Iemand (een echt persoonquote:
Hey Puckzzz, je bent me voor, voornamelijk omdat ik niet op mijn werk kan MSNnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkeerde topic prutsert!![]()
An: voeg me aub ff toe op msn : JezusjePuckzzzapelul hete mail punt com
ik hoop dat ik dan ff tijd heb. ik ben 's avond niet veel online. maar voeg me maar toe dan zien we wel ff.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey Puckzzz, je bent me voor, voornamelijk omdat ik niet op mijn werk kan MSNnen.Wordt vanavond key?, ff babbelen
![]()
Dat was juist de eerte klier-post binnen Sharks modschap...quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkeerde topic prutsert!![]()
An: voeg me aub ff toe op msn : JezusjePuckzzzapelul hete mail punt com
Jij de gek van FOT?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat was juist de eerte klier-post binnen Sharks modschap...![]()
Mij de gek van FOT een prutsert noemen..![]()
![]()
Dat mogen allen mijn denkbeeldige vriendjes![]()
voor Puckzie en An23+1
Doen we, gaat goed komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan ff tijd heb. ik ben 's avond niet veel online. maar voeg me maar toe dan zien we wel ff.
Ach, gekheid is de mate waarin jij afwijkt van de normen van een ander. Relatief en niet boeiend dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Jij de gek van FOT?
Nou momenteel voel ik me alsof ik mijn verstand aan het verliezen ben, dus we zien wel wie hier de gek is
Klopt, de norm van de ander is alleen maar boeiendquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, gekheid is de mate waarin jij afwijkt van de normen van een ander. Relatief en niet boeiend dus.
Echt welquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja dat is het gevolg van altijd maar slap auwehoeren he? Als je dan es een keer iets serieus zegt, wordt het niet serieus genomen
maar serieus: * Puckzzz voelt zich ff niet lekker in haar velletje. komt goed
Maar ik was ook serieus hoor. Sterkte in ieder geval Puckzzz!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja dat is het gevolg van altijd maar slap auwehoeren he? Als je dan es een keer iets serieus zegt, wordt het niet serieus genomen
maar serieus: * Puckzzz voelt zich ff niet lekker in haar velletje. komt goed
Wil je er over praten of heb je liever pilletjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
Inmiddels heb ik vier mensen om tegen aan te kleppen op MSN tegen de vervelingEchter: MSN is zo instabiel dat ik de helft van de tijd nog tegen mezelf aan zit te kletsen omdat berichten niet doorkomen
![]()
Doe maar praten. Pilletjes heb ik al en praten is goed, want dan verveel ik me nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil je er over praten of heb je liever pilletjes?![]()
![]()
Praten tegen pilletjes!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Yoni het volgende:
Doe maar praten. Pilletjes heb ik al en praten is goed, want dan verveel ik me niet
Wellus! De hele tijd alquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Praten tegen pilletjes!!
Maarruh, je reageert niet echt op MSN hoor.
Podver, MOD shark nou ook al de MSN?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:37 schreef Yoni het volgende:
Wellus! De hele tijd alMaar jouw berichtjes komen wel door naar mij, maar mijne niet naar jou
![]()
Die vertelden we dertig jaar geleden in de fotozaak al...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
in Onzin hebben ze het ook over de fotograaf.
Leuke matige grap bij de fotograaf
Tis maar 20 kilometer naar Assenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is in Assen gearriveerd
Wat een k**-stuk rijden zeg
Haal hem dan ook uit je ignore lijstquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
freud volgens mij ligt het aan jouw webmsn ook. Ik kan nu gewoon met iedereen msnen behalve met jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |