Is dat echt gebeurd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Kom een man bij de fotograaf. Zegt die man: "Fotograaf, heb jij ook worteltjestaart". Die fotograaf zegt verbaasd: "Nee". "Jammer" ,zegt de man en verlaat vervolgens de fototoko.
Volgende dag komt die man weer bij de fotograaf: "Fotograaf, heb jij ook worteltjestaart". Die fotograaf nog verbaasder: "Nee, wij verkopen geen worteltjestaar". "Oh, Jammer", zegt de man en verlaat wederom de winkel.
Twee weken lang komt die man bij de fotograaf en vraagt om worteltjestaart. Die fotograaf is ook niet gek en ziet wel potentie in uitbreiding van zijn assortiment, gebaseerd op de stijgende vraag naar worteltjestaart. Dus die fotograaf besluit om zijn eerste worteltjestaart te bakken. Met veel pijn en moeite weet hij toch een smakelijk exemplaar te produceren en neemt hem mee naar zijn winkel.
Net als in de afgelopen twee weken komt diezelfde man weer bij de fotograaf en vraagt om worteltjestaart. Triomfantelijk houdt de fotograaf zijn zelfgebakken worteltjestaart in de lucht en roept: "Ja! Ja, ik heb worteltjestaart. Dat is dan 7,50". Die man geeft hem het gevraagde bedrag en neemt de taart aan. Hij gooit hem vervolgens op de grond en begint erop te springen.
Die fotograaf: "Dat is toch zonde van je geld, om nu die worteltjestaart te vernielen". Die man zo van "Ja dit is best een matige grap".
![]()
Ja, nou ja, het had gekund toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het meer een matige combinatie van matige grappen![]()
Hela, een beetje respect voor onze gele vriend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Komt een gele kikker bij de fotograaf!
Zegt die fotograaf: Ruim je het zelf op!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef _superboer_ het volgende:
Ik laatst naar de fotograaf: ik wil graag een foto van mezelf
fotograaf: wat voor foto dan?
ik: zo: een groepsfoto!!!:D:D![]()
;DDD!!! pwnd!!
:D
fotograaf: stel je dan maar op in een halve cirkel![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Pool het volgende:
Een leuke (matige) grap bij een fotograaf op het Brabantsche platteland:
Kom je binnen bij de fotograaf.
Zeg je zo, hee fotograaf, kun je een kiekje van me nemen?
Fotograaf zegt zo, ja dat is goed.
Pak je zo een kip uit je tas en zeg je zo van:
"Nou hier heb je een kiekje, broek omlaag dan maar en nemen!!!!1111"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef veldmuis het volgende:
Komt er een n00b bij de fotograaf en die zegt van ik wil graag een lelijke klotedigitale camera voor teveel geld die fotograaf zo van oh dan moet je de eos350d nemene whehehehehheheheheroflcopteromfglollerssss!
Hier moest ik best hard om lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:48 schreef veldmuis het volgende:
Kom je bij de fotograaf
Zeg je van "hallo fotograaf kunt u mij op de foto zetten"
Die fotograaf van ja hoor en dan niet doen whehehe
ownee ik bedoel ja dan moet je meelopen (achter de fotograaf aan) en die fotograaf zo dat ie je optilt en op een foto zet!!!
Waarquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:45 schreef Mrsgod het volgende:
Wat doet dat kuiken daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |