wil je dat nooit meer zeggen?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
En de kuiks van Sandy doen het goed zie ik
Zomerstop ?!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
en nog een spannend nieuwtje:
na de zomerstop start de casting voor nieuwe actrices
hij heeft toch iets minder pech dan zijn broertje in elk geval.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Och, is die stakker ook al ziek? Wat een pechvogeltje...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef lady-wrb het volgende:
raar mens, die moeder natuur.
maar op deze manier is het wel leuk.
Ja, iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben overigens wel hartstikke trots op mijn kleine rooie
ik ben zo in staat om hem morgen mee naar de da te nemen en te zeggen: en DIT wilde je laten inslapen?
dat had ik graag gewild, maar ik was alleen en dat filmt heel moeilijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:15 schreef tonja het volgende:
Zou je er de volgende keer wat filmbeelden bij willen leveren?![]()
Gerechtigheidquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik terug is de soop op vakantieHeel veel plezier, lady-wrb!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijk, alleen veel te kortGelukkig heb ik nog wat in het verschiet over 3 weken
Misschien voelt Heep zich gewoon te wit tussen al haar donkere vriendinnen en denkt een kleurspoelinkje te nemen zo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik had dat trouwens een tijdje geleden met sandy. die had op een gegeven moment nog wel 1 hele staartveer nijdig omhoog staan. het was werkelijk geen gezicht
als heep ooit komt te overlijden ben ik ervan overtuigd dat zij reķncarneert als varken. de hele dag ligt ze in de prut te rollen. ze is zo zwart als de kachel en de klodders modder hangen gewoon aan dr verenpak.
ik heb nog heel even overwogen om dr te wassen, maar ik vrees dat ik langer bezig ben om haar toonbaar te krijgen, dan zij om zich vervolgens weer tot moddermonster te transformeren.
ach, verder gaat het hier zijn gangetje. de dames zijn al blij dat het een dagje droog is en er weer eens lekker aan het verenpak geplukt en gepoetst kan worden, waarna men heerlijk bij elkaar kruipt voor een schoonheidsslaapje.
eigenlijk is een kippenleven niet zo slecht. hoewel ik er niet aan zou moeten denken om elke dag mijn kont te moeten verreken voor een ei![]()
dat zijn idd verdrietige dingen lade wrbquote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
het was een nare dag
vandaag hebben we onze buurvrouw naar haar laatste rustplaats begeleid.
onze buurvrouw was dol op de kipjes en nog wel meer op de hanen. geweldig vond ze ze.
ze kreeg ook vaak verse eitjes zo uit het nest.
ik heb namens de dames en roos met een foto en een veer op de kist gelegd.
we zullen haar enorm missen
Ahum ja, dan heb ik toch een probleem of eerder, meer tips nodig: Vandaag is het kleine duivenkiekentje geboren.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef lady-wrb het volgende:
als het goed is mag er na de verhuizing gebroed worden
vorig jaar had ik om deze tijd nog kuikens inderdaad, maar dit jaar zie ik dat niet zitten.
ten eerste wegens gebrek aan hanen en ten tweede is het gewoon veel te koud
Fucking sadisten zijn het, onder dat schattige uiterlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
agossie
ik zou niet weten wat je moet geven. kan je het niet op een duivenforum vragen?
maar ze zitten toch niet buiten nu?
mijn kippies krijgen nu naast hun legmix extra graan, zonnebloempitten havermout-met-yoghurt-en-roosvicee en groente.
nog even en de legstop zal wel ingaan en dan ga ik weer wat minderen.
pas geleden had er een een ei met een zwakke schaal gelegd en die was kapot gegaan. die hebben ze ook met smaak opgegeten. (de kanibalen)
naar omstandigheden redelijk wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met de winter/legstop, de kippies en duivies?
vandaag waren ze met zijn tweeėnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:13 schreef beestjuh het volgende:
Wheh, dat muisje heeft een lekker feestmaaltje gehad, die komt nog wel terug voor metmeer.
ze zijn idd schattig, muisjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga zo op weg om muizenkippenvoer bij te halen.
vandaag zag de voerton er zo uit.
(met op de achtergrond het nijdige getok van de dames)
maar zeg nou zelf: zijn ze niet schattig?
ik zou er zo een muizensoop mee kunnen beginnen
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef lady-wrb het volgende:dat heb ik opgegeven
had ik wel eens een foto van heep op dr smerigst gepost ?
je weet niet wat je ziet.
Oh oh wat erg, hoe lang duurt het voor ze weer toonbaar is zonder bad?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
laat mij even de evolutie-theorie op de schop nemen:
kippen stammen af van de varkens(vooral witte
)
[afbeelding]
ja maar dan mogen ze legaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
o maar dat doen ze al sinds het weeken hoor
toen waaide de tent weg.
en aangezien ik sukkel met mijn knieėn is het er nog niet van gekomen om de boel weer op te bouwen.
en nu hoeft het even niet meer.
maar vreest niet, ik denk dat het over een maandje weer raak is hoor
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
laat mij even de evolutie-theorie op de schop nemen:
kippen stammen af van de varkens(vooral witte
)
[afbeelding]
neuh, die staan nog steeds aan de voorkant (-4 die tegenwoordig achter staanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Zijn dat onze buxusjes? Die houden ze toch wel heel hč?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:49 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik ben nogal van de ouderwetse namen zoals trui, truus en trijn enzo.
Ha ha ha, daarom hebben wij hier nu ook Yoshi en Linkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb werkelijk geen idee. de brandweerkazerne is vlakbij, maar aan de andere kant is de snelweg ook dichtbij en die sirenes hoor je eigenlijk heel de dag.
gelukkig hebben de kippen er geen last van.
ze hebben zelfs geen trauma aan de verhuizing overgehouden: de vaart qua leggen zit er goed in; het begint lopendebandwerk te lijken
zeer binnenkort worden de nieuwe pluizebollen verwacht.
ik kreeg gisteren mail dat de plek waar ze nu zitten klaargemaakt moet worden voor grut dat binnenkort naar buiten mag.
dus tussen nu en heel snel wordt het hier lekker druk in de soop.
ik laat luca overigens maar geen namen verzinnendie is op het ogenblik helemaal into pokemon.
heb ik straks kippen die pikachu en psyduck heten![]()
alle zijdehoenderdames zijn broedsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:56 schreef Noli. het volgende:Hoera! Het jeugdige grut is ter plaatse!
Wat vinden ze van hun nieuwe stekkie, en is er al enigzins kennis gemaakt met de regerende soopsterren?
het nut van een barbequespiesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor satéprikker zit er nou in dat houtblok?
Aahquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:24 schreef moussy het volgende:
Wat zien ze er mooi uit lady-wrb
Wij hebben nu 5 kuikens in huis zitten onder een lamp, omdat we een moeder hadden die niet moederde maar de kuikens dood maakte als ze uit het ei kwamen![]()
ja ze zijn echt heel mooi. ik had ze kunnen laten ringen voor tentoonstellingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:24 schreef moussy het volgende:
Wat zien ze er mooi uit lady-wrb
Wij hebben nu 5 kuikens in huis zitten onder een lamp, omdat we een moeder hadden die niet moederde maar de kuikens dood maakte als ze uit het ei kwamen![]()
Cas vindt ze engquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:46 schreef senesta het volgende:
Wat lief moussy!
De kids zullen het ook wel geweldig vinden denk ik?
Kuikenarbeidquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
zijdehoentjes zijn zooooooo leuk.
griet is echt helemaal handtam.
die heb ik gisteren een half uur in de tuin laten werken. ze heeft heerlijk gegraven en heel wat ongedierte opgegeten en er is geen plantje verdwenen.
zou ze het dan eindelijk snappen?
had ik niet ergens verteld dat sjaan vorige week samen met griet de kuierlatten genomen had?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Versturen ze die eitjes per post?Vind je dat niet doodeng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |