En dat werkt dus niet, hard en werkvoetbal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Cart_man het volgende:
Wel leuk om te lezen: ajax speelt hard en werkvoetbal.
Bij jullie niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dat werkt dus niet, hard en werkvoetbal.
Ach, dat is Montana. Die kan ook niet veel hebben...quote:
Ik wil best even langs fietsen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef michiel_merk het volgende:
ben benieuwd of dit echt de stand is , wel vreemd dat niemand meer duidelijkheid kan verschaffen![]()
Spakenburg is toch Hoofdklasse?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef denthemen het volgende:
ik schaam me diep! maar ik maak me geen zorgen, want de vorige wedstrijd wonnen we 8-0 tegen een team dat hoger speelt, maar het is 100% een schande
Dan ben je niet echt op de hoogtequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef denthemen het volgende:
2e klasse volgens mij
Dit is niet het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef TC03 het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat jullie definitief afhaken bij de top 3? Vorig seizoen 4e, en nu verliezen van amateurclubs?
zijn jullie dat wel dan ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef TC03 het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat jullie definitief afhaken bij de top 3? Vorig seizoen 4e, en nu verliezen van amateurclubs?
Hoofdklasse Bquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef denthemen het volgende:
2e klasse volgens mij
Ik hoorde het van een andere fok memberquote:
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een andere fok member
Dirk Kuytquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigen
nope 2-1 nog altijdquote:
Fuck off. Zeg toch dat jullie gelijkhebben, na al die trollende Ajacieden in jullie topic? Zal je mij nooit op betrappen, weet zelf ook wel dat we daar altijd op teruggepakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, dat is Montana. Die kan ook niet veel hebben...
Ja ik wacht ook maar de definitieve eindstand af. Ik geloof er niks van wat er allemaal wordt geroepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Wat staat 't nou serieus ?
Als we dat wisten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Wat staat 't nou serieus ?
jorienvdherikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke domme lul was dat? Zet z'n naam hier neer, kunnen we 'm virtueel stenigen
Die gast krijgt sms vanuit Spakenburg, dus het zal wel 3-1 zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef WEST het volgende:
onbevestigde berichten 3-1
3-1 dus, komt van Ajax Netwerk en dan niet de chat, maar bij het officiële bericht.quote:Tegen het einde van de wedstrijd scoorde Spakenburg zelfs nog de 3-1 middels een geweldig afstandsschot.
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Dit had Danny Blind zelfs niet voor elkaar gekregen.
Rustig maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck off. Zeg toch dat jullie gelijkhebben, na al die trollende Ajacieden in jullie topic? Zal je mij nooit op betrappen, weet zelf ook wel dat we daar altijd op teruggepakt kunnen worden.
Zoals de Feyenoordsupporters een weekje geleden al zeiden, het kampioenschap is na een nederlaag tegen een hoofdklasser echt nog niet beslist en dan is bij ons de wedstrijd zelfs nog bezig.
True.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Hoe zei Erwin Koeman dat ook alweer? Van zo'n beschamende nederlaag leer je 100 keer zoveel als van een 20-0 winst?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"
Wie opent hem?
Henk zal ze zeker leren ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Hoe zei Erwin Koeman dat ook alweer? Van zo'n beschamende nederlaag leer je 100 keer zoveel als van een 20-0 winst?
Dat staat nergens hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Ondanks het warme weer wist Ajax toch 9 maal het net te vinden en won dan ook met 2-9"
Ajax.nl
Is toch ook zo, je kan iig gelijk de zwakke plekken zien en buiten dat heb je nu nog tijd om op bepaalde dingen te trainen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef twi het volgende:
das basisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef sjimz het volgende:
Opstelling Ajax:
12. Kenneth Vermeer
4. Thomas Vermaelen
5. Urby Emanuelson
7. Mauro Rosales
9. Klaas Jan Huntelaar
11. Kenneth Perez
15. Olaf Lindenbergh
20 George Ogararu
23. Emmanuel Boakye
26. Edgar Manucharyan
28. Jan Vertonghen
Quincy van Ommerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"
Wie opent hem?
Weg cleansheet bonus voor de keeper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef cultheld het volgende:
Zal de Spakenburgse verdediging nu teleurgesteld zijn dat ze de 0 niet hebben gehouden?
Ben je er nu pas!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je die stink joodjes moeten horen toen wij 1-0 verloren van katwijkArrogante zakken
![]()
Ik dacht al, waar blijf je. Je bent later dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je die stink joodjes moeten horen toen wij 1-0 verloren van katwijkArrogante zakken
![]()
Tekent je dat uitgerekend jij hier weer moet komen lopen trollenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Ach het kan alleen maar beter gaanquote:
tja.. als je club geen prijzen pakt moet je ergens anders je plezier maar uithalen héquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij niet naar Liverpool?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wii ook vandaag weer 8 keer lenen ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar euhm wij scoren iig in oefenpotjes
zeg dat aub ook tegen die trieste figuren van club die zo kwamen trollen in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.
het meeste posten in het wk forum is ook kansloosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een triest figuur. Ik schaam me eigenlijk dat ik nog op je reageer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |