quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
Ik kende dat filmpje al, nog nooit uitgekeken wegens ernstige slaapverschijnselen. Maar ik kende de uitspraak wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je m'n linkje nou al bekeken? Wel typisch dat je die grap een grap wint zonder dat hondje te kennen
De training is in ieder geval beslotenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Met een boos kijkende Stam aan zijn zijde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Tvduijn het volgende:
Ik mag hopen dat Henk morgen een flinke straftraining uitdeelt.
Jezus, wat zielig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
er wordt niet getraind. Er wordt alleen opgedrukt, want Henk houdt niet van verliezers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De training is in ieder geval besloten![]()
Met je haakneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
Ja, echt wel. Wat een gelach.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen Feyenoord verloor van Katwijk stond jij met je haakneus op de eerste rij om ons uit te lachen
nou, jan paparazzi, ga morgen eens op onderzoek uit met camera uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef jna het volgende:
Ik gok een training in het Amsterdamse Bos morgen.
Zo zeg, dat is een goeiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
andersom toch ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Als we winnen is DK nergens te bekennen, verliezen we dan staat die vooraan in de rij, vrij triest hoor
Ah daar heb je de op één na grootste kneus van het forum ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef LuukBes het volgende:
Blijft een net-niet club voor loosers, dat Ajax. Op naar een seizoen vol ellende en controverse.
Spakenburg meteen inschrijven voor CL please, dit Ajax gaat ons punten kosten.
Ja, meestal post je alleen "TVPquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, ik laat anderen in hun waarde![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, who gives a fuck? Toen Feyenoord met 1-0 verloor van Katwijk, waren er ook Ajacieden die zich ineens lieten zien in het Feijenoord-topic en nu gebeurt het andersom, dat hoort er nu eenmaal bij. Een supporter van Feyenoord of PSV zal ook echt niet komen feliciteren, wanneer wij van Arsenal en Borussia Dortmund zouden winnen, is ook helemaal niet nodig. Al die rivaliteit hoort er bij, gelukkig wel. Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbal is nog altijd een mannensport, dus daar moet je gewoon tegen kunnen, de mietjes gaan maar hockey volgen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |