Het hoeft niet persé met slagroom in die hitte hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Houdt dan ook es je waffel HM2Zie je wel dat 31 jarigen geen verstand hebben
![]()
![]()
Ik zal mijn best doen Pea![]()
Ow, vanaf 30 toch al?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Alles gaat downhill vanaf hier!![]()
Mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ik blij dat ik over 1,5 week echt verstand krijg* HM2 mompeld iets over 32 worden
alweer een meeting?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow dus zondag nog maar een week? Prima reden voor gebak op de meet
niets mis mee toch?quote:
Ik ben toevallig gisteren wat wijzer geworden ja. Maar Fok was toen zoooo traag dat ik er verder geen melding van heb gemaakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
niets mis mee toch?
Weet jij trouwens al meer over achtergrondjes? ik wil wel een beetje op de hoogte gehouden worden
Mjah, zie het als een dierentuinbezoekje met wat bekendenquote:
die man zei dat het te doen was. gewoon met een stanleymes terwijl het opgerold is (wel rechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Ziet er goed uit, en prijs valt me mee. Wat kost een rol?
Dat op breedte maken zie ik niet zo, volgens mij knip je niet zo makkelijk door een opgerolde rol heen. Ga je ze dan eerst uitrollen?
Met die derde kun je natuurlijk gewoon ff wachten tot je merkt wat je het meeste mist of tot je een shoot hebt waar je graag een bepaalde kleur bij wilt
Meetings zijn goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Falanx het volgende:
er word meer gemeet dan gepost heb ik het idee
Met wie ga je dan vanavond?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meetings zijn goedVanavond ook een spontane Blijdorp-Zoomeravond-meet
Nog 45 minuten op kantoor hangen dus
L_D, Phoenixx, Rubberduck en Freudquote:
hmm. ik zie op de site dat dat alleen voor Abbonee houders is... die ZOOmeravonden..quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmm. ik zie op de site dat dat alleen voor Abbonee houders is... die ZOOmeravonden..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien had, ik heb weer wat foto's van de simpelveld meet online gepleurd. beter laat dan nooit, wel jammer dat ik blijkbaar te min ben om eens een reactie te krijgen.
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 3
dan houden we het daaropquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat valt allemaal best mee joh. Men is stilgevallen vanwege de briljantheid van de foto's
Je kunt tijdens die avond nog een abbo scoren joh?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kloptHelaas
Tenzij je nog ff snel een abbo gaat scoren
Dat kan vanavond ook
Moet je ff een pasfoto meenemen.
wel duur bezoekje dan (als je er niet vaak heen gaat)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt tijdens die avond nog een abbo scoren joh?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel duur bezoekje dan (als je er niet vaak heen gaat)
kruisje in je agenda?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien had, ik heb weer wat foto's van de simpelveld meet online gepleurd. beter laat dan nooit, wel jammer dat ik blijkbaar te min ben om eens een reactie te krijgen.
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 3
Volgende week weer een kansquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]joh
Maar er staan deze vakantie al minimaal 2 bezoekjes op de planning... nog 2 keer in het jaar en dat abbo is er weer uit. Dat moet wel lukken denk ik
neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zonquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp was MOOI, prima licht, beesten werkten mee, etc. Moet de foto's nog ff uitzoeken, maar overweeg wel ff een dieren topic te spammen. Denk niet dat een showcase nodig is.
Wat is er volgende week als special ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat is er volgende week als special ?
sate met friet , of gewoon friet , bij die bamboo stalquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilVolgende keer gewoon sate met friet of brood mee
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zon
even checkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ik heb al lang gereageerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ja, was echt toevalstreffer! Marco =quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb al lang gereageerd
die giraffekes echt leuk
Ik ga morgen ff naar blijdorp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Tofquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff naar blijdorp.
Misschien volgende week ook nog met mijn moeder.
Dat is bij deze een deal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofVolgende week woensdag gaan we weer
Dus koop een abbo en ga gewoon gezellig mee
Checkquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer beterHoe gaat het met de kleine Schanulleke
Is er al wat naar buiten gefloept
edit: we kunnen dit beter in de SC doen
Helaas...geen pea-figuurtjes. Zelfs Phoenixx is te groot daarvoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan ben je in de minderheid... of het moeten drie pea-figuurtjes zijn, dun kun je ze outrulen op postuur...![]()
(duikt in loopgraaf voor beschutting...)
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
Prins Schanul II laat helaas nog wat op zich wachten. De spanning stijgt.
Spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef Schanulleke het volgende:
Het laat zich helaas niet exact plannen. De 13de is Sjak uitgerekend, maar dat zegt lang niet alles.
Dank je, zal ik zeker overbrengen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendVeel succes alvast
Ook aan vrouw / vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |