sjoernalist is volgens mij van die Huppeldepup Hemelrijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoernalist zich wel aardig op het GeenStijl nivo bevond.
Wie geeft z'n kind nou aan Bush, dan ben je ook een aandachtshoerquote:
Gewoon standaard 'vertegenwoordigers van de (s)linkse media.quote:
Vroeger noemde ze je tenminste nog clairy's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon standaard 'vertegenwoordigers van de (s)linkse media.
Nee, '96. En dan nog is het discutabel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Napalm het volgende:
Recht is het pas als Ajax de EC-I van 1997 krijgt.
Maar wél relevant, met de beursgang van een bedrijf vandaag, waarbij 95% werd opgekocht door niet-russische bedrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w2Np-s4gKK8&search=gazmanov
Wat een enge clip. Tot de nok toe gevuld met anti-kapitalisme uit bange dagen.
quote:Maar het is voor het vredesproces en de toekomstige ontwikkeling van de regio onproductief
Hamas uitsluitend als terroristische beweging te beschouwen
http://www.wrr.nl/content.jsp?objectid=3517quote:Hizbollah is zich na de terugtrekking van Israël uit Libanon steeds meer gaan toeleggen op de politiek en heeft een institutionaliseringstraject ondergaan
Nou, aangezien er maar 1 religie is die een hoofddeksel 'vereist' weten we wel weer op basis van welk politiek correct dogma deze regels ingevoerd zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
En als het feit dat mijn haar tot over mijn oren golft en mijn brillenglazen spiegelen nu eens zijn oorzaak heeft in levensbeschouwelijke overwegingen?
Een logisch verband leggen is echt onmogelijk voor jou he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar wél relevant, met de beursgang van een bedrijf vandaag, waarbij 95% werd opgekocht door niet-russische bedrijven.
Niet dat dat per see slecht óf goed is, maar het is wel relevant.
Goeiemorgen X-Rayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou, aangezien er maar 1 religie is die een hoofddeksel 'vereist' weten we wel weer op basis van welk politiek correct dogma deze regels ingevoerd zijn.
Afin: Paul Rossemoller, komt u maar.
Toch is er maar 1 die het in de praktijk doet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen X-Ray.
Klopt niet helemaal wat je zegt, er zijn meerdere goden die volgens hun aanhanger hoofddeksels voorschrijven: hoofddoeken, keppeltjes, pruiken. En dan vergeet ik er vast een paar.
Mag een non die kap afzetten eigenlijk?
Toch stem je op partijen die dit soort gedrag constant uitdragen.quote:Voor de duidelijkheid: ik vind het absurd. Of iedereen mag iets op z'n kop, of niemand. Maar op basis van "godsdienstige of levensbeschouwelijke overwegingen".. kwaaier kan je mij bijna niet maken.
Nah - er is in Nederland maar 1 beetje grote groep die naar zoiets luistert. De meer gehoorzame joden is iets mee, die schijnen hier vroeger meer geweest te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Toch is er maar 1 die het in de praktijk doet.
Denk je dat mijn stem bij verkiezingen méér invloed heeft dan mijn stem als ik mensen spreek, iets schrijf?quote:[..]
Toch stem je op partijen die dit soort gedrag constant uitdragen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4950408quote:Parlement steunt verbreding Panama-kanaal
Het Panamese parlement is na verhitte debatten akkoord gegaan met een verbreding van het Panama-kanaal. Het project moet nog wel per referendum worden goedgekeurd door de bevolking. De uitbreiding van de strategische waterweg in Midden-Amerika gaat ruim 5 miljard dollar kosten.
Volgens de Panamese regering is de verbreding nodig om het kanaal bevaarbaar te maken voor de nieuwe generatie vrachtschepen, die tienduizend containers kunnen vervoeren. Nu geldt per schip een limiet van vierduizend containers. Tegenstanders vinden het project te duur en zeggen dat het kanaal alweer te smal zal zijn als het werk rond 2015 is afgerond.
Het Panama-kanaal werd tussen 1880 en 1914 aangelegd en betekende een aanzienlijke verkorting van veel internationale zeeroutes. Lange tijd waren de Verenigde Staten de baas over het kanaal, tot de overdracht aan Panama eind 1999.
en ik altijd maar naar de Meyendelse Slag, maar ik ben dan ook niet hipquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef -IksRee- het volgende:
Zo. Straks richting Noorderstrand. Gezellig met half 'hip' Den Haag en semi-bekende NLers longnecks zuipen, muziekje luisteren en dames beloeren (zonder rouwgewaden aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |