord of PSV zal ook echt niet komen feliciteren, wanneer wij van Arsenal en Borussia Dortmund zouden winnen, is ook helemaal niet nodig. Al die rivaliteit hoort er bij, gelukkig wel. Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
Ik vind het nog steeds dom dat Ajax hem niet heeft gekocht. Veel betere speler dan Rosales en De Mul.quote:Jenner: 'Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten'
18/7/2006 23:24
Vanuit een smeulende bouwval in Breda vertrok Julian Jenner naar het steeds mooier wordende paleis van AZ. Met lichte pijn in het hart, dat wel; de rechtsbuiten voelt zich immers kind van NAC. Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Jenner is Gast in Gouda in de nieuwe Voetbal International. De 22-jarige rechtsbuiten vertelt honderduit over het chaotische afgelopen seizoen bij NAC, waar hij onder Cees Lok verpieterde. 'Je moet bitter weinig verstand van voetbal hebben wil je in mij een spits en geen rechtsbuiten zien', aldus Jenner.
In Alkmaar hoopt de technicus onder Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland.'
In VI nummer 29, die vanaf woensdag in de winkel ligt, legt Jenner uit waarom hij zo goed is en nog beter kan worden. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Baf, een dreun in de maag van Dirk!quote:Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Zelfs mede feyenoorders moeten je niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
Oh, D-K.
Benieuwd hoe snel deze topic vol is....
Ach, who gives a fuck? Toen Feyenoord met 1-0 verloor van Katwijk, waren er ook Ajacieden die zich ineens lieten zien in het Feijenoord-topic en nu gebeurt het andersom, dat hoort er nu eenmaal bij. Een supporter van Feyenoord of PSV zal ook echt niet komen feliciteren, wanneer wij van Arsenal en Borussia Dortmund zouden winnen, is ook helemaal niet nodig. Al die rivaliteit hoort er bij, gelukkig wel. Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
shit happens....quote:
Ik zou bij de aanblik daarvan al spontaan in huilen uitbarsten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met een boos kijkende Stam aan zijn zijde.
precies volledig mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Hahaha, Dirk verkoopt em in de winterstop meteen weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat Ajax hem niet heeft gekocht. Veel betere speler dan Rosales en De Mul.
Likewisequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zou bij de aanblik daarvan al spontaan in huilen uitbarsten.
Serieus.
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef stefmans het volgende:
Spakenburg![]()
Jenner![]()
En het ergste was Spakenburg was ook nog echt beter ook![]()
Idd, dan zijn de clubkaarthouders misschien nog wel eerderquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef -Wolf- het volgende:
Zucht... wat heb je er nu aan dat de verkoop op de 29e start als ze dan pas de SCC versturen.![]()
![]()
Spakenburg traint pas een week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze hebben een fokking zware week gehad, zeer intensief, en ze moeten nu met 34 graden een wedstrijdje om niks spelen, terwijl Spakenburg er al heel lang naar toe heeft kunnen leven.
Niet dat het een excuus is, maar begrijpelijk vind ik het wel.
Ik totaal niet. Komt allemaal goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Ik vind zo'n uitslag wel iets over ons zorgen over te maken, eigenlijk.
Agh, dit zegt nog weinig. Als Ajax op het AT iig maar beter speelt dan tijdens het AT vorig jaar, dan moet er iets zichtbaar zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoorde ik vorig jaar ook in de voorbereiding toen Ajax heel slecht speelde tegen WHC.
Dit is de eerste slechte wedstrijd, vorig jaar waren het er meerderen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |