Al een natte rug heeft van het werkenquote:
Fysieke inspanning zo vroeg smorgens moet niet mogen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:58 schreef freud het volgende:
[..]
Al een natte rug heeft van het werken.
*jaloers is*quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
*Vakantie heeft*
verkeerde topic prutsert!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ohhh My Goooodddddd
Shark naar blauw, An24 wed-strijd-machthebster.![]()
De wereld vergaat...![]()
![]()
Nou, dan gaan we toch lekker verder rellen en klieren. Shark is toch veeeeeeel te lief![]()
Shark en An gefeliciteerd![]()
Je vergeet dat RonaldV er ook nog is, schatquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ohhh My Goooodddddd
Shark naar blauw, An24 wed-strijd-machthebster.![]()
De wereld vergaat...![]()
![]()
Nou, dan gaan we toch lekker verder rellen en klieren. Shark is toch veeeeeeel te lief![]()
Klinkt als het gemiddelde bedrijfquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog hoort net dat zijn vergadering niet in Zwolle is, maar in Assen![]()
Oftewel....ik ga zo rijdenTot vanavond na 20:00 uur ben ik bang
En die pakt gewoon zijn automatisch geweerquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:00 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Je vergeet dat RonaldV er ook nog is, schat
same herequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel me nu alAlleen zitten is best saai. En uitgerekend vandaag is er ook echt geen hond op MSN om tegen aan te kletsen
Doe je goed, ben in 1 klap van m'n ochtendhumeur afquote:
Ja...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
en Fok is ook saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
dank jequote:
Ah daar zeg je wat, ik had ff die test fotootjes voor HDR naar mijn werk gemaild. Ik zal er es mee gaan stoeienquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja...
Best wel. En ik heb ook al geen leuke mail.
owja sorrie, maar je bent ook zo stilquote:
Wel allemaal vrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef Xilantof het volgende:
Wat een stelletje klagers hiero bij elkaar
Kijk! Da's al 1 persoon minder die zich verveeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah daar zeg je wat, ik had ff die test fotootjes voor HDR naar mijn werk gemaild. Ik zal er es mee gaan stoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |