neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zonquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp was MOOI, prima licht, beesten werkten mee, etc. Moet de foto's nog ff uitzoeken, maar overweeg wel ff een dieren topic te spammen. Denk niet dat een showcase nodig is.
Wat is er volgende week als special ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat is er volgende week als special ?
sate met friet , of gewoon friet , bij die bamboo stalquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet nog een keer lasagna wilVolgende keer gewoon sate met friet of brood mee
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
neh show case niet, al ben ik benieuwd naar de flamingo foto's met die zon
even checkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ik heb al lang gereageerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in dierenfoto's gepost net.
Ja, was echt toevalstreffer! Marco =quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb al lang gereageerd
die giraffekes echt leuk
Ik ga morgen ff naar blijdorp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende week weer een kansIig heb ik na 1 foto mijn camera opgeborgen
En ben gewoon heerlijk door Blijdorp gaan lopen
![]()
Tofquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff naar blijdorp.
Misschien volgende week ook nog met mijn moeder.
Dat is bij deze een deal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofVolgende week woensdag gaan we weer
Dus koop een abbo en ga gewoon gezellig mee
Checkquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer beterHoe gaat het met de kleine Schanulleke
Is er al wat naar buiten gefloept
edit: we kunnen dit beter in de SC doen
Helaas...geen pea-figuurtjes. Zelfs Phoenixx is te groot daarvoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan ben je in de minderheid... of het moeten drie pea-figuurtjes zijn, dun kun je ze outrulen op postuur...![]()
(duikt in loopgraaf voor beschutting...)
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
Prins Schanul II laat helaas nog wat op zich wachten. De spanning stijgt.
Spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef Schanulleke het volgende:
Het laat zich helaas niet exact plannen. De 13de is Sjak uitgerekend, maar dat zegt lang niet alles.
Dank je, zal ik zeker overbrengen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendVeel succes alvast
Ook aan vrouw / vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |