abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 21:50:04 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37017413
wow, wie had dat gedacht we zitten al in deel 3

in dit deel komen we te weten of en hoeveel kleine acteurs en actrices mee komen spelen.

wie spelen er op dit moment mee:

hoofdrollen:
hepie: de onbetwiste ster van de soop en het eigenlijke opperhoofd van het toom.
wim: samen met hendrik denkt hij de leiding te hebben (hepie laat hen in de waan) wim waarschuwt als goed leider zijn dames als er wat lekkers te eten is, houdt de omgeving in de gaten en waarschuwt bij eventueel onraad.
hendrik: denkt dat goed leiderschap bestaat uit het verkrachten van zo veel mogelijk dames, waardoor zijn populariteit niet echt je dat is.

bijrollen:
sandy: zwarte dame met baard
lies: zwarte dame zonder baard
rosa: tientonner, buitenbeentje en underchick

edelfiguranten:
elvis: zoon van wim en sandy, lefgozertje, grote snavel en een klein hartje
herman: ex-couveusekindje, zoon van hendrik en lies , laat zich op zijn kop zitten door elvis
sjaan: lievelingetje van hepie, dochter van sandy en wim, houdt van knuffelen en tutten.

rekwisieten:
6 eitjes

links naar vorige delen:
De enige echte Kippensoop!!
De enige echte kippensoop # deel 2

[ Bericht 3% gewijzigd door lady-wrb op 16-04-2006 21:56:34 ]
pi_37017461
3e Deel alweer
Je vergeet de vorige topics erin te zetten

(soort van TVP)

Rekwisieten, die zijn zeker tijdelijk
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 21:53:47 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37017558
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik was nog niet klaar bluezz

Wie is dit ook weer?
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 21:58:09 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37017627
dat was het eerste kuikentje dat uitkwam in het vorige nest van heep.
die is vertrokken naar een andere soop (ergens in zaandam)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 22:40:32 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37018836
TerugVindkiP
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 09:19:04 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37054200
gister was een zwarte dag voor de soop.
de een na de andere buur stond op de stoep om te klagen over de hanen.
nu is het met 4 haantjes ook wel een geluid van jewelste en hadden we al besloten om direkt na de ophokplicht een nieuw tehuis voor in ieder geval herman en elvis te zoeken (al is het maar voor de rust van onze dames)
dit gaat in deze buurt nogal een gezoek worden, dus ik wil even een oproep doen:
wie van de lezers weet een stekkie waar onze haantjes herman en elvis goed tot hun recht zouden komen en een gelukkig leven kunnen leiden?
hoeft niet bij elkaar, maar zou wel zo leuk voor ze zijn.
ik zet het hier in de soop, met een apart topic ben ik bang dat we zo naar [CUL] kunnen verhuizen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 09:22:01 #8
13151 crew  Rewimo
pi_37054243
Het is vervelend dat mensen er last van hebben Ik hoop dat iemand een goed tehuis voor ze weet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 09:53:12 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37054677
voorlopig moeten we het zien uit te zingen tot 1 mei.
vanaf dat moment probeer ik ze te herplaatsen bij kinderboerderijen.
maar als iemand anders een plekje voor ze weet (in welke kinderboerderij dan ook....) hou ik me van harte aanbevolen.
pi_37063610
Na 1 mei wil de parkwachter hier geloof ik wel wat kipachtigen. Je zou hem even kunnen bellen.
Hij staat gewoon in de telefoongids, Wilhelminapark Wormerveer. Het is hier een waar kipjesparadijs
pi_37063785
Als het plannetje hierboven niet lukt.,
zal ik het dan eens proberen wrb, met een los topic?
Valt beter op. Gaat het niet, worden het gebraden hanen, sluit ik hem alsnog ?
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 16:01:00 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37064344
natha dat ga ik doen !
maar is het dan niet zo dat ze volgend jaar weer geruimd worden?
en krijgen ze wel eten enzo?
en waar slapen ze?
pi_37066115
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
natha dat ga ik doen !
maar is het dan niet zo dat ze volgend jaar weer geruimd worden?
en krijgen ze wel eten enzo?
en waar slapen ze?
Wat ben je toch een moederkloek he
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 17:32:27 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37067254
vind je? als ik niet zeker weet dat het ze daar goed, gaat, ga ik toch echt door met zoeken naar een goed onderkomen.

toch nog leuk nieuws vandaag: lies zit op twee eitjes en het lijkt erop dat ze gaat broeden.
pi_37073946
Van wat ik begreep krijgen de nieuwe kipjes een kippenhok waarin ze 's avonds op stok gaan. De parkwachter voert ze ook, dat deed ie altijd al! Bovendien zijn de kippen natuurlijk een bezienswaardigheid voor alle buurtkindjes die ze op zondag sneetjes brood voeren De kippen hier hadden het zo slecht niet, en de parkwachter ging het vreselijk aan het hart dat ze gruimd moesten worden, de arme man...Hij heeft er wel van geleerd dat ie ze voortaan 's nachts in een nachthok wil hebbe, dan is het beter beheersbaar. Maar goed, ik heb m al 3 weken niet gesproken dus ik weet zijn actuele plannen niet. Ik weet alleen dat het hier veeeeel te stil is!
pi_37074019
Vergeef me mijn enthousiasme...ik zou alleen zo graag weer wat leven in het park willen... Ik mis de beestenboel
pi_37074287
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
vind je? als ik niet zeker weet dat het ze daar goed, gaat, ga ik toch echt door met zoeken naar een goed onderkomen.
Het was positief bedoeld En je hebt helemaal gelijk
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 21:04:37 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37075182
natha, als jij hem eerder te pakken krijgt als ik, vraag jij het dan? het lijkt me heerlijk voor ze om in een park te wonen. echt iets voor mijn kereltjes
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 22:14:39 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37110599
hier nog geen kuikentjes in aantocht
het is stilletjes in de eitjes.
maar we wachten nog wel even dan.

lies zit trouw op haar 2 eitjes en is erg tevreden.

de hanen zitten afwisselend in de schuur om de dames te ontzien. het was een probeersel om te kijken of ik rosa weer een beetje goed in dr kippevel kon krijgen. ik las dat windeieren ook door stress veroorzaakt kunnen worden. en rosa heeft vreselijk veel stress door de hanen. en nu, twee dagen nadat we het manvolk op non-aktief gezet hebben, heeft rosa er weer zin in: ze scharrelt weer op dr gemak, ze ligt lekker te dweilen in het zand en neemt stofbaden die op zandverstuivingen lijken en het belangrijkste: vandaag hadden we weer een normaal ei
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 22:40:19 #20
13151 crew  Rewimo
pi_37111611
Goed nieuws, lady-wrb Go Rosa!
pi_37112658
Goh wat goed zeg!
Wat stress al niet kan doen
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 06:56:51 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37117646
t is echt vreselijk zoals die mannen hier tekeer gaan. sjaan durft al niet eens meer op de grond te eten en wil alleen nog bij hepie eten en drinken
er moet echt hoognodig ingegrepen worden, want dit is niet goed voor de rust bij de dames. ze durven amper meer te eten, want als ze even zitten te eten, ziet er wel weer een haan zijn kans schoon en springt er en passant even op. en is die weg dan is er wel een volgende. en zo gaat het de hele dag maar door.
dus nu zitten er overdag 3 in de schuur en mag er 1 los in de tuin. en dat wissel ik dan iedere keer af.
zoals ik al zei, ik zie de dames al meer ontspannen, vooral rosa, mijn lieve logge tientonner
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 14:56:10 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37128102
het wordt spannend bij hepie.
vanaf ze is vanaf gisteren "uitgerekend" maar voorals nog hebben de eitjes er geen zin in.
maar zonet bespeurde ik er bij eentje een barstje.
niet dat dat veel zegt, want hepie gaat nou niet echt zachtzinnig met haar eiertjes om, dus een gevalletje lompheid zou ook nog kunnen.
maar goed, we wachten rustig verder af, meer kunnen we niet doen.
ik heb ook voor lies vandaag een voer- en drinkbakje gekocht omdat ze toch heel serieus aan het broeden is geslagen.
als straks heep dr gezin gearriveerd is, gaat ze over naar de kattenmand. maar mocht het nodig zijn, dan schaf ik er gewoon nog een aan. het is zo handig met schoonmaken echt ideaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 14:58:54 #24
13151 crew  Rewimo
pi_37128201
Oeh, een barstje!
  donderdag 20 april 2006 @ 15:02:17 #25
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_37128307

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')