Deze waanzin is mede mogelijk gemaakt door links Europa.quote:de koloniale zionisten zijn de geestelijke kinderen van de racisten in Europa. Beiden zijn de producten van kapitalisme en diens globale systeem van uitbuiting en slavernij.
Ik las het net in de krant. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:37 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik geloof er trouwens niets van van die Abu Jaja, de praatjesmaker. Die zit zometeen ergens op Cyprus, maakt wat foto's van zichzelf met een klappertjespistool in de struiken, en dan beweert ie achteraf dat hij 1001 Israelische soldaten gekild heeft.
sigme, sigme, dat weet ik best.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef sigme het volgende:
Apropos, Apropos, drugsdealen is risicovol ondernemen. Criminineel natuurlijk, maar dat maakt het alleen maar risicovoller. De meesten die wat stapjes op dat carierrepad proberen te zetten gaan 'failliet', al is het faillisement wat lichamelijker en minder formeel.
======> SEXquote:
Middels het vergaren van relevante kennis, Koenraad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Apropos het volgende:
Hoe moet ik dat weten?
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef kweenieman het volgende:
[afbeelding]
Niet echt publiek, maar miss het vermelden waard![]()
quote:[oftopic]Ik heb Monidique niet kunnen betrappen op onjuistheden (ze is zeer goed op de hoogte
Welke schrijver bezorgt óns oeuvrelast?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij veroorzaakt toch geen oevrlast. Die subwoofers gaat nog wel geef ik toe maar scooters die precies die frequenties er uit knallen waar het menselijk oor gevoelig voor is moeten ze uit het verkeer halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |