Er worden er meer verteldquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef diedrick het volgende:
Die vertelden we dertig jaar geleden in de fotozaak al...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef veldmuis het volgende:
Komt er een n00b bij de fotograaf en die zegt van ik wil graag een lelijke klotedigitale camera voor teveel geld die fotograaf zo van oh dan moet je de eos350d nemene whehehehehheheheheroflcopteromfglollerssss!
tsss ik zou freud toch nooit ignoren! Ik ben ook freud groupiequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haal hem dan ook uit je ignore lijst![]()
Jaja...voor jou wel jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis maar 20 kilometer naar Assen![]()
Voor mij dan![]()
Psies...vooral niet druk makenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja...voor jou wel jaIk mag straks na 16:00 uur dat hele takke-eind terugrijden
Maar goed.....radio aan, zonnebril op, beetje relaxed rijden
Dat is geen dilemma , dat is een missie. opeten dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een dilemma...
wat te doen...wat te doen....
Dat zijn drie pakjes roomboter he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is geen dilemma , dat is een missie. opeten dus
Ik hoor net dat ik hier tot 16:30 zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Psies...vooral niet druk maken
Mijn collega's hebben ook last van de verveling
Arme P en L_Dquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Arme P.
Voor mij is het tot 17:00 uur en dan hop stukkie A4 , dan binnen door naar huis.
Ach joh...houd het spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Arme P.
Arme P, L_D en CCquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Arme P en L_D
Voor mij is het een stukje N300weetikveel en dan linksaf en voordat de auto afgekoeld is ben ik thuis
Biertje d'r bij......quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
raampje open , muziekje aan . lekker hoor
Checkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
raampje open , muziekje aan . lekker hoor
En ga je dan ook kinder-metal draaien???quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckJammer dat ik geen camera bij me heb
Istie ooit weggeweest dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Is Fles er al?
Vast nietquote:
Hoe is het eik men m'n boekie,moppie? ww1 NLquote:
Coolnessquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijssie lieffie?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=5500
quote:
kut -> Ik ook niet .. was wel de bedoelingquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckJammer dat ik geen camera bij me heb
Apocalyptica is een ideequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ga je dan ook kinder-metal draaien???
Of Appocalyptica![]()
Je bedoelt dus eigenlijk dat je vanavond weer eens kansloos online gaat zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef An24 het volgende:
Lekker babbelen met vriendjes en vriendinnetjes![]()
Ik ben niet kansloosquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je vanavond weer eens kansloos online gaat zijn![]()
quote:
Beetje op jezelf letten he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef An24 het volgende:
Ik ben niet kansloosen ja
![]()
En misschien sporten...maar om nu een uur aan de gewichten te hangen en vervolgens 6 km hard te lopen.....euhhh...we zien wel![]()
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef Re het volgende:
vakantie
althans zaterdag dan, wat een rust zal dat zijn
en ik neem mijn 70-200 niet mee
Wat moet jij er nou mee joh...had je plannen om foto's te gaan maken dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!
Ik kom net terug van blijdorp!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat moet jij er nou mee joh...had je plannen om foto's te gaan maken dan?
kom maar ophalenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die mag je dan hier wel even afgeven hoor!
Is wel een 2.8 toch?quote:
Nou,zeg het maar......quote:
als je hem ff wilt lenen voor een tijdje dan mag datquote:
Dat is heel tof van je !quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:47 schreef Re het volgende:
[..]
als je hem ff wilt lenen voor een tijdje dan mag dat
op vakantie met de 50mm en 12-24mm voor een wat andere kijk
Gelukkig neem ik wel mn Canon Powershot a520 meequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef Re het volgende:
vakantie
althans zaterdag dan, wat een rust zal dat zijn
en ik neem mijn 70-200 niet mee
Hoe is het met je studie?quote:
Ga je het halen dit keer? of ga je minstens meer punten halen als yoniquote:
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je het halen dit keer? of ga je minstens meer punten halen als yoni![]()
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven! Dinsdag moet jij he?
Ik moet 'm gewoon echt halen maandag...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Als ik het nu weer niet haal laat ik het even schieten voorlopig, ben veel te druk met Rondje-Nederland
Dinsdag van 9 tot half 2quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef pea4fun het volgende:
Allebei veel succes alvast... hoe laat moet ik duimen?
Maandag van 9 tot een uur of elf. Ik gebruik nooit de hele vier uurquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef pea4fun het volgende:
Allebei veel succes alvast... hoe laat moet ik duimen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinsdag van 9 tot half 2
ja, 4 uur, plus een half uur omdat Engels geen moedertaal is
ja mail ff, ben morgen in principe de hele dag thuisquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat is heel tof van je !![]()
En idd soms is het wel zo gaaf om dingen in een breder perspectief te zien...
Thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:45 schreef An24 het volgende:
![]()
Spannend zeg. Dus wens ik jou en Yoni alvast heeeeel veel succes![]()
Ik ga exchange niet doen. En ik heb inmiddels afgesproken om 293 er eerst achteraan te knallen. omdat die dus qua onderwerpen onwijs overlapt met 291. Daarna ga ik dan ISA doen. Afgesproken is dat 4 examens gelijk staat aan MCSA. Mocht ik dus ISA niet redden voor het eind vh jaar, maar dan wel 291 en 293 hebben, dan maak ik toch promotie naar een functie hogerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
de 291 is 1e categorieDaarna alleen exchange nog, maar dat is makkelijker
Liefquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
maandag en dinsdag vanaf 9 uur duimen dus...ga ik doen
Ik zweer het je dat ik verandering zagquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Psies...vooral niet druk maken
Mijn collega's hebben ook last van de verveling
Ik kreeg deze link. Voor als jullie jezelf vervelen![]()
Ik wacht nog steeds op post van je , lieve remonquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja mail ff, ben morgen in principe de hele dag thuis
quote:
Ik kan dat wel fixen hoor, dan heb je er maar 3 op een rijquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
Trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!
!!!
!
Mijn camera doet ut weer
!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat was nu het probleem?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
Trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!
!!!
!
Mijn camera doet ut weer
!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foto'ssssssquote:
Je pest mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kan dat wel fixen hoor, dan heb je er maar 3 op een rij![]()
![]()
dankjequote:gefeliciteeerd
Er was een pinnetje binnenin omgebogen, waarschijnlijk door het verkeerd plaatsen van een objectief of een verkeerde objectief. (Ik moet mijn ouders eens vragen wat ermee gebeurd is in de tijd dat ik weg wasquote:
gefeli en foto's willen we zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Er was een pinnetje binnenin omgebogen, waarschijnlijk door het verkeerd plaatsen van een objectief of een verkeerde objectief. (Ik moet mijn ouders eens vragen wat ermee gebeurd is in de tijd dat ik weg was)
Waardoor het pinnetje tegen iets duwde waardoor de diafragma niet goed was. Dus nu is het pinetje rechtgebogen, en straks na de bouwvak even naar Nikon sturen voor een grote beurt en een nieuw pinnetje.
meisjes plagen wuppies vragenquote:
uiteraardquote:
dankquote:
wuppies zijn zoooo juni 2006quote:
Het zal toch nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wuppies moeten allemaal vernietigd worden
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondHet was lekker rustig op de weg
Tussenstopje bij een AC-restaurant gemaakt en daarna verder gekacheld
Duurt soms ffquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
ik ben het roerend met je eensch
ik ben het eens met fles![]()
hoe gaaf kun je zijn
![]()
Wanneer is dequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
ik ben het eens met fles![]()
hoe gaaf kun je zijn
![]()
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef Mauro het volgende:
Jeej
a.s. zaterdagnacht werken op de A 28. Dan gaat het allemaal beginnen.
21 uur verzamelen en dan aan de slag tot ergens in de vroege zondagmorgen.
150% betaald krijgen
Foto's maken van het op Fok! inmiddels beruchte "nachtelijk geklier"quote:
Uh-huh. Mocht ook wel een keertje. Heb al lang genoeg vakantie gehadquote:
Hebbie op de link geklikt?quote:
FOT meet nacht foto's maken van "hard" werkende mensenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Uh-huh. Mocht ook wel een keertje. Heb al lang genoeg vakantie gehad
[..]
Hebbie op de link geklikt?
Korte uitleg over mijn werkzaamheden:
Ik heb de dagelijkse leijding (jaja fout maar zowel met een korte als een lange ei/ij) over de uit te voeren bodemsanering ter plaatse.
Het is natuurlijk wel het uitgelezen moment om eens van dichtbij kennis te maken met de werkzaamheden die worden uitgevoerd op ons wegennetquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
FOT meet nacht foto's maken van "hard" werkende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |