Het is weer hopeloos mislukt. Ach, ik faal de hele dag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:45 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Laat ik ook maar eens proberen meer te lurken en minder te tiepen.
Volgens Wilders was zijn site overigens niet zo lek als een mandje...ehhh...hij heeft het zelf gedaan of de site was lek, een van de tweequote:
hee, da's de stagiair van Drugshondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
Dat pestventje heeft wel leren handelen van de Amerikanen:
Boek met verhaal Joran v/d Sloot op komst
Wat is in hemelsnaam ''het verhaal'' van Joran van der Sloot?
http://blog.wired.com/27BStroke6/?entry_id=1512499quote:They want to deliver vast amounts of information over the internet. And again, the internet is not something you just dump something on. It's not a truck. It's a series of tubes. And if you don't understand those tubes can be filled and if they are filled, when you put your message in, it gets in line and its going to be delayed by anyone that puts into that tube enormous amounts of material, enormous amounts of material.
Joran van der S.?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hee, da's de stagiair van Drugshond
ungabunga oe oe oehquote:
Ik ben blij dat je verzuurdheid momenteel vorm krijgt in Dadaisme, maar ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.quote:
Ja, Johan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je verzuurdheid momenteel vorm krijgt in Dadaisme, maar ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Nou en? De gemiddelde journalist in Nederland kan het woord "blog" niet spellen en denkt dat geenstijl een nieuw merk chips is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
Republikeinse senator van Alaska over het internet:
[..]
http://blog.wired.com/27BStroke6/?entry_id=1512499
[afbeelding]
Die hebben dan ook geen wetgevende macht, kerl. Die kerel ging na deze beschrijving van internet, wetgeving over internet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou en? De gemiddelde journalist in Nederland kan het woord "blog" niet spellen en denkt dat geenstijl een nieuw merk chips is.
quote:Japan haalt rente van de 0-stand af
Japan verhoogt voor het eerst in zes jaar tijd de rente. Het tarief wordt met 25 basispunten opgetrokken tot 0,25%.
'Zeer laag houden'
De renteverhoging geeft aan dat de economie van het land gestaag groeit en dat de langdurige periode van inflatie, waarin de prijzen alleen maar daalden, definitief achter de rug is. De centrale bank zei meteen het rentetarief voorlopig 'zeer laag' te houden.
Analisten maken daar uit op dat een volgende verhoging nog even op zich laat wachten.
Prijsdalingen
In februari wilde Japan een einde maken aan prijsdalingen door de rente naar 0% te brengen. Op die manier zou de consument meer geld lenen en uitgeven en zo de economie aanjagen. Dat leek te werken totdat de internetzeepbal uitelkaarspatte. Nu de rente is verhoogd, is er in Japan weer sprake van een conventieel monetair beleid.
Groei
De economie geeft daar ook alle aanleiding toe. Japan is op weg naar een lange periode van groei. In het laatste kwartaal van vorig jaar bedroeg de groei van de economie 5,4% op jaarbasis. De eerste drie maanden van dit jaar waren goed voor een percentage van 3,1%.
]http://www.volkskrant.nl/binnenland/article330399.ece/Lachen_verboden_in_nieuwe_paspoort[/quote][/url]quote:*** Lachen verboden in nieuwe paspoort ***
Lachen naar de fotograaf wordt taboe in het nieuwe, biometrisch paspoort dat vanaf 28 augustus in Nederland wordt ingevoerd. De regels voor pasfoto's in het reisdocument zijn veel strenger geworden, blijkt uit de Fotomatrix Model 2006 die door het ministerie van Binnenlandse Zaken is gepubliceerd....
[url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/article330399.ece/Lachen_verboden_in_nieuwe_paspoort
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef pberends het volgende:
Frappant bericht uit Amerika:
RTL Video: Amerikaanse bank: Schuld 66 biljoen kan failliet VS betekenen
Het rapport van de Amerikaanse centrale bank FED (!) zelf Is the United States Bankrupt?
Aha, vandaar al die oorlogen. Tuurlijk, het kwartje valt ineensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef pberends het volgende:
WO3 al aan de gang: "Hegemonie Amerikaanse dollar"
[..]
verdorie, dan kloppen deze kaartjes niet meer nu ze weer rente gaan vragenquote:
Als die plannen van Dekker doorgaan, dan zou dat nog wel eens gunstiger uit kunnen pakken ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, heerlijk..nieuwe peilingen![]()
LPF weg, Wilders ervoor in de plaats met 2 zetels...da's dus een netto verlies van 7 voor Rechts![]()
http://www.nu.nl/news/779(...)inst_in_peiling.html
Kabinet Bos komt eraan![]()
quote:Verhuurders mogen ex-studenten uitzetten
Uitgegeven: 14 juli 2006 16:56
Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 17:02
AMSTERDAM - Studenten kunnen voortaan hun studentenkamer worden uitgezet wanneer zij hun opleiding hebben beëindigd. Zaterdag treedt een wet in werking die dit mogelijk maakt en daarmee het studentenhuisvestingsprobleem moet oplossen. Dat meldt het ministerie van Volkshuisvesting vrijdag.
Diverse verhuurders hanteren dit zogeheten campuscontract al jaren, maar moesten dat regelmatig voor de rechter verdedigen. Ze hebben daarom gevraagd om een wettelijke regeling.
Bewijs
Volgens de nieuwe wet mag in de huurovereenkomst expliciet worden opgenomen dat de woning alleen is bestemd voor studenten. Verhuurders mogen de huurder dan jaarlijks vragen om een bewijs van inschrijving van een onderwijsinstelling. Wanneer de huurder dit weigert, mag de verhuurder het contract beëindigen.
Stichting DuWo in Delft heeft de clausule 'al jaren' in de contracten voor studentenwoningen staan. "Wij hebben het campuscontract uitgevonden", zegt woordvoerder Jan Benschob. Na diverse rechtszaken, die DuWo altijd heeft gewonnen, benaderde de verhuurder met een aantal andere studentenhuisvesters minister van Volkshuisvesting Sybilla Dekker (VVD) voor een wettelijke regeling. Daaraan heeft de minister gehoor gegeven.
Vervolghuisvesting
De studentenbonden zijn niet blij met de nieuwe wet. "Daarmee verschuift de minister alleen het probleem", stellen de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) en USF Studentenbelangen, de belangenvereniging voor studenten in Utrecht, waar de kamernood hoog is. "Wij zijn op zich niet tegen campuscontracten, maar dan moet er wel voldoende vervolghuisvesting zijn", zegt woordvoerder Joanneke Krämers van USF.
In Utrecht, maar ook in andere steden, ontbreekt het volgens haar nog aan deze goedkope huur- en koopwoningen.
sjoernalist?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:52 schreef Apropos het volgende:
Wat jammer dat er geen guitige GeenStijl-spelling voor ''journalist'' bestaat.
Nog 3 leuke berichtjes: WO3 al aan de gang: "Hegemonie Amerikaanse dollar"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef pberends het volgende:
WO3 al aan de gang: "Hegemonie Amerikaanse dollar"
[..]
sjoernalist is volgens mij van die Huppeldepup Hemelrijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoernalist zich wel aardig op het GeenStijl nivo bevond.
Wie geeft z'n kind nou aan Bush, dan ben je ook een aandachtshoerquote:
Gewoon standaard 'vertegenwoordigers van de (s)linkse media.quote:
Vroeger noemde ze je tenminste nog clairy's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon standaard 'vertegenwoordigers van de (s)linkse media.
Nee, '96. En dan nog is het discutabel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Napalm het volgende:
Recht is het pas als Ajax de EC-I van 1997 krijgt.
Maar wél relevant, met de beursgang van een bedrijf vandaag, waarbij 95% werd opgekocht door niet-russische bedrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w2Np-s4gKK8&search=gazmanov
Wat een enge clip. Tot de nok toe gevuld met anti-kapitalisme uit bange dagen.
quote:Maar het is voor het vredesproces en de toekomstige ontwikkeling van de regio onproductief
Hamas uitsluitend als terroristische beweging te beschouwen
http://www.wrr.nl/content.jsp?objectid=3517quote:Hizbollah is zich na de terugtrekking van Israël uit Libanon steeds meer gaan toeleggen op de politiek en heeft een institutionaliseringstraject ondergaan
Nou, aangezien er maar 1 religie is die een hoofddeksel 'vereist' weten we wel weer op basis van welk politiek correct dogma deze regels ingevoerd zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
En als het feit dat mijn haar tot over mijn oren golft en mijn brillenglazen spiegelen nu eens zijn oorzaak heeft in levensbeschouwelijke overwegingen?
Een logisch verband leggen is echt onmogelijk voor jou he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar wél relevant, met de beursgang van een bedrijf vandaag, waarbij 95% werd opgekocht door niet-russische bedrijven.
Niet dat dat per see slecht óf goed is, maar het is wel relevant.
Goeiemorgen X-Rayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou, aangezien er maar 1 religie is die een hoofddeksel 'vereist' weten we wel weer op basis van welk politiek correct dogma deze regels ingevoerd zijn.
Afin: Paul Rossemoller, komt u maar.
Toch is er maar 1 die het in de praktijk doet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen X-Ray.
Klopt niet helemaal wat je zegt, er zijn meerdere goden die volgens hun aanhanger hoofddeksels voorschrijven: hoofddoeken, keppeltjes, pruiken. En dan vergeet ik er vast een paar.
Mag een non die kap afzetten eigenlijk?
Toch stem je op partijen die dit soort gedrag constant uitdragen.quote:Voor de duidelijkheid: ik vind het absurd. Of iedereen mag iets op z'n kop, of niemand. Maar op basis van "godsdienstige of levensbeschouwelijke overwegingen".. kwaaier kan je mij bijna niet maken.
Nah - er is in Nederland maar 1 beetje grote groep die naar zoiets luistert. De meer gehoorzame joden is iets mee, die schijnen hier vroeger meer geweest te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Toch is er maar 1 die het in de praktijk doet.
Denk je dat mijn stem bij verkiezingen méér invloed heeft dan mijn stem als ik mensen spreek, iets schrijf?quote:[..]
Toch stem je op partijen die dit soort gedrag constant uitdragen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4950408quote:Parlement steunt verbreding Panama-kanaal
Het Panamese parlement is na verhitte debatten akkoord gegaan met een verbreding van het Panama-kanaal. Het project moet nog wel per referendum worden goedgekeurd door de bevolking. De uitbreiding van de strategische waterweg in Midden-Amerika gaat ruim 5 miljard dollar kosten.
Volgens de Panamese regering is de verbreding nodig om het kanaal bevaarbaar te maken voor de nieuwe generatie vrachtschepen, die tienduizend containers kunnen vervoeren. Nu geldt per schip een limiet van vierduizend containers. Tegenstanders vinden het project te duur en zeggen dat het kanaal alweer te smal zal zijn als het werk rond 2015 is afgerond.
Het Panama-kanaal werd tussen 1880 en 1914 aangelegd en betekende een aanzienlijke verkorting van veel internationale zeeroutes. Lange tijd waren de Verenigde Staten de baas over het kanaal, tot de overdracht aan Panama eind 1999.
en ik altijd maar naar de Meyendelse Slag, maar ik ben dan ook niet hipquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef -IksRee- het volgende:
Zo. Straks richting Noorderstrand. Gezellig met half 'hip' Den Haag en semi-bekende NLers longnecks zuipen, muziekje luisteren en dames beloeren (zonder rouwgewaden aan).
Deze waanzin is mede mogelijk gemaakt door links Europa.quote:de koloniale zionisten zijn de geestelijke kinderen van de racisten in Europa. Beiden zijn de producten van kapitalisme en diens globale systeem van uitbuiting en slavernij.
Ik las het net in de krant. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:37 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik geloof er trouwens niets van van die Abu Jaja, de praatjesmaker. Die zit zometeen ergens op Cyprus, maakt wat foto's van zichzelf met een klappertjespistool in de struiken, en dan beweert ie achteraf dat hij 1001 Israelische soldaten gekild heeft.
sigme, sigme, dat weet ik best.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef sigme het volgende:
Apropos, Apropos, drugsdealen is risicovol ondernemen. Criminineel natuurlijk, maar dat maakt het alleen maar risicovoller. De meesten die wat stapjes op dat carierrepad proberen te zetten gaan 'failliet', al is het faillisement wat lichamelijker en minder formeel.
======> SEXquote:
Middels het vergaren van relevante kennis, Koenraad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Apropos het volgende:
Hoe moet ik dat weten?
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef kweenieman het volgende:
[afbeelding]
Niet echt publiek, maar miss het vermelden waard![]()
quote:[oftopic]Ik heb Monidique niet kunnen betrappen op onjuistheden (ze is zeer goed op de hoogte
Welke schrijver bezorgt óns oeuvrelast?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij veroorzaakt toch geen oevrlast. Die subwoofers gaat nog wel geef ik toe maar scooters die precies die frequenties er uit knallen waar het menselijk oor gevoelig voor is moeten ze uit het verkeer halen.
Doe dat. Meld je het even als het gelukt is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:19 schreef Napalm het volgende:
Zo, eens even wat geweldige posts doen.
Done. Zelfs met bevestiging door derdequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef Monidique het volgende:
Doe dat. Meld je het even als het gelukt is?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef sigme het volgende:
Apropos, Apropos, drugsdealen is risicovol ondernemen. Criminineel natuurlijk, maar dat maakt het alleen maar risicovoller. De meesten die wat stapjes op dat carierrepad proberen te zetten gaan 'failliet', al is het faillisement wat lichamelijker en minder formeel.
[ bron ]quote:A man who acted as a modern-day bridge troll faces charges in Boulder after he and his companion allegedly got into a confrontation with an off-duty sheriff's deputy.
According to a police report obtained by 7NEWS, Robert Hibbs, 19, was arrested Friday in a park near Foothills Highway and Colorado Avenue after demanding money and attacking the deputy. Police said that Hibbs insisted he was a troll and owned the bridge the deputy was trying to cross.
Witnesses told police that Hibbs and Bradley Boville, 19, were demanding $1 from joggers and bikers who attempted to cross the bridge.
(...)
Boville, who was with Hibbs, reportedly told police that they had consumed LSD and that Hibbs was having a bad trip.
Police said they confiscated a large marijuana joint rolled in $1 bills at the scene and then searched Boville's apartment and recovered drugs and drug paraphernalia.
Vooral als je met z'n tweeën bent. Geldt dat nog voor jou?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef Apropos het volgende:
Verse tagliatelle met biefstuk, dat is pas lekker.
Sidekick zei van wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je weet toch dat ik geen vriendin hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |