Neuh we hebben nog een grote buffer door een 0-18 enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wii ook vandaag weer 8 keer lenen ?
Ik had je hoger ingeschat Jorien.quote:
Liever niet zeg !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nog even en fc groningen is ook een jodenclub![]()
Gelijk heb je. Ik doe daar niet aan mee en nu blijkt wel weer waarom.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Is het serieus waar dan?Tja, dan kan ik een grijns niet onderdrukken. Wat konden jullie lachen laatst om Feijenoord. Zelf geen haar beter dus.
![]()
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Is het serieus waar dan?Tja, dan kan ik een grijns niet onderdrukken. Wat konden jullie lachen laatst om Feijenoord. Zelf geen haar beter dus.
![]()
Zo kom je wel aan de 402 ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Okee, dit topic kan alvast afgeschreven worden door getroll en de tientallen reacties van Ajacieden erop.
In je enthousiasme gaat je zinsopbouw wel enigszins achteruit..!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooier![]()
In zekere zin eigen schuld. Hadden de Ajacieden laatst maar niet zo hoog van de toren moeten blazen. Begrijpelijk misschien toen, maar nu kun je ook verwachten dat het hier zal gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Okee, dit topic kan alvast afgeschreven worden door getroll en de tientallen reacties van Ajacieden erop.
Dat gebeurde in ons topic na het verlies tegen Katwijk ook, dus loop niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Sinds wanneer kan jij turksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ze ons uitlachte komt is nu alleen maar des te mooier![]()
Masturbeer-topic voor de user Dirk-Kuijt. Deel 1.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je die stink joodjes moeten horen toen wij 1-0 verloren van katwijkArrogante zakken
![]()
in 1 helft?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef -Wolf- het volgende:
Arsenal - AJAX 0-8 zeg ik je.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In zekere zin eigen schuld. Hadden de Ajacieden laatst maar niet zo hoog van de toren moeten blazen. Begrijpelijk misschien toen, maar nu kun je ook verwachten dat het hier zal gebeuren.
Maar het is vast dialectquote:verliezen tegenvan Spakenburg
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Superheld het volgende:
Staat het trouwens nou al ergens waar het betrouwbaar genoemd kan worden?
Niet kunnen scoren tegen Hoofdklassersquote:
Zou ik ook zeggen als PSV met 1-0 had verloren van Katwijk. Verliezen van een amateurclub is altijd slecht, ook al stel je de A-1 op.quote:
3-2 Voor Spakenburgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef -Wolf- het volgende:
is het nou 3-2 geworden?? of gewoon 3-1?
Wat is dit? Een "jezus wat zijn wij slecht maar jullie zijn nog net wat slechter"-post?quote:
Je bent nu toch niet serieus of wel?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken. Kunnen we over een aantal jaar overwegen om onze favoriete voetbalclub omwille van al die kutontwikkelingen (verstevigde controles, altijd met de combi, verhoogde prijzen, nog even en je mag in NL ook al niet meer roken/blowen, drinken en snuiven tijdens een wedstrijd) niet meer te bezoeken en ons meer te richten op het amateurvoetbal?
Alleen datgene tussen haakjes was serieus, natuurlijk verruil ik Ajax niet voor het amateurvoetbal.quote:
Ik doelde meer op het "Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken."-deel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen datgene tussen haakjes was serieus, natuurlijk verruil ik Ajax niet voor het amateurvoetbal.![]()
Nee, dat slaat ook nergens op. Hier zijn geen excuses voor mogelijk, zoals ik al eerder zei speelden wij niet met de beste elf spelers, maar Spakenburg was nota bene nog maar drie dagen in training.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "Misschien is het amateurvoetbal beter dan we denken."-deel.
Nope. Tegen Emmen, dat één niveau hoger speelt dan Spakenburg.quote:
eerst arsenal hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope. Tegen Emmen, dat één niveau hoger speelt dan Spakenburg.
Nee helaasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je zat bij de verkeerde wedstrijd
nog fotos geschoten ?
Je hebt gelijk, eerst naar Arsenal. Daarna BVO Emmen en Borussia Dortmund, vier nederlagen op rij?quote:
quote:Spakenburg verrast Ajax op veel fronten
18 juli 2006, 21:40
Door: Klaas Jan van der Veen
Na Feyenoord heeft ook Ajax zich laten verrassen door een amateurclub. De ploeg van Henk ten Cate verloor dinsdagavond met 3-2 bij Spakenburg. Jaap Stam en de teruggekeerde Zdenek Grygera kwamen niet in actie.
Binnen 37 minuten had Spakenburg een 2-0 voorsprong genomen. Arthur van Metelen profiteerde van zwak verdedigen bij Ajax en passeerde met een afstandschot doelman Kenneth Vermeer. Niet veel later wist ook Roderik de Harder een fout af te straffen, waardoor de blauwen op rozen kwamen.
Ook na de theepauze speelde Ajax zeer zwak. De ploeg kreeg weliswaar voldoende kansen en scoorde via Tom de Mul en Robbert Schilder nog tweemaal. Een derde doelpunt van Spakenburg betekende echter toch een onverwachte klap.
Hoezo? Heb nog steeds vertrouwen in een goed seizoen. Dat gaat niet na 1 oefenwedstrijdje over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef jna het volgende:
Wat een schande zeg, maarja sommige supporters zijn weer even de voetjes op aarde gezet.
Hoezo? Als je 1 wedstrijd verliest word je nog steeds kampioen, win je de beker en de CL.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef jna het volgende:
Wat een schande zeg, maarja sommige supporters zijn weer even de voetjes op aarde gezet.
Geen namen op t forum, Toonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ben jij trouwens ...?
Wie weet zelfs het amsterdam tournamentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo? Als je 1 wedstrijd verliest word je nog steeds kampioen, win je de beker en de CL.
Leuk he, sidnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ben jij trouwens...
Heul misschien dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie weet zelfs het amsterdam tournament![]()
Ter informatie; ik wist nog niet van de wedstrijd toen ik deze reis ging boeken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar Londen, voor een korte vakantie. Zaterdag om 16.39 ga ik weer terug... Stom stom stom!
Oh, goed dat je het zegt, daar zat iedereen al over in de rats namelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ter informatie; ik wist nog niet van de wedstrijd toen ik deze reis ging boeken!
Omdat ik dat hondje nog in m'n gedachten had zitten moest ik stiekum toch wel lachenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef TC03 het volgende:
Nu ik er toch ben, heeft iemand deze grap al gemaakt over Poepon?
"A great footballer player... For me to poep on."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem geniaal!
Was even stom, had ook gewoon even in je profiel kunnen kijken. Excuses.quote:
Welk hondje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik dat hondje nog in m'n gedachten had zitten moest ik stiekum toch wel lachen
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:
Hey Dirk Kuijt, lekker boeiend jouw gezeik: 3-0 en 4-2, pats. Oefenwedstrijden.
Wacht maar weer aan het einde van het seizoen, als de prijzen worden verdeeld.
Hopen dat jullie tweede worden, en dan weer met lege handen staan.
Priceless.
quote:Woensdag 19 juli 2006
Ajax 10.30 (BESLOTEN en op andere locatie)
15.00 uur training
Jong Ajax geen training
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom staat hier dat het 0-0 is geworden?
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=4031/typeofpage=1821
komt nog denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom staat hier dat het 0-0 is geworden?
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=4031/typeofpage=1821
Je gaat toch niet ineens twijfelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
FF serieusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
Laat maar. AT5 en NU.nl zeggen 3-2.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt nog denk ik
is toch 3-2 geworden ?
ff serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |