dat weten we toch!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:12 schreef deedeetee het volgende:
Wat hebben jullie toch met tpv
Zoiets zou ik nou nóóit doen![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef var.fok het volgende:
reminder: nog slechts vandaag en morgen is er met kortingsbonnen te bestellen!
Ik kocht er ook nooit wat. Nu twee spijkerbroeken en drie shirts, en nog een topje en riem onderweg.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de XXL genomen, er moet nog een shirt onder in principe en dan zit het hopelijk een beetje ruim en niet zo strak. Het is wel een ander model dan die ik laatst plaatste, want dat ding zat er wel heel iel uit. Die ik nu heb genomen is donkerblauw, ziet er op de foto's iig minder getailleerd uit en hij is ook iets langer.
En zo smal ben ik niet meer hoor
Olé voor de kortingsbon, ik zal hem missenVoorheen kocht ik nooit iets bij Esprit, nu hangt zo m'n halve kast er vol mee. Score tot nu toe: 5 shirts, drie truien en een vest. En m'n zus had twee vestjes en twee shirts en m'n moeder een tas
Retoursticker erop plakken en naar het postkantoor brengen denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoe moet je dat retourzenden trouwens doen? Gewoon retour afzender op het pakketje zetten?
Volgens mij staat dat er standaard onder. Gewoon het bedrag betalen wat op de rekening staat die bij je bestelling zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:36 schreef heaven7 het volgende:
Huh, ik krijg zojuist een verzendingsbevestiging, staat dit erin
Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen.
Hoezo zonder korting? Ik heb toch echt ¤10,- korting gekregen volgens de rekening..
Bedrag - teruggestuurde product volgens mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef heaven7 het volgende:
OkeHeb al wel een mailtje weg voor de zekerheid.. en hoe moet het met betalen als ik 1 kledingsstuk (die niet in sale was) terugstuur?
Online of in de winkel in beide gevallen krijg je punten die je als je er 250 hebt kunt inwisselen in de onlineshop voor 2.50 euro ( of meer als je meer punten hebt ) korting.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef neilpad het volgende:
Vandaag me E-Card gekregen, volgens mij heb je er weinig aan behalve als je in de winkel zelf iets koopt toch?
Je kan later gewoon met je kassabon naar een Esprit winkel gaan en dan krijg je je E-points alsnogquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef Kimske het volgende:
Over die E-card: die vergeet ik steeds mee te nemen naar de shop... dom dommer kimske..
En maar zeuren dat die modellen allemaal zo schraal zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n XXL vestje was veeeels te groot. hoe ruil ik hem om voor een andere maat? want hij was wel leuk, kon er alleen nog 2 truien onderaan trekken.
Je stuurt het te grote kledingstuk gewoon terug en besteld via de normale weg een nieuw vest in de goede maatquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n XXL vestje was veeeels te groot. hoe ruil ik hem om voor een andere maat? want hij was wel leuk, kon er alleen nog 2 truien onderaan trekken.
beetje jammer alleen dat ik op die manier m'n kortingsbon niet meer kan gebruiken dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je stuurt het te grote kledingstuk gewoon terug en besteld via de normale weg een nieuw vest in de goede maat
Dat heb ik ook wel bij Esprit truitjes en topjes! Normaal mag je blij zijn als het de bovenkant van je broek raakt en niet krimpt, maar daar heb ik met Esprit dus geen last van. Helaas drijven ze het soms wel eens door naar de andere kant en lijkt het net of je met een gekrompen jurk loopt..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:21 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik heb m'n topje binnen, maar jezus zeg, hoe lang denken ze dat een gemiddeld bovenlijf is? Dat ding komt tot halverwege m'n bovenbenen!!!!
Die zijn niet meer geldig...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef roburt het volgende:
heeft iemand toevallig nog een kortings code![]()
mail staat in profiel![]()
En die code is DENIM06...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef Whiskers het volgende:
Al je meedoet aan een enquete over de spijkerbroekenpashulp krijg je een 10% kortingscodegeldig tot 24 juli...
Like duhquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:18 schreef SvenM het volgende:
Iemand die weet of Esprit ook 'gewone' winkels heeft?
Nu heb ik die 1800 punten allang bij elkaar, maar ook tussentijds opgemaakt. Ik heb alleen nog geen Platinum card gezien en de punten gaan nu ook nog vrolijk naar m'n prachtig rode E-club kaartje.quote:Premium shopping met de platinum card
Met de platinum card geniet u van nog meer voordelen bij de e*clubs. Spaar binnen 12 maanden 1.800 e*points (een tegenwaarde van 600 euro) en dan ontvangt u automatisch uw persoonlijke platinum card.
meer gemak: exclusief e*club platinum service center (gratis hotline - 00 80000 1 ESPRIT)
meer informatie: nieuwsbrief over speciale producten en acties
meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voor de leden met een e*club platinum card
meer plezier: verjaardagsverrassing
meer beleven: exclusieve uitnodiging voor Esprit Events
welkomstbonus: op uw eerste aankoop met uw Esprit e*club platinum card ontvangt u een directe bonus van 10%
Ik heb die punten ook gewoon tussentijds opgemaakt, dus je hoeft ze niet op te sparen ofzo. Wist niet eens datk al 1800 punten had, totdat ik die platinum card kreegquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef Rhiannon het volgende:
Hi allemaal, Ik heb een vraagje over de platinum card. Dit is zo ongeveer wat ik erover kan vinden :
[..]
Nu heb ik die 1800 punten allang bij elkaar, maar ook tussentijds opgemaakt. Ik heb alleen nog geen Platinum card gezien en de punten gaan nu ook nog vrolijk naar m'n prachtig rode E-club kaartje.
Is het nu zo dat je die platinum card alleen krijgt als je daadwerkelijk 1800 punten hebt staan, of hoor je em te krijgen na besteding van 600 Euro en dus tijd dat ik een mailtje richting Esprit gooi?
Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen! Ik wilde nu hard gaan roepen dat ik nooit aan dat bedrag kom, maar ik heb geloof ik sinds ik het een maand of 2,5 terug ontdekt heb ook al voor zo'n 170 euro aan dingetjes besteldquote:Op maandag 24 juli 2006 19:42 schreef Rhiannon het volgende:
Ik heb sinds Feb zo ongeveer 2780 e puntjes bij mekaar gesprokkeld.
Dus ja, eigenlijk wil ik em onderhand wel hebben die Platiunum card.
'K ga ze maar met een meeltje vereren, als de herfst/wintercollectie komt
wil ik die 10%!
Je kunt hem bestellen, ik heb hem weer teruggestuurd! Hij was inderdaad leuk, maar hij viel ontzettend groot! Ik had een maat 34 besteld (heb van truitjes meestal een 34-36, mn achterwerk heeft over t algemeen zeker 36 nodig), maar ik kon er bijna in wegzwemmen. Als je 38 hebt pas je m volgens mij ook nog wel!quote:
Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Bestelling van ¤184,-!vandaag binnengekomen
Gelukkig (voor mn portomonee) moet de helft oid weer retour.
Wat ik me afvroeg, ik heb vandaag in de stad ook iets van Esprit gekocht en mijn klantenkaart gebruikt, daar gaan natuurlijk gewoon die punten op, als ik het artikel nou terugbreng, blijven die punten dan gewoon staan?
Ik ben morgen jarig en heb nog geen bericht gehadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Omdat ik bijna jarig ben heb ik vandaag een felicitatiekaart gekregen van Esprit met daarin dat ik bij de volgende aankoop automatisch 500 extra spaarpunten krijg bijgeschreven.![]()
Als je iets wat je online besteld weer retour stuurt gaan die e-points er wel gewoon weer vanaf hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
Ik ben overmorgen jarigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Omdat ik bijna jarig ben heb ik vandaag een felicitatiekaart gekregen van Esprit met daarin dat ik bij de volgende aankoop automatisch 500 extra spaarpunten krijg bijgeschreven.![]()
Bij een onlinebestelling gaan ze er volgens mij idd weer vanaf als je dingen niet koopt, maar in de winkel heb je ze al meteen betaald natuurlijk en die punten worden gelijk bijgeschreven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
Als je iets terug wil sturen, kan je het pakketje dan gewoon afgeven op het postkantoor?
Jaa die keuzes, inderdaad erg lastigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]
En dan nog vandaag binnengekomen en waar ik uit twijfel (help mij!)
[afbeelding]
BH shirtje maar dan in het wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur
Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site
Ik vind de eerste het leukstquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]
En dan nog vandaag binnengekomen en waar ik uit twijfel (help mij!)
[afbeelding]
BH shirtje maar dan in het wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur
Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site
Je kan er hem er gewoon over heen plakken ja, heb toevallig vanochtend ook nog een pakketje terug gebracht. (esprit riemen vallen groter uit dan die van EDC) !!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.
Nu moet ik voor het eerst iets gaan retouneren.
Die sticker moet je toch over de adressering heen plakken?
Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.
Nu moet ik voor het eerst iets gaan retouneren.
Die sticker moet je toch over de adressering heen plakken?
het is idd niet vreselijk ingewikkeld, maar ik was benieuwd of de adressering heel misschien nog zichtbaal moest zijn ofzo (leek me niet logisch maar jeweet het nooit)quote:Op maandag 31 juli 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
[..]
Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijn![]()
Is er misschien net een bon per post onderweg naar je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Net weer een (kleine) bestelling geplaatst en ik zag dat ik nog maar 28 points heb?? Dit kan helemaal niet want ik heb ze nog nooit ingewisseld en, zeker de laatste tijd, hartstikke veel gekocht hebt!!
Iemand enig idee? Heb al gelijk een mailtje de deur uit gedaan..
Ow je gaat gewoon in de min hoor...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Haha, er zijn van mn grote bestelling wel 556 punten bijgeschreven, die waardebon is eraf en 3 kwart van die grote zending is vandaag teruggestuurd, hoe gaan ze dit dan oplossen?Heb niet genoeg tegoed om het er weer af te halen nu.
Dat kan idd, maar mocht je niets meer kopen dan.. Kunnen ze moeilijk het geld terug gaan eisen..?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je gaat gewoon in de min hoor...
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister kreeg ik een mailtje van Esprit dat ik "toevallig" was uitgekozen om een vragenlijst in te vullen over Esprit. Daarmee kreeg ik 500 e-point bijgeschreven, en dat is ook gebeurt![]()
En nu al een mail terug!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef Coconut het volgende:
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregen![]()
En die heb ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
En nu al een mail terug!
''U heeft een rode kaart en de 500 verjaardagspunten zijn gereserveerd voor
Platinumkaart klanten.''
![]()
Ja, heb je die ballerina's gezien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef CherryLips het volgende:
ik word zo verdrietig van de online shopdan gooien ze ineens een artikel in de sale die nooit in de 'gewone' verkoop is geweest, maar hij is wel gelijk uitverkocht
Dat had ik gister met schoenen en 2 tassen
ja, alleen maat 38, en drie minuten later waren ze weer wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, heb je die ballerina's gezien?
Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef CherryLips het volgende:
het tasje staat niet meer op de websiteen in het mailtje staat 'konnte ausverkauft zijn'
![]()
als jij 'm wel krijgt en ik niet ga ik gillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.
Als ie daadwerkelijk uitverkocht is staat dat in de mail die meld dat de bestelling onderweg is.![]()
Gewoon in 1 doos, maar idd wel met allebei de retourformulieren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje...
Ik kreeg vandaag twee pakketjes van twee verschillende bestellingen... maar in beide bestellingen was iets niet helemaal goed en passend... kan ik beide artikelen die terug moeten samen in 1 doos terug sturen? Of is het beter als ik er twee pakketten van maak???
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef Coconut het volgende:
[..]
Gewoon in 1 doos, maar idd wel met allebei de retourformulieren.
ik heb alles nu ongeveer wel, ik zit nu in de fase waarin ik alles opmaak en dan zie wat ik wil verversenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben van Lush afJij (nog) niet? Het bespaart een hoop geld
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef heaven7 het volgende:
Hun, hoeveel bestellingen mag je eigenlijk per dag doen?
Ben daar ook vanaf. Ik liep laatst door zowel de Kalver als de Leidsestraat en ik ben NIET naar binnen gegaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben van Lush afJij (nog) niet? Het bespaart een hoop geld
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef heaven7 het volgende:
Ben jij stiekem mijn tweelingzus ofzo Cherry?
Ik heb echt te doen met je postbodequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
niet gek, je bent hun beste klantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
Ik heb altijd het idee dat ze een standaard mail klaar hebben liggen, en dan er 1 regel ofzo zelf bijtypen.. Heb al een paar rare antwoorden gehad van Espritquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Die begon mij woensdag al te herkennen.... Maandag een pakketje van ESPRIT, dinsdag 1 van de H&M en woensdag een ander pakketje van ESPRIT...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met je postbode![]()
Spullen die je retour wilt sturen kan je gewoon in dezelfde doos doen (evt. even sticker met jouw adres eraf scheuren), retourformulier erbij in doen, doos dichtplakken en adressticker van Esprit erop plakken en vervolgens naar het postkantoor brengen (wordt gratis verzonden omdat het een antwoordnummer is). NIET naar een Kialapunt brengen, daar werkt Esprit niet mee samen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef Piepje het volgende:
Zo, ik heb nu ook voor het eerst wat besteld. Volgde dit topic al tijdje ook...
Een ding wil ik nu terug sturen (moet maatje groter hebben), maar hoe moet dat precies? In een doos, ja moet dat dan in die doos waarin het kwam of moet je ergens een doos kopen ofzo? Ik heb er helemaal geen verstand van. En dan afgeven bij t postkantoor? (Kialapunt is schuintegenover ons huis, maar die zijn op t moment op vakantie dus ja...)
En ik heb bij die bestelling aangegeven dat ik een clubcard (dacht ik dat t was?) wilde, en die sturen ze dan op, las ik net, maar wanneer dan? Moet ik nu eerst daarop wachten, of kan ik alvast weer bestellen, en moet ik dan weer aangeven dat ik dat wil of niet?
Nee geen Kiala.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef Piepje het volgende:
Oke, bedankt
Maar dus geen Kiala? Ik dacht dat dat op de site stond namelijk...
Bron: esprit.nlquote:Probleemloze retourzending
Als een artikel u niet past of bevalt, kunt u alle ongedragen artikelen met origineel etiket op elk moment binnen 7 werkdagen na ontvangst probleemloos naar ons terugsturen. De retourzending is voor u gratis.
Geef het pakje hiervoor af bij uw dichtstbijzijnde postkantoor. Het retouradres luidt:
Esprit e-shop
Antwoordnummer 8000
3301 WB Dordrecht
Let op: de geleverde goederen mogen alleen ter controle - zoals dit in een winkel bij het passen gebruikelijk is - gebruikt worden en moeten met origineel etiket worden teruggestuurd. Indien waardevermindering optreedt doordat een artikel meermaals is gebruikt, behouden wij ons het recht voor om hiervoor een vergoeding te eisen.
Vul het retourformulier in, dat bij elke zending meegeleverd wordt, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Indien u al betaald heeft, storten wij het bedrag terug op uw bankrekening resp. wordt het gecrediteerd op uw creditkaart. Bij aankoop op rekening kunt u het factuurbedrag overeenkomstig verlagen.
Hebben ze dan al winterjassen ? ik kijk regelmatig maar heb nog niet echt iets gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef heaven7 het volgende:
Great, bestelde winterjas is vandaag binnengekomen, heerlijke jas en niet zo gek duur (voor Esprit in de niet-uitverkoop), is ie te klein want het is een winterjas dus moet gedragen worden met dikke truiWas een M, uiteraard is ie nu uitverkocht
je vult het topic zowat in je eentje? aandeelhouder esprit?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:25 schreef CherryLips het volgende:
ik hou 't t shirt.
en de schoenen zijn verzonden, nu maar hopen dat die ook passen dan, dat is misschien handig. heb ik weer fatsoenlijke sportschoenen ipv de afgetrapte ze-waren-ooit-lichtroze-nu-eerder-beige-klompen van skechers.
en ik moet stoppen met in dit topic te spammen.
dan kun je er toch gewoon voor 20 euro (of hoeveel nodig voor 24+) bijbestellen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef heaven7 het volgende:
Leuk Cherry
Ik heb email terug dat ze niet voor minder dan ¤24,- versturenJa godver, kan ik het helpen dat jullie artikelen op de site zetten die eigenlijk zijn uitverkocht. Daar gaat mn vestje van ¤8,- die dus NIET uit verkocht was en waar de hele bestelling om draaide!!!
ja, m'n tasjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan kun je er toch gewoon voor 20 euro (of hoeveel nodig voor 24+) bijbestellen?
mijn broek was er ook niet meer maar ik kreeg gewoon een pakketje ter waarde van ¤ 15,- thuis
je kan op rekening betalen. je betaalt dat dus alleen voor het shirt dat je houdt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:47 schreef roburt het volgende:
en anders, als ik er 2 koop en degene die niet goed past terug stuur.
krijg je dan je geld terug of moet je van dat geld andere spullen kopen??
oh wat vreemd dan, waarom zetten ze dat dan overal op die site neer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee geen Kiala.
[..]
Bron: esprit.nl
Ben je niet in de war met een andere online shop (Wehkamp)? Ik zie het nergens op de Esprit site staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:56 schreef Piepje het volgende:
oh wat vreemd dan, waarom zetten ze dat dan overal op die site neer?
Nog besteld? Ik wacht op mijn bestelling, ben benieuwd wanneer het komt en vooral hoe alles staat..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef heaven7 het volgende:
En gauw klaar.
Hoezo totaal geen antwoord op mijn vraagquote:dank u voor uw mail.
Indien artikelen van een bestelling uitverkocht zijn, versturen wij wel
vaak de andere artikelen van deze bestelling wel. Dit is altijd een vraag van de
waarde van de andere artikelen.
In uw geval zijn dit 8,90 EUR. Wij
vragen u om begrip dat wij dit niet versturen omdat wij dus geen
verzendkosten voor de klant hebben. Het versturen zou bijna
duurder zijn dan de prijs van het artikel.
Wij hopen u met dit antwoord geholpen te hebben en verheugen
ons er op u weer op de online-shop te mogen begroeten.
Idd, dat valt mij dus ook op, dat ze zo'n ontwijkend antwoord geven op vragen via de mailquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Nee, er staat niet veel soeps op nuIk verwacht nog 2 pakketjes.
Ik had Esprit weer gemaild of ik dan niet bij kan bestellen (naast dat vestje wat ze dus niet zouden versturen) tot aan dat bedrag van EUR24. Krijg ik dit mailtje terug
[..]
Hoezo totaal geen antwoord op mijn vraag
Ik zie t gewoon als je meteen op die site komt. Verder nergens heen gaan enzo. Dan staat er links een hokje, staat bovenaan Esprit.nl, daaronder staatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere online shop (Wehkamp)? Ik zie het nergens op de Esprit site staan![]()
Inderdaad, was mij nog niet eerder opgevallenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik zie t gewoon als je meteen op die site komt. Verder nergens heen gaan enzo. Dan staat er links een hokje, staat bovenaan Esprit.nl, daaronder staat
kosteloos verzonden via TPG
gratis retourzending via TPG en Kiala
wereldwijd grootste Esprit keuze
flexibel leveradres
En nu zijn ze uiteraard weer wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef CherryLips het volgende:
de bruine mary-janes staan op de website in het bruin in maat 41!maar ik wil gvd die andere kleur!!!
![]()
Ik heb die besteld.. in 't zwart.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:35 schreef CherryLips het volgende:
oeh:
[afbeelding]
maar ik mag van mezelf even niks meer bestellenik verwacht nog 2 pakketjes
¤15 nogwat. hij stond vandaag weer op de site maar dan gelijk uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:40 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, hoeveel was deze tas toen jij em bestelde?
[afbeelding]
Ik weet het namelijk niet meer precies maar heb em vandaag binnengehad (*O*) maar op mn bon staat ¤14,90.. lijkt me een gek verschil?
Ik zou 'm terugsturen dan, als je twijfelt. Er komen nog zoveel leuke dingen op de site en in de winkels, dan kun je die 40 euro beter besteden denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat is waar, maar hij is wel lekker warmHelemaal gevoerd enzo.. maar ik vind em eigenlijk te duur voor alleen maar een warm vest en niks bijzonders
Nee. Je kan beter bij H&M een soortgelijk vest kopen voor ¤19,95.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Pff ik kom er echt niet uit! Kijk oordeel en vertel me of dit vest ¤39,95 waard is
[afbeelding]
Ik moet vandaag gaan terugsturen namelijk
ik heb hem maar een minuut aangehad, ik zal es aan m'n moeder vragen of ze hem even te voorschijn wil halen (om nou d'r kast door te zoeken... ben ik over een week nog niet klaar...)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef heaven7 het volgende:
Oke oke, hij gaat terugBedankt!
Cherry, die is ook wel leuk, is ie ook warm/geschikt voor de winter? Ik heb nl al zoveel vestjes met alleen katoen, zonder warme voering oid.
dan moet ik naar arnhem of naar utrecht, en niet alle kleding op de site hebben ze in de winkel. en vice versa, trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef Bolter het volgende:
Kan je niet gewoon eens beter langs een échte winkel ipv voor honderden euro's te bestellen waarna je alles weer terug kan sturen, of heb je pleinvrees..
de trui staat nu niet meer op de site, hij was in de sale maar ¤11,90quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef heaven7 het volgende:
Mag je die niet zien dan?Leuk dat de schoenen passen!
Welke trui had je?
Zo erg is het toch niet om eens een middagje door de stad te struinen, plus zo gauw je het koopt heb je het ook gewoon!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef heaven7 het volgende:
Waarom? Dit is makkelijk, het kost niks en het is goedkoper dan echt winkelen (denk aan benzinekosten, parkeerkosten e.d.)
Man, ik vind winkelen heerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet om eens een middagje door de stad te struinen, plus zo gauw je het koopt heb je het ook gewoon!Online bestellen is oké, alleen die wachttijden. Plus dan kom je ook nog eens ergens anders dan de Esprit
Leuk! Vooral die tasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef CherryLips het volgende:
weer wat besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
(al begin ik nu te twijfelen of ik wel m'n maat heb aangeklikt en hem niet per oneluk op XS heb laten staan
en om aan de ¤24 te komen () :
[afbeelding]
en nu moet ik echt kappen.
(wat roze allemaal, trouwens...)
hij zat in de sale en was even later weer van de site af, nu maar hopen dat hij wel leverbaar wasquote:
ik heb nog geen verzendbevestiging gehad, terwijl ik die eerst al binnen een dag kreeg. ik heb dus geen idee. hij stond vanochtend ook weer op de site, maar dan voor ¤4,90 ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, vandaag bij de Esprit in Weert heb ik dat roze tasje zien liggen voor de helft van de prijs.. weet je al of die van jou geleverd kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |