Hey, op Mallorca is het beter:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:29 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tsssssssssss.... hebben we een keer zomerse temperaturen in Nederland, gaat meneer naar "een warm land"
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow! en dan bruin en met bakken vol foto's terugkomen zeker....![]()
tnxquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel plezier op vakantie LWaS
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:31 schreef Phoenixx het volgende:
[FOT SC]Hoe lang leeft een fototoestel?
Die gooide ik per ongeluk dicht... hier dus maar weer verder
En dat kunnen alleen modjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heen
Oei! Dubbelfout... Maar ik deed het niet expres...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heen
Zegguh P..quote:
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zegguh P..
Heb je eens tijd om eens ooit een keertje wellicht, als het ons beide uitkomt, te kijken of het misschien mogelijk is om te pogen een website-achtig iets voor mij op te zetten?
Wat voor goeroe ben je dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.
Tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.
Geenquote:
ah okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GeenBen een generalist / wannabee-nerd
Ik weet iemand die je kan helpen met dat design gedoequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zegguh P..
Heb je eens tijd om eens ooit een keertje wellicht, als het ons beide uitkomt, te kijken of het misschien mogelijk is om te pogen een website-achtig iets voor mij op te zetten?
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik weet iemand die je kan helpen met dat design gedoe
in je profiel staat niksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Serieus?
In mijn profiel staat e-mail/msn
Zou wel graag in contact komen met die persoon.
msn staat er nu welquote:
ok, ik heb je toegevoegd op msn, dan praten we per msn verder. k?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
msn staat er nu wel
Verder ben ik qua mail ook altijd te bemailen via deze nickname die ik op fok draag en dan de goedheid van gmail gebruikend
Genietse van het ijsje P.!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...na een heftig gesprek eerst maar eens een perenijsje eten![]()
Op het balkon dus
Waar ik best vette maan zie
Hij is rood
En schijnt door de wolken
ik mail je wel even..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
In mijn profiel staat e-mail/msn
Zou wel graag in contact komen met die persoon.
IJsje was lekkerquote:
afblijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik mail je wel even..![]()
Heb je al een mooi wensenlijstje?![]()
Naar welke mail is ie gegaan dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik mail je wel even..![]()
Heb je al een mooi wensenlijstje?![]()
gmail... maar, nog niet onderwegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Naar welke mail is ie gegaan dan?
Wensen lijstje heb ik nog niet trouwens.
quote:
Ik ga slapen!quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:Nu ga ik met een zwijmelende Fraubitch naar bed
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]Nu ga ik met een zwijmelende Fraubitch naar bed
![]()
Truste!
tis je geraden ookquote:
Toch maar een kloon aan gaan maken danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tis je geraden ookdat je mij lief vind
Ik BEN lief
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch maar een kloon aan gaan maken danFrauLief
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch maar een kloon aan gaan maken danFrauLief
klonen?quote:
Gefeliciteerd. You are a dirty one!!!!!quote:
kootchyquote:
Sterkte, ik ga ook komende dagen knutselen aan www.phreud.net als php n00b. PHP kan nooit ingewikkeld zijnquote:
WHZquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:51 schreef HMaster-II het volgende:
K-manneke..... Gefeliciteerd BROEKIE!!!![]()
Mja vooruit ik doe met je mee...derde bak koffie is op dus nu kan het wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:57 schreef freud het volgende:
Felicitaties zijn wel op z'n plek nu k_man. Ik heb de gewoon nooit voor mijn eerste koffie mensen te feliciteren. Oude peruaanse traditie...
k-man toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....vertel het maar......wie is de nieuwe modWie mogen we vanaf heden gaan vervelen
Als het k_man is, dan wordt het leukquote:
want?quote:
Kom maaar op .quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....vertel het maar......wie is de nieuwe modWie mogen we vanaf heden gaan vervelen
Fiscaliteit is tot nog toe buiten beeld gebleven als instrument in de strijd tegen armoede. Zij speelt nochtans een bepalende rol in de herverdeling van rijkdom en biedt een aantal interessante mogelijkheden. In het Steunpunt wordt nog geen specifiek overleg gewijd aan fiscaliteit, maar uit vele signalen blijkt dat het onderwerp van groot belang is. Daarom worden er in dit stadium alvast een aantal krijtlijnen geschetst en bepaalde vragen ter bespreking opgeworpen. Die moeten later beslist nog verder worden uitgediept.De opeenvolgende fiscale hervormingen, waarbij een daling van de belastingdruk werd aangekondigd, worden vaak positief onthaald. Iedereen vindt, al dan niet terecht, ‘dat hij te veel belastingen betaalt’. In een context waar de lage inkomens, die hun koopkracht zien afkalven, steeds in aantal neigen toe te nemen, worden dergelijke maatregelen gunstig verwelkomd (zie orieentatieInkomen (II)).quote:
Kan je ook het groter geheel er bij zetten. Dit is namelijk maar een klein stukje een snapshotjequote:
Leek me dodelijk genoeg op de vroege ochtend...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kan je ook het groter geheel er bij zetten. Dit is namelijk maar een klein stukje een snapshotje
OMG freud waar haal je het vandaanquote:
Och . vond het mee vallen en best wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef freud het volgende:
Leek me dodelijk genoeg op de vroege ochtend...
Best een boeiend stukje om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef freud het volgende:
[..]
Fiscaliteit is tot nog toe buiten beeld gebleven als instrument in de strijd tegen armoede. Zij speelt nochtans een bepalende rol in de herverdeling van rijkdom en biedt een aantal interessante mogelijkheden. In het Steunpunt wordt nog geen specifiek overleg gewijd aan fiscaliteit, maar uit vele signalen blijkt dat het onderwerp van groot belang is. Daarom worden er in dit stadium alvast een aantal krijtlijnen geschetst en bepaalde vragen ter bespreking opgeworpen. Die moeten later beslist nog verder worden uitgediept.De opeenvolgende fiscale hervormingen, waarbij een daling van de belastingdruk werd aangekondigd, worden vaak positief onthaald. Iedereen vindt, al dan niet terecht, ‘dat hij te veel belastingen betaalt’. In een context waar de lage inkomens, die hun koopkracht zien afkalven, steeds in aantal neigen toe te nemen, worden dergelijke maatregelen gunstig verwelkomd (zie orieentatieInkomen (II)).
Verveeld genoeg zo.
*noteert*quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Yoni het volgende:
en gewoon alles lezen ook he.. stomme muts die ik ben. Ik kan het niet laten om altijd alles te lezen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef An24 het volgende:
Poe hey, zijn we weer....net casuistiek gehad, An is weer een stuk slimmer
Zeker na dat stuk van Freud
![]()
Laat me nou in die waan, ben blont weet je nogquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
je verwart kennis met slimheid
en dat is niet slim
Wheheheheh... ff een poging wagenquote:
ik las 'm....quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wheheheheh... ff een poging wagen
Yoni, terwijl je dit leest besef je dat je toch wel erg nieuwsgierig bent naar wat ik ga zeggen. En je zal even moeten wachten tot het einde van deze paragraaf voordat je het weet. en ondertussen zit iedereen dit stukje tekst mee te lezen wat eigenlijk alleen voor jouw ogen bestemd is. Want weet je, terwijl je dit leest hebben deze letters seks met je ogen. jaja, de vind het wel lekker, je lacht al. En je blijft de tekst maar lezen en lezen en dan ineens is er de climax. Snurk.
mja ik weet niet, een ander lettertiepje had van mij wel gemogen hoor...eentje met van die mooie geile krulletjes ofzo..quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wheheheheh... ff een poging wagen
Yoni, terwijl je dit leest besef je dat je toch wel erg nieuwsgierig bent naar wat ik ga zeggen. En je zal even moeten wachten tot het einde van deze paragraaf voordat je het weet. en ondertussen zit iedereen dit stukje tekst mee te lezen wat eigenlijk alleen voor jouw ogen bestemd is. Want weet je, terwijl je dit leest hebben deze letters seks met je ogen. jaja, de vind het wel lekker, je lacht al. En je blijft de tekst maar lezen en lezen en dan ineens is er de climax. Snurk.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja ik weet niet, een ander lettertiepje had van mij wel gemogen hoor...eentje met van die mooie geile krulletjes ofzo..
mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef Yoni het volgende:
![]()
Dank je wel! Je hebt me aan het lachen gemaaktKon ik wel gebruiken
![]()
nou doe nog maar een keer dan, de rook smeult nog een beetje na in mijn orenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mooi
Iemand anders kunnen laten lachen vind ik een van de geneugten van het leven
Twee keer mag ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou doe nog maar een keer dan, de rook smeult nog een beetje na in mijn oren
* Yoni kijkt richting An. Vindt jij dit soort mopjes ook altijd zo vervelend. Visualiseertechnisch gezien?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef freud het volgende:
[ferme knip]
Bij het afzetten glijd hij uit en al vallend roept hij keihard “SHIIITTTT”…
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef freud het volgende:
Drie mannen liggen lekker aan het zwembad te relaxen. Opeens horen ze geplons en zien ze een oude vrouw verdrinken. Zonder aarzeling springen de drie in het zwembad en redden de vrouw. Nahijgend op de kan bedankt de vrouw de drie mannen en zegt dat ze vanavond naar het zwembad terug moeten komen voor een verassing.
Die avond komen de drie aan en vragen zich af wat er gaat gebeuren. Opeens komt de oude vrouw aanvliegen en verteld dat ze een toverheks is. Als dank mogen de drie om de beurt een duik nemen van de plank. In de lucht moeten ze dan een woord roepen, en daarmee zal het zwembad gevuld zijn.
Blij kijken de drie elkaar aan en lopen naar de plank. De eerste neemt een kleine aanloop, en springt aarzelend omhoog. Halverwege zijn sprong roept hij “PLAYMATES” en voila, het zwembad ligt vol met de vrouwen die de afgelopen 10 jaargangen de middelste pagina vulden.
Nadat de eerste man zich uitgeleefd heeft, neemt nummer twee een aanloop en springt nog hoger. Halverwege klinkt er een luid “BIER” en presto, het zwembad ligt vol met zijn favoriete drankje.
Als de tweede man zich zo lam als een gieter uit het zwembad heeft gevist, neemt nummer drie zijn kans. Hij neemt een gigantische aanloop. Bij het afzetten glijd hij uit en al vallend roept hij keihard “SHIIITTTT”…
Dat is pure Science-Fiction wat jij nu loopt te verkondigenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef pea4fun het volgende:
Gefeliciteerd k-man, dat met de leeftijd het verstand ook maar mag komen
ow dus zondag nog maar een week? Prima reden voor gebak op de meetquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is pure Science-Fiction wat jij nu loopt te verkondigen![]()
Een 31 jarige die verstandig wordt![]()
Ben ik blij dat ik over 1,5 week echt verstand krijg* HM2 mompeld iets over 32 worden
Houdt dan ook es je waffel HM2quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow dus zondag nog maar een week? Prima reden voor gebak op de meet
Het hoeft niet persé met slagroom in die hitte hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Houdt dan ook es je waffel HM2Zie je wel dat 31 jarigen geen verstand hebben
![]()
![]()
Ik zal mijn best doen Pea![]()
Ow, vanaf 30 toch al?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Alles gaat downhill vanaf hier!![]()
Mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ik blij dat ik over 1,5 week echt verstand krijg* HM2 mompeld iets over 32 worden
alweer een meeting?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow dus zondag nog maar een week? Prima reden voor gebak op de meet
niets mis mee toch?quote:
Ik ben toevallig gisteren wat wijzer geworden ja. Maar Fok was toen zoooo traag dat ik er verder geen melding van heb gemaakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
niets mis mee toch?
Weet jij trouwens al meer over achtergrondjes? ik wil wel een beetje op de hoogte gehouden worden
Mjah, zie het als een dierentuinbezoekje met wat bekendenquote:
die man zei dat het te doen was. gewoon met een stanleymes terwijl het opgerold is (wel rechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Ziet er goed uit, en prijs valt me mee. Wat kost een rol?
Dat op breedte maken zie ik niet zo, volgens mij knip je niet zo makkelijk door een opgerolde rol heen. Ga je ze dan eerst uitrollen?
Met die derde kun je natuurlijk gewoon ff wachten tot je merkt wat je het meeste mist of tot je een shoot hebt waar je graag een bepaalde kleur bij wilt
Meetings zijn goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Falanx het volgende:
er word meer gemeet dan gepost heb ik het idee
Met wie ga je dan vanavond?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meetings zijn goedVanavond ook een spontane Blijdorp-Zoomeravond-meet
Nog 45 minuten op kantoor hangen dus
L_D, Phoenixx, Rubberduck en Freudquote:
hmm. ik zie op de site dat dat alleen voor Abbonee houders is... die ZOOmeravonden..quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmm. ik zie op de site dat dat alleen voor Abbonee houders is... die ZOOmeravonden..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien had, ik heb weer wat foto's van de simpelveld meet online gepleurd. beter laat dan nooit, wel jammer dat ik blijkbaar te min ben om eens een reactie te krijgen.
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 3
dan houden we het daaropquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat valt allemaal best mee joh. Men is stilgevallen vanwege de briljantheid van de foto's
Je kunt tijdens die avond nog een abbo scoren joh?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kloptHelaas
Tenzij je nog ff snel een abbo gaat scoren
Dat kan vanavond ook
Moet je ff een pasfoto meenemen.
wel duur bezoekje dan (als je er niet vaak heen gaat)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt tijdens die avond nog een abbo scoren joh?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel duur bezoekje dan (als je er niet vaak heen gaat)
kruisje in je agenda?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien had, ik heb weer wat foto's van de simpelveld meet online gepleurd. beter laat dan nooit, wel jammer dat ik blijkbaar te min ben om eens een reactie te krijgen.
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 3
Volgende week weer een kansquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]joh
Maar er staan deze vakantie al minimaal 2 bezoekjes op de planning... nog 2 keer in het jaar en dat abbo is er weer uit. Dat moet wel lukken denk ik
neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zonquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp was MOOI, prima licht, beesten werkten mee, etc. Moet de foto's nog ff uitzoeken, maar overweeg wel ff een dieren topic te spammen. Denk niet dat een showcase nodig is.
Wat is er volgende week als special ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat is er volgende week als special ?
sate met friet , of gewoon friet , bij die bamboo stalquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilVolgende keer gewoon sate met friet of brood mee
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zon
even checkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ik heb al lang gereageerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ja, was echt toevalstreffer! Marco =quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb al lang gereageerd
die giraffekes echt leuk
Ik ga morgen ff naar blijdorp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Tofquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff naar blijdorp.
Misschien volgende week ook nog met mijn moeder.
Dat is bij deze een deal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofVolgende week woensdag gaan we weer
Dus koop een abbo en ga gewoon gezellig mee
Checkquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer beterHoe gaat het met de kleine Schanulleke
Is er al wat naar buiten gefloept
edit: we kunnen dit beter in de SC doen
Helaas...geen pea-figuurtjes. Zelfs Phoenixx is te groot daarvoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan ben je in de minderheid... of het moeten drie pea-figuurtjes zijn, dun kun je ze outrulen op postuur...![]()
(duikt in loopgraaf voor beschutting...)
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
Prins Schanul II laat helaas nog wat op zich wachten. De spanning stijgt.
Spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef Schanulleke het volgende:
Het laat zich helaas niet exact plannen. De 13de is Sjak uitgerekend, maar dat zegt lang niet alles.
Dank je, zal ik zeker overbrengen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendVeel succes alvast
Ook aan vrouw / vriendin
Al een natte rug heeft van het werkenquote:
Fysieke inspanning zo vroeg smorgens moet niet mogen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:58 schreef freud het volgende:
[..]
Al een natte rug heeft van het werken.
*jaloers is*quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
*Vakantie heeft*
verkeerde topic prutsert!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ohhh My Goooodddddd
Shark naar blauw, An24 wed-strijd-machthebster.![]()
De wereld vergaat...![]()
![]()
Nou, dan gaan we toch lekker verder rellen en klieren. Shark is toch veeeeeeel te lief![]()
Shark en An gefeliciteerd![]()
Je vergeet dat RonaldV er ook nog is, schatquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ohhh My Goooodddddd
Shark naar blauw, An24 wed-strijd-machthebster.![]()
De wereld vergaat...![]()
![]()
Nou, dan gaan we toch lekker verder rellen en klieren. Shark is toch veeeeeeel te lief![]()
Klinkt als het gemiddelde bedrijfquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog hoort net dat zijn vergadering niet in Zwolle is, maar in Assen![]()
Oftewel....ik ga zo rijdenTot vanavond na 20:00 uur ben ik bang
En die pakt gewoon zijn automatisch geweerquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:00 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Je vergeet dat RonaldV er ook nog is, schat
same herequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel me nu alAlleen zitten is best saai. En uitgerekend vandaag is er ook echt geen hond op MSN om tegen aan te kletsen
Doe je goed, ben in 1 klap van m'n ochtendhumeur afquote:
Ja...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
en Fok is ook saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
dank jequote:
Ah daar zeg je wat, ik had ff die test fotootjes voor HDR naar mijn werk gemaild. Ik zal er es mee gaan stoeienquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja...
Best wel. En ik heb ook al geen leuke mail.
owja sorrie, maar je bent ook zo stilquote:
Wel allemaal vrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef Xilantof het volgende:
Wat een stelletje klagers hiero bij elkaar
Kijk! Da's al 1 persoon minder die zich verveeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah daar zeg je wat, ik had ff die test fotootjes voor HDR naar mijn werk gemaild. Ik zal er es mee gaan stoeien
Iemand (een echt persoonquote:
Hey Puckzzz, je bent me voor, voornamelijk omdat ik niet op mijn werk kan MSNnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkeerde topic prutsert!![]()
An: voeg me aub ff toe op msn : JezusjePuckzzzapelul hete mail punt com
ik hoop dat ik dan ff tijd heb. ik ben 's avond niet veel online. maar voeg me maar toe dan zien we wel ff.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey Puckzzz, je bent me voor, voornamelijk omdat ik niet op mijn werk kan MSNnen.Wordt vanavond key?, ff babbelen
![]()
Dat was juist de eerte klier-post binnen Sharks modschap...quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkeerde topic prutsert!![]()
An: voeg me aub ff toe op msn : JezusjePuckzzzapelul hete mail punt com
Jij de gek van FOT?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat was juist de eerte klier-post binnen Sharks modschap...![]()
Mij de gek van FOT een prutsert noemen..![]()
![]()
Dat mogen allen mijn denkbeeldige vriendjes![]()
voor Puckzie en An23+1
Doen we, gaat goed komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan ff tijd heb. ik ben 's avond niet veel online. maar voeg me maar toe dan zien we wel ff.
Ach, gekheid is de mate waarin jij afwijkt van de normen van een ander. Relatief en niet boeiend dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Jij de gek van FOT?
Nou momenteel voel ik me alsof ik mijn verstand aan het verliezen ben, dus we zien wel wie hier de gek is
Klopt, de norm van de ander is alleen maar boeiendquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, gekheid is de mate waarin jij afwijkt van de normen van een ander. Relatief en niet boeiend dus.
Echt welquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja dat is het gevolg van altijd maar slap auwehoeren he? Als je dan es een keer iets serieus zegt, wordt het niet serieus genomen
maar serieus: * Puckzzz voelt zich ff niet lekker in haar velletje. komt goed
Maar ik was ook serieus hoor. Sterkte in ieder geval Puckzzz!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja dat is het gevolg van altijd maar slap auwehoeren he? Als je dan es een keer iets serieus zegt, wordt het niet serieus genomen
maar serieus: * Puckzzz voelt zich ff niet lekker in haar velletje. komt goed
Wil je er over praten of heb je liever pilletjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
Inmiddels heb ik vier mensen om tegen aan te kleppen op MSN tegen de vervelingEchter: MSN is zo instabiel dat ik de helft van de tijd nog tegen mezelf aan zit te kletsen omdat berichten niet doorkomen
![]()
Doe maar praten. Pilletjes heb ik al en praten is goed, want dan verveel ik me nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil je er over praten of heb je liever pilletjes?![]()
![]()
Praten tegen pilletjes!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Yoni het volgende:
Doe maar praten. Pilletjes heb ik al en praten is goed, want dan verveel ik me niet
Wellus! De hele tijd alquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Praten tegen pilletjes!!
Maarruh, je reageert niet echt op MSN hoor.
Podver, MOD shark nou ook al de MSN?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:37 schreef Yoni het volgende:
Wellus! De hele tijd alMaar jouw berichtjes komen wel door naar mij, maar mijne niet naar jou
![]()
Die vertelden we dertig jaar geleden in de fotozaak al...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
in Onzin hebben ze het ook over de fotograaf.
Leuke matige grap bij de fotograaf
Tis maar 20 kilometer naar Assenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is in Assen gearriveerd
Wat een k**-stuk rijden zeg
Haal hem dan ook uit je ignore lijstquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
freud volgens mij ligt het aan jouw webmsn ook. Ik kan nu gewoon met iedereen msnen behalve met jou![]()
Er worden er meer verteldquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef diedrick het volgende:
Die vertelden we dertig jaar geleden in de fotozaak al...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef veldmuis het volgende:
Komt er een n00b bij de fotograaf en die zegt van ik wil graag een lelijke klotedigitale camera voor teveel geld die fotograaf zo van oh dan moet je de eos350d nemene whehehehehheheheheroflcopteromfglollerssss!
tsss ik zou freud toch nooit ignoren! Ik ben ook freud groupiequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haal hem dan ook uit je ignore lijst![]()
Jaja...voor jou wel jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis maar 20 kilometer naar Assen![]()
Voor mij dan![]()
Psies...vooral niet druk makenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja...voor jou wel jaIk mag straks na 16:00 uur dat hele takke-eind terugrijden
Maar goed.....radio aan, zonnebril op, beetje relaxed rijden
Dat is geen dilemma , dat is een missie. opeten dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een dilemma...
wat te doen...wat te doen....
Dat zijn drie pakjes roomboter he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is geen dilemma , dat is een missie. opeten dus
Ik hoor net dat ik hier tot 16:30 zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Psies...vooral niet druk maken
Mijn collega's hebben ook last van de verveling
Arme P en L_Dquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Arme P.
Voor mij is het tot 17:00 uur en dan hop stukkie A4 , dan binnen door naar huis.
Ach joh...houd het spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Arme P.
Arme P, L_D en CCquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Arme P en L_D
Voor mij is het een stukje N300weetikveel en dan linksaf en voordat de auto afgekoeld is ben ik thuis
Biertje d'r bij......quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
raampje open , muziekje aan . lekker hoor
Checkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
raampje open , muziekje aan . lekker hoor
En ga je dan ook kinder-metal draaien???quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckJammer dat ik geen camera bij me heb
Istie ooit weggeweest dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Is Fles er al?
Vast nietquote:
Hoe is het eik men m'n boekie,moppie? ww1 NLquote:
Coolnessquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijssie lieffie?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=5500
quote:
kut -> Ik ook niet .. was wel de bedoelingquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckJammer dat ik geen camera bij me heb
Apocalyptica is een ideequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ga je dan ook kinder-metal draaien???
Of Appocalyptica![]()
Je bedoelt dus eigenlijk dat je vanavond weer eens kansloos online gaat zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef An24 het volgende:
Lekker babbelen met vriendjes en vriendinnetjes![]()
Ik ben niet kansloosquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je vanavond weer eens kansloos online gaat zijn![]()
quote:
Beetje op jezelf letten he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef An24 het volgende:
Ik ben niet kansloosen ja
![]()
En misschien sporten...maar om nu een uur aan de gewichten te hangen en vervolgens 6 km hard te lopen.....euhhh...we zien wel![]()
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef Re het volgende:
vakantie
althans zaterdag dan, wat een rust zal dat zijn
en ik neem mijn 70-200 niet mee
Wat moet jij er nou mee joh...had je plannen om foto's te gaan maken dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!
Ik kom net terug van blijdorp!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat moet jij er nou mee joh...had je plannen om foto's te gaan maken dan?
kom maar ophalenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!
Is wel een 2.8 toch?quote:
Nou,zeg het maar......quote:
als je hem ff wilt lenen voor een tijdje dan mag datquote:
Dat is heel tof van je !quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:47 schreef Re het volgende:
[..]
als je hem ff wilt lenen voor een tijdje dan mag dat
op vakantie met de 50mm en 12-24mm voor een wat andere kijk
Gelukkig neem ik wel mn Canon Powershot a520 meequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef Re het volgende:
vakantie
althans zaterdag dan, wat een rust zal dat zijn
en ik neem mijn 70-200 niet mee
Hoe is het met je studie?quote:
Ga je het halen dit keer? of ga je minstens meer punten halen als yoniquote:
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je het halen dit keer? of ga je minstens meer punten halen als yoni![]()
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven! Dinsdag moet jij he?
Ik moet 'm gewoon echt halen maandag...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Als ik het nu weer niet haal laat ik het even schieten voorlopig, ben veel te druk met Rondje-Nederland
Dinsdag van 9 tot half 2quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef pea4fun het volgende:
Allebei veel succes alvast... hoe laat moet ik duimen?
Maandag van 9 tot een uur of elf. Ik gebruik nooit de hele vier uurquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef pea4fun het volgende:
Allebei veel succes alvast... hoe laat moet ik duimen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinsdag van 9 tot half 2
ja, 4 uur, plus een half uur omdat Engels geen moedertaal is
ja mail ff, ben morgen in principe de hele dag thuisquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat is heel tof van je !![]()
En idd soms is het wel zo gaaf om dingen in een breder perspectief te zien...
Thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:45 schreef An24 het volgende:
![]()
Spannend zeg. Dus wens ik jou en Yoni alvast heeeeel veel succes![]()
Ik ga exchange niet doen. En ik heb inmiddels afgesproken om 293 er eerst achteraan te knallen. omdat die dus qua onderwerpen onwijs overlapt met 291. Daarna ga ik dan ISA doen. Afgesproken is dat 4 examens gelijk staat aan MCSA. Mocht ik dus ISA niet redden voor het eind vh jaar, maar dan wel 291 en 293 hebben, dan maak ik toch promotie naar een functie hogerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
de 291 is 1e categorieDaarna alleen exchange nog, maar dat is makkelijker
Liefquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
maandag en dinsdag vanaf 9 uur duimen dus...ga ik doen
Ik zweer het je dat ik verandering zagquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Psies...vooral niet druk maken
Mijn collega's hebben ook last van de verveling
Ik kreeg deze link. Voor als jullie jezelf vervelen![]()
Ik wacht nog steeds op post van je , lieve remonquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja mail ff, ben morgen in principe de hele dag thuis
quote:
Ik kan dat wel fixen hoor, dan heb je er maar 3 op een rijquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
Trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!
!!!
!
Mijn camera doet ut weer
!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat was nu het probleem?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
Trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!
!!!
!
Mijn camera doet ut weer
!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foto'ssssssquote:
Je pest mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kan dat wel fixen hoor, dan heb je er maar 3 op een rij![]()
![]()
dankjequote:gefeliciteeerd
Er was een pinnetje binnenin omgebogen, waarschijnlijk door het verkeerd plaatsen van een objectief of een verkeerde objectief. (Ik moet mijn ouders eens vragen wat ermee gebeurd is in de tijd dat ik weg wasquote:
gefeli en foto's willen we zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Er was een pinnetje binnenin omgebogen, waarschijnlijk door het verkeerd plaatsen van een objectief of een verkeerde objectief. (Ik moet mijn ouders eens vragen wat ermee gebeurd is in de tijd dat ik weg was)
Waardoor het pinnetje tegen iets duwde waardoor de diafragma niet goed was. Dus nu is het pinetje rechtgebogen, en straks na de bouwvak even naar Nikon sturen voor een grote beurt en een nieuw pinnetje.
meisjes plagen wuppies vragenquote:
uiteraardquote:
dankquote:
wuppies zijn zoooo juni 2006quote:
Het zal toch nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wuppies moeten allemaal vernietigd worden
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondHet was lekker rustig op de weg
Tussenstopje bij een AC-restaurant gemaakt en daarna verder gekacheld
Duurt soms ffquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
ik ben het roerend met je eensch
ik ben het eens met fles![]()
hoe gaaf kun je zijn
![]()
Wanneer is dequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
ik ben het eens met fles![]()
hoe gaaf kun je zijn
![]()
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef Mauro het volgende:
Jeej
a.s. zaterdagnacht werken op de A 28. Dan gaat het allemaal beginnen.
21 uur verzamelen en dan aan de slag tot ergens in de vroege zondagmorgen.
150% betaald krijgen
Foto's maken van het op Fok! inmiddels beruchte "nachtelijk geklier"quote:
Uh-huh. Mocht ook wel een keertje. Heb al lang genoeg vakantie gehadquote:
Hebbie op de link geklikt?quote:
FOT meet nacht foto's maken van "hard" werkende mensenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Uh-huh. Mocht ook wel een keertje. Heb al lang genoeg vakantie gehad
[..]
Hebbie op de link geklikt?
Korte uitleg over mijn werkzaamheden:
Ik heb de dagelijkse leijding (jaja fout maar zowel met een korte als een lange ei/ij) over de uit te voeren bodemsanering ter plaatse.
Het is natuurlijk wel het uitgelezen moment om eens van dichtbij kennis te maken met de werkzaamheden die worden uitgevoerd op ons wegennetquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
FOT meet nacht foto's maken van "hard" werkende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |