Stelletje gekken. De ochtend is om te slapen. Doe mij maar de nacht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dankzij die nieuwe baan gaat het om 6.00 opstaan tot het verleden behoren.![]()
![]()
![]()
06.00 is de nacht!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Stelletje gekken. De ochtend is om te slapen. Doe mij maar de nacht.
De ochtend is om rustig bij te lezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Stelletje gekken. De ochtend is om te slapen. Doe mij maar de nacht.
Nee nacht is als het donker is. om 06.00 is het al licht.quote:
Nee, op het werk moet ik fokkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:41 schreef Napalm het volgende:
03.45?> Wanneer slaap je dan? Op het werk?
Dat recht is jou inherent gegeven als vrouw, sigmequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef sigme het volgende:
He, heb ik vandaag al mijn recht op 75% dom lullen verdiend?
Hebben de engelsen niet een mooi recht voor vrouwen, beter dan dat duffe aanrecht? Recht op veranderen van mening, ofzo, toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat recht is jou inherent gegeven als vrouw, sigme![]()
Een vrouwelijk grondrecht, zeg maar![]()
Ik ga ook weleens om 8 uur naar bed. Maar dan wel voor een heel andere activiteitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef sigme het volgende:
Nee, op het werk moet ik fokken.
8 uur naar bed![]()
Zuid Afrika! Vertel, wat ga je doen, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En weer thuis! Vakantie!
7 weken!
Zuid-Afrika!
Hoppa! Hoppa!
Yep, Changing your mind is a womans perogativequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Hebben de engelsen niet een mooi recht voor vrouwen, beter dan dat duffe aanrecht? Recht op veranderen van mening, ofzo, toch?
Met deze bedtijden, in dit jaargetijde, ga ik daarvoor niet speciaal vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens om 8 uur naar bed. Maar dan wel voor een heel andere activiteit![]()
Het grapje recht - aanrecht is duf. Mijn aanrecht niet, zeker niet met de nieuwe mooie grote koekepan die ik een paar dagen geleden kocht. 36cm doorsnee!quote:Waarom is je aanrecht nu weer duf? Rupsje nooit genoeg wil weer meer. Golddigger!
quote:Edit: Grmbl te laat
Dank! Zo ging die inderdaad. Het mooie is dat er daar sprake is van een voorrecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, Changing your mind is a womans perogative![]()
niet naar bed? waar dan? De bank? In het park, de lift?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef sigme het volgende:
Met deze bedtijden, in dit jaargetijde, ga ik daarvoor niet speciaal vroeg naar bed.
1 gaspit? Campingkoken ofzo? Trouwens niet mokken, lekker wokken!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef sigme het volgende:
Het grapje recht - aanrecht is duf. Mijn aanrecht niet, zeker niet met de nieuwe mooie grote koekepan die ik een paar dagen geleden kocht. 36cm doorsnee!
En met maar één gaspit is een grote pan extra handig.
Enkel een KLu en dat is een maatje te groot. Een KM uniform is veel mooier maar daar kan ik alleen kleine maten van fixen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef sigme het volgende:
Heb je al een uniform?
ondanks dat je hetzelfde schreef als ik mag ik je niet.quote:
Keukentafel? Niet te ver afdwalen natuurlijk..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
niet naar bed? waar dan? De bank? In het park, de lift?
Ja, schuur, weet je nog. In mijn echte huis heb ik twéé gaspittenquote:[..]
1 gaspit? Campingkoken ofzo? Trouwens niet mokken, lekker wokken!!!
Ow. Ik kan wel een slag slaan naar de betekenis maar het is vast niet belangrijk.quote:[..]
Enkel een KLu en dat is een maatje te groot. Een KM uniform is veel mooier maar daar kan ik alleen kleine maten van fixen.
Tsk. Je mag me niet?quote:[..]
ondanks dat je hetzelfde schreef als ik mag ik je niet.
kleine maand rondreizen. Beginnen in Kaapstad en eindigen in Johannesburg. Gaan vooral langs de oostkust.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zuid Afrika! Vertel, wat ga je doen, waar ga je heen?
Ik ben van Kaapstad naar Namibië gereden, kom je in die hoek?
Koninklijke Marine, Koninklijke Luchtmachtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:24 schreef sigme het volgende:
Ow. Ik kan wel een slag slaan naar de betekenis maar het is vast niet belangrijk.
Nou schijnt het deel waar ik was ook het minst crimineel te zijn, maar dat kwam dan ook neer op een zeer relaxte omgeving. We voelden geen noodzaak de auto op slot te doen ofzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Napalm het volgende:
Afrika is wel mooi, zou ik best eens willen gaan kijken. Niet bagn voior de criminaliteit in Zuidafrika?
Dat was ook mijn gok geweest.quote:[..]
Koninklijke Marine, Koninklijke Luchtmacht
O. En dat leek je dan prettig om in je rol te komen?quote:net als deze harries maar dan met minder goud.
[afbeelding]
De mijne wel..quote:Keukentafel..Ik ben bang dat die dat niet aankan.
Dan overlap je mijn route niet, denk ik. Hoe ga je rondreizen? En ga je kamperen, hotel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
kleine maand rondreizen. Beginnen in Kaapstad en eindigen in Johannesburg. Gaan vooral langs de oostkust.
Uiteraard. Een mooi kado in een mooie verpakking. Bovendien lekker autoritair.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef sigme het volgende:
O. En dat leek je dan prettig om in je rol te komen?
Hmmm, niet bang voor het schrappen van wat hygiene regels?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef sigme het volgende:
De mijne wel..
Een degelijk massiefhouten tafel, een kleine eeuw geleden gemaakt. Onverwoestbaar.
Maar je hebt het dus niet. Gaat dat ten koste van je autoriteit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Uiteraard. Een mooi kado in een mooie verpakking. Bovendien lekker autoritair.
Nou nee, niet echt. Hygiene.. wordt ernstig overdreven, naar mijn smaak.quote:[..]
Hmmm, niet bang voor het schrappen van wat hygiene regels?
Ach, ik hoef neits te compenseren. Bovendien heb ik wel nog een talibanoutfit van halloween over dus dat is een laatste redmiddel if needs be.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef sigme het volgende:
Maar je hebt het dus niet. Gaat dat ten koste van je autoriteit?
Klopt, je moet toch ergens wat weerstand aan overhouden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef sigme het volgende:
Nou nee, niet echt. Hygiene.. wordt ernstig overdreven, naar mijn smaak.
Ik heb dan ook een uitstekende weerstand.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch ergens wat weerstand aan overhouden.
Goh, wat een toeval, jij terug, McCarthy terug..quote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een uitstekende weerstand.
[..]
quote:Goh, wat een toeval, jij terug, McCarthy terug..![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef Glasnosteraar het volgende:
en nu ga ik mijzelf verplaatsen richting strand.![]()
Ik wil ook (naar het) strandquote:
quote:Fact of the day
A recent poll conducted by the Levada Centre found that nearly half of Russians were willing to sacrifice freedom and human rights for material wellbeing.
Financial Times
bronquote:Lachen verboden in nieuwe paspoort
AMSTERDAM - Lachen naar de fotograaf wordt taboe in het nieuwe, biometrisch paspoort dat vanaf 28 augustus in Nederland wordt ingevoerd. De regels voor pasfoto's in het reisdocument zijn veel strenger geworden, blijkt uit de Fotomatrix Model 2006 die door het ministerie van Binnenlandse Zaken is gepubliceerd.
Glimlachen, haren over de oren en spiegelende brillenglazen op de pasfoto worden verboden. Hoofddeksels worden pas toegestaan als de houder ‘aantoont' dat daar een medische, godsdienstige of levenbeschouwelijke reden voor bestaat. Ook met hoofddoek moet de onderkant van de oren zichtbaar zijn. In het huidige paspoort zijn glimlachen en hoofddoeken over de oren nog wel toegestaan.
En als het feit dat mijn haar tot over mijn oren golft en mijn brillenglazen spiegelen nu eens zijn oorzaak heeft in levensbeschouwelijke overwegingen?quote:haren over de oren en spiegelende brillenglazen op de pasfoto worden verboden. Hoofddeksels worden pas toegestaan als de houder ‘aantoont' dat daar een medische, godsdienstige of levenbeschouwelijke reden voor bestaat.
Dan heeft u helaas foute levensbeschouwelijke overwegingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
En als het feit dat mijn haar tot over mijn oren golft en mijn brillenglazen spiegelen nu eens zijn oorzaak heeft in levensbeschouwelijke overwegingen?
Geen nieuw paspoort voor jou dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:
Ik moet van mijn levensbeschouwelijke houding glimlachen.
Daarvoor bestaat geen excuus. Regel zijn regels.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:
Terwijl je het grootkapitaal de strot doorklieft. En een sigaar rookt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:
Nee joh, dan vraag je toch gewoon om een niet willekeurige uitzonderig?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef sigme het volgende:
Daarvoor bestaat geen excuus. Regel zijn regels.
Denk daaraan, dan vergaat je het lachen vanzelf..
Immer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Terwijl je het grootkapitaal de strot doorklieft. En een sigaar rookt, natuurlijk.
Helaas, ik kan geen vaderrecht of onjuiste geboortedatum overleggen vrees ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee joh, dan vraag je toch gewoon om een niet willekeurige uitzonderig?![]()
Had je maar een Somalische economische vluchteling moeten worden, eigen schuldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sigme het volgende:
Helaas, ik kan geen vaderrecht of onjuiste geboortedatum overleggen vrees ik.
gristenenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Terwijl je het grootkapitaal de strot doorklieft. En een sigaar rookt, natuurlijk.
Oh ja, het is natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik op geboortedatum te geboorteplaats ter wereld kwam. Mijn fout, ik heb me de Nieuwe Leer van de Oneindige Eigen Verantwoordelijkheid nog onvoldoende eigen gemaakt. Ik wil deze -mijn eigen- verantwoordelijkheid natuurlijk niet ontlopen en begrijp dat ik gefaald heb en beloof beterschap en wat stond er ook al weer nog meer in zo'n communistische zelfbevlekking die geheel vrijwillig ondertekend wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je maar een Somalische economische vluchteling moeten worden, eigen schuld![]()
Een minne daad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ach gossie, Geertje is gehacked![]()
http://www.nu.nl/news/779(...)Wilders_gehackt.html
Uiteraard het werk van gevaarlijke islamieten![]()
deze link is makkelijker gelegd: http://forum.fok.nl/topic/882468quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, is het islamitische herrenvolk niet fantastisch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |