kootchyquote:
Sterkte, ik ga ook komende dagen knutselen aan www.phreud.net als php n00b. PHP kan nooit ingewikkeld zijnquote:
WHZquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:51 schreef HMaster-II het volgende:
K-manneke..... Gefeliciteerd BROEKIE!!!![]()
Mja vooruit ik doe met je mee...derde bak koffie is op dus nu kan het wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:57 schreef freud het volgende:
Felicitaties zijn wel op z'n plek nu k_man. Ik heb de gewoon nooit voor mijn eerste koffie mensen te feliciteren. Oude peruaanse traditie...
k-man toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....vertel het maar......wie is de nieuwe modWie mogen we vanaf heden gaan vervelen
Als het k_man is, dan wordt het leukquote:
want?quote:
Kom maaar op .quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....vertel het maar......wie is de nieuwe modWie mogen we vanaf heden gaan vervelen
Fiscaliteit is tot nog toe buiten beeld gebleven als instrument in de strijd tegen armoede. Zij speelt nochtans een bepalende rol in de herverdeling van rijkdom en biedt een aantal interessante mogelijkheden. In het Steunpunt wordt nog geen specifiek overleg gewijd aan fiscaliteit, maar uit vele signalen blijkt dat het onderwerp van groot belang is. Daarom worden er in dit stadium alvast een aantal krijtlijnen geschetst en bepaalde vragen ter bespreking opgeworpen. Die moeten later beslist nog verder worden uitgediept.De opeenvolgende fiscale hervormingen, waarbij een daling van de belastingdruk werd aangekondigd, worden vaak positief onthaald. Iedereen vindt, al dan niet terecht, ‘dat hij te veel belastingen betaalt’. In een context waar de lage inkomens, die hun koopkracht zien afkalven, steeds in aantal neigen toe te nemen, worden dergelijke maatregelen gunstig verwelkomd (zie orieentatieInkomen (II)).quote:
Kan je ook het groter geheel er bij zetten. Dit is namelijk maar een klein stukje een snapshotjequote:
Leek me dodelijk genoeg op de vroege ochtend...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kan je ook het groter geheel er bij zetten. Dit is namelijk maar een klein stukje een snapshotje
OMG freud waar haal je het vandaanquote:
Och . vond het mee vallen en best wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef freud het volgende:
Leek me dodelijk genoeg op de vroege ochtend...
Best een boeiend stukje om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef freud het volgende:
[..]
Fiscaliteit is tot nog toe buiten beeld gebleven als instrument in de strijd tegen armoede. Zij speelt nochtans een bepalende rol in de herverdeling van rijkdom en biedt een aantal interessante mogelijkheden. In het Steunpunt wordt nog geen specifiek overleg gewijd aan fiscaliteit, maar uit vele signalen blijkt dat het onderwerp van groot belang is. Daarom worden er in dit stadium alvast een aantal krijtlijnen geschetst en bepaalde vragen ter bespreking opgeworpen. Die moeten later beslist nog verder worden uitgediept.De opeenvolgende fiscale hervormingen, waarbij een daling van de belastingdruk werd aangekondigd, worden vaak positief onthaald. Iedereen vindt, al dan niet terecht, ‘dat hij te veel belastingen betaalt’. In een context waar de lage inkomens, die hun koopkracht zien afkalven, steeds in aantal neigen toe te nemen, worden dergelijke maatregelen gunstig verwelkomd (zie orieentatieInkomen (II)).
Verveeld genoeg zo.
*noteert*quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Yoni het volgende:
en gewoon alles lezen ook he.. stomme muts die ik ben. Ik kan het niet laten om altijd alles te lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |