Ik had al eens eerder gezegd dat ik dit de minste visagie vond van wat ik op de meet rond heb zien lopen, en deze serie illustreert dat imho. Vooral op #5 zie je dat heel goed. Er valt maar een klein beetje schaduw in de oogkas (bijna onvermijdelijk met dat weer) en gelijk wordt de hele oogkas een zwart gat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat het aan de make up ligt (wel of niet in combinatie met de felle zon). Ik vond de serie die ik van haar gemaakt heb met die make up tegenvallen en heb em gewist.
VV, bedoel je dat de visagie met de zwarte ogen minder vond of alles van de hele dag?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder gezegd dat ik dit de minste visagie vond van wat ik op de meet rond heb zien lopen, en deze serie illustreert dat imho.
Ik vond de laatste in ieder geval een beetje "over the top". Die maakte haar veel ouder, en was niet echt flatteus. De andere twee series heb ik niet gezien, maar als ik naar de foto van Re kijk was er in ieder geval een make-up sessie precies goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:51 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
VV, bedoel je dat de visagie met de zwarte ogen minder vond of alles van de hele dag?
Debsterr heeft namelijk 3x die dag bij dezelfde visagiste haar make-upje gekregen. Ik zal de visagiste iig een linkje geven zodat ze mee kan lezen.
Alleen die ene.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:51 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
VV, bedoel je dat de visagie met de zwarte ogen minder vond of alles van de hele dag?
Sfeervolle plaat. Korrel past er wel in imho. Heb je die achteraf toegevoegd? Paar kleine puntjes: hij is net een tikkie uitgebeten op de huid en ik had m rechts liever wat krapper gezien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Re het volgende:
dnek inderdaad dat die ene keer het niet een succes was maar dat geeft verder niet, met studio verlichting had het al een stukkie beter eruit gezien
hier D met wat subtielere make-up
[afbeelding]
Het is inderdaad nog niet de finale bewerking (korrel niet toegevoegd, moet iets andere level/contrast verhouding), de sessie zelf had als opzet een wat melancholische insteek vandaar de blikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sfeervolle plaat. Korrel past er wel in imho. Heb je die achteraf toegevoegd? Paar kleine puntjes: hij is net een tikkie uitgebeten op de huid en ik had m rechts liever wat krapper gezien.
Poseertip voor Debsterr: lach je tanden bloot of doe je lippen op elkaar. Op zich niets mis met deze stand van je mond, maar ik zie het wel heel vaak bij jou, probeer iets meer te variëren.
Als ik alleen die zou posten, zou het geen leereffect meer hebben hequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
Conclusie: ik zou alleen nrs. 1 t/m 3 gepost hebben hier.
Ik moet idd nog een beetje oefenen met lachenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Poseertip voor Debsterr: lach je tanden bloot of doe je lippen op elkaar. Op zich niets mis met deze stand van je mond, maar ik zie het wel heel vaak bij jou, probeer iets meer te variëren.
deze foto is door mij gemaakt aapstokquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef aapstok het volgende:
Heb net al je foto's doorgebladerd en deze vind ik ook heel mooi geworden:
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=338
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=192
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=168
Vooral de foto's die je binnen hebt genomen lijken wat aan de donkere kant, is dat een bewuste keus?
Ze zijn toegevoegd!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Jolien d'r foto's zijn eindelijk af.
RonaldV, ik heb een zipje voor je
Die foto vind ik heel mooi FB!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=166
deze foto is door mij gemaakt aapstok![]()
dankjewelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Die foto vind ik heel mooi FB!
Ook model staat er heel mooi opZe lijkt daar net op Keira Knightley
Mail me even op mijn fok adresquote:
ik denk dat je een boel foto's mist omdat veel fotografen er dit keer voor hebben gekozen om hun foto's op hun eigen webruimte neer te zetten in plaats van op één centrale plaats, wat in het verleden de gewoonte was. Als het goed is heb je een URL+log-in van mij gekregen naar mijn server, zo niet, mail me dan nog even. Voor fotografen die je daar niet aantreft zul je direct contact op moeten nemen met de fotograaf in kwestie. Ik kan niemand dwingen om het centraal in te leveren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar ik zo van baal is dat haast geen foto's heb gezien nog van mezelf. Ik heb er een paar van HM-MasterII, een paar van Shark-Bait, en wat snapshots van anderen. En welgeteld 3 (!) van Puckzzz, terwijl ze toch ruim een uur bezig is geweest met me.
Het gaat allemaal zo traag, ik wil meerrr zien. Ook van de rest, er zijn toch echt veel meer foto's gemaakt van iedereen dan ik hier zie.
Geen bril op, dus zie ik al lastiger.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik had uiteraard ook nog wat funshots!
5: Manmanman wat kijk je boos
[afbeelding]
nummer 3quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik had toen geen tijd, en nu heb ik er weer een aantal bewerkt. Ik loop ze langzaam aan allemaal langs, dus mischien hierna nog wat foto's.
Nu even 3 stuks:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
Je hebt al mijn bruikbare gezien/in je bezit als het goed is. De onscherpe heb ik niet gepubliceerd, twintig keer dezelfde foto maar dan net ietsje anders is natuurlijk ook geen festijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar ik zo van baal is dat haast geen foto's heb gezien nog van mezelf. Ik heb er een paar van HM-MasterII, een paar van Shark-Bait
nopequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik denk dat je een boel foto's mist omdat veel fotografen er dit keer voor hebben gekozen om hun foto's op hun eigen webruimte neer te zetten in plaats van op één centrale plaats, wat in het verleden de gewoonte was. Als het goed is heb je een URL+log-in van mij gekregen naar mijn server, zo niet, mail me dan nog even. Voor fotografen die je daar niet aantreft zul je direct contact op moeten nemen met de fotograaf in kwestie. Ik kan niemand dwingen om het centraal in te leveren.
Nee ik heb niks geflitstquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
Netjes FB!
Af en toe vind ik ze een beetje licht de foto's. Zie bijv. foto 7... heb je die nog sterk ingeflitst ofzo?
Das wel te zien jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Nee ik heb niks geflitst
HM2 had zo'n hele mooie reflectiescherm![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |