abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40707834
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef Piepje het volgende:
Oke, bedankt

Maar dus geen Kiala? Ik dacht dat dat op de site stond namelijk...
Nee geen Kiala.
quote:
Probleemloze retourzending

Als een artikel u niet past of bevalt, kunt u alle ongedragen artikelen met origineel etiket op elk moment binnen 7 werkdagen na ontvangst probleemloos naar ons terugsturen. De retourzending is voor u gratis.

Geef het pakje hiervoor af bij uw dichtstbijzijnde postkantoor. Het retouradres luidt:

Esprit e-shop
Antwoordnummer 8000
3301 WB Dordrecht

Let op: de geleverde goederen mogen alleen ter controle - zoals dit in een winkel bij het passen gebruikelijk is - gebruikt worden en moeten met origineel etiket worden teruggestuurd. Indien waardevermindering optreedt doordat een artikel meermaals is gebruikt, behouden wij ons het recht voor om hiervoor een vergoeding te eisen.

Vul het retourformulier in, dat bij elke zending meegeleverd wordt, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Indien u al betaald heeft, storten wij het bedrag terug op uw bankrekening resp. wordt het gecrediteerd op uw creditkaart. Bij aankoop op rekening kunt u het factuurbedrag overeenkomstig verlagen.
Bron: esprit.nl
amokaapjeeh O+
pi_40708768
goed, de blauwe tas die ik gister had besteld was dus ook uitverkocht maar de trui was verstuurd, yay!
Tap tap tap
pi_40715552
De bruine tas is niet uitverkocht Baal wel enorm van dat vestje!!!!
pi_40715630
nu hopen dat ik wel m'n schoenen krijg, want die waren na een paar minuten ook weer ineens weg.
Tap tap tap
pi_40716316
Great, bestelde winterjas is vandaag binnengekomen, heerlijke jas en niet zo gek duur (voor Esprit in de niet-uitverkoop), is ie te klein want het is een winterjas dus moet gedragen worden met dikke trui Was een M, uiteraard is ie nu uitverkocht

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 16:39:01 ]
pi_40716338
awww
Tap tap tap
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:41:01 #207
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40716369
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef heaven7 het volgende:
Great, bestelde winterjas is vandaag binnengekomen, heerlijke jas en niet zo gek duur (voor Esprit in de niet-uitverkoop), is ie te klein want het is een winterjas dus moet gedragen worden met dikke trui Was een M, uiteraard is ie nu uitverkocht
Hebben ze dan al winterjassen ? ik kijk regelmatig maar heb nog niet echt iets gezien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40716456
Nou, hij is dik gewatteerd of hoe noemen ze dat, voelt en zit als een echte winterjas Best dik.

Deze bedoelde ik:

pi_40716480
oeh ja die is leuk
volgens mij heeft m'n zus die laatst gekocht in de esprit winkel in arnhem. ik heb 'm ook gepast maar ik moet lange jassen hebben anders ben ik zo'n propje
Tap tap tap
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:47:28 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40716506
Die 's idd erg leuk, maar ik zoek een lange jas. In een korte krijg ik last van een koud onderlijf en ik heb aanleg voor koliek
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40716543
ik krijg er altijd een koude kont in
Tap tap tap
pi_40717414
Lange jassen zijn wel fijn maar korte ook, kan eigenlijk nooit kiezen en kies gewoon de leukste of de goedkoopste maar
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:42:53 #213
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40718057
Ik vind dat Esprit er nu wel langer over doet om de paketjes te bezorgen. Kreeg gister avond mail dat mijn pakketje verzonden was, maar nog niets gekregen vandaag . Vroeger kreeg ik het pakketje de dag erna als ik de mail binnen had gekregen.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_40718128
ik heb m'n eerste pakketje van de reeks van 3 (als 't goed is) binnen, dus minus tasje waar ik het eigenlijk om bestelde, dus het gaat waarschijnlijk weer terug. tenzij het t-shirt me goddelijk staat, maar ik heb een vaag vermoeden van niet.
nog 2 te gaan
Tap tap tap
pi_40718320
zolang ik niet ga zitten, is t shirt best leuk
Tap tap tap
pi_40719168
ik hou 't t shirt .
en de schoenen zijn verzonden , nu maar hopen dat die ook passen dan, dat is misschien handig. heb ik weer fatsoenlijke sportschoenen ipv de afgetrapte ze-waren-ooit-lichtroze-nu-eerder-beige-klompen van skechers.

en ik moet stoppen met in dit topic te spammen .
Tap tap tap
pi_40720461
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:25 schreef CherryLips het volgende:
ik hou 't t shirt .
en de schoenen zijn verzonden , nu maar hopen dat die ook passen dan, dat is misschien handig. heb ik weer fatsoenlijke sportschoenen ipv de afgetrapte ze-waren-ooit-lichtroze-nu-eerder-beige-klompen van skechers.

en ik moet stoppen met in dit topic te spammen .
je vult het topic zowat in je eentje? aandeelhouder esprit?
pi_40722223
Leuk Cherry

Ik heb email terug dat ze niet voor minder dan ¤24,- versturen Ja godver, kan ik het helpen dat jullie artikelen op de site zetten die eigenlijk zijn uitverkocht. Daar gaat mn vestje van ¤8,- die dus NIET uit verkocht was en waar de hele bestelling om draaide!!!
pi_40722300
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef heaven7 het volgende:
Leuk Cherry

Ik heb email terug dat ze niet voor minder dan ¤24,- versturen Ja godver, kan ik het helpen dat jullie artikelen op de site zetten die eigenlijk zijn uitverkocht. Daar gaat mn vestje van ¤8,- die dus NIET uit verkocht was en waar de hele bestelling om draaide!!!
dan kun je er toch gewoon voor 20 euro (of hoeveel nodig voor 24+) bijbestellen?
mijn broek was er ook niet meer maar ik kreeg gewoon een pakketje ter waarde van ¤ 15,- thuis
pi_40722496
Ja maar dat vestje staat nu dus niet meer op de site

Volgens mij heb jij dan geluk gehad!

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 20:19:31 ]
pi_40722551
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dan kun je er toch gewoon voor 20 euro (of hoeveel nodig voor 24+) bijbestellen?
mijn broek was er ook niet meer maar ik kreeg gewoon een pakketje ter waarde van ¤ 15,- thuis
ja, m'n tasjes waren uitverkocht, maar de 'aanvullingsbestelling' werd wel gewoon bezorgd, ook al zat het onder de ¤24.

Ik kan niet wachten tot m'n schoenen er zijn. Als ze niet passen ga ik echt gillen.
Tap tap tap
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:20:29 #222
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40724266
de herencollectie voor het najaar heel veel donkerblauw ....
Moet goed zoeken voor leuke dingen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40728453
ik wil een basic long sleeve bestellen, maar weet iemand hoe die maten zitten?
meestal heb ik M / L met shirts en die tabel zegt alleen:

M : 48; kraagwijdte 39/40
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_40736125
en anders, als ik er 2 koop en degene die niet goed past terug stuur.
krijg je dan je geld terug of moet je van dat geld andere spullen kopen??
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_40739853
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:47 schreef roburt het volgende:
en anders, als ik er 2 koop en degene die niet goed past terug stuur.
krijg je dan je geld terug of moet je van dat geld andere spullen kopen??
je kan op rekening betalen. je betaalt dat dus alleen voor het shirt dat je houdt.
als je tevoren betaalt krijg je geld terug van het shirt dat je terugstuurt.
pi_40740231
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef Coconut het volgende:

[..]

Nee geen Kiala.
[..]

Bron: esprit.nl
oh wat vreemd dan, waarom zetten ze dat dan overal op die site neer?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_40745421
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:56 schreef Piepje het volgende:
oh wat vreemd dan, waarom zetten ze dat dan overal op die site neer?
Ben je niet in de war met een andere online shop (Wehkamp)? Ik zie het nergens op de Esprit site staan
amokaapjeeh O+
pi_40746622
Hoi allemaal,

Ik heb in de online shop een mooie winterjas gezien en aangezien jassen wat duurder zijn wou ik eens horen welke kortingen mogelijk zijn.

Ik heb thuis nog een bon van 6.5 euro en mijn online saldo is 650 punten dus dat wordt volgende maand wss weer een bon. Maar als ik die jas deze maand al zou willen bestellen, kan ik dan 2x punten inruilen in de online shop? In de winkels gaat dit alleszins wel.

Ik ben ook de trotse eigenaar van een platinum kaart en ik dacht me te herinneren dat er vorig jaar zo rond september een actie was van 10% korting ofzo op de nieuwe collectie? Dan kan ik hier misschien beter op wachten.

Wie geeft me raad...
groetjes
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:47:41 #229
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40747106
Vandaag nog naar het stadje geweest, ik had nog een bon van 8 euro, trui/vest kostte 59,95, blijkbaar nog in de uitverkoop van uiteindelijk betaalde ik 33 euro ongeveer .
Espirt is kewl .
Maximaal 4 regels
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:08:07 #230
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40769683
Gister mijn bestelling van polo's binnengekregen, en ik houd allebij de kleuren in maatje M
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_40798596
Ze hebben echt al tijden niks meer wat de moeite waard is zeg.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_40801758
nee, ik heb al drie dagen niks besteld
Tap tap tap
pi_40803059
Ik ga nu even kijken
pi_40803483
En gauw klaar.
pi_40803536
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef heaven7 het volgende:
En gauw klaar.
Nog besteld? Ik wacht op mijn bestelling, ben benieuwd wanneer het komt en vooral hoe alles staat.. Helaas zijn 2 van de artikelen van de site verdwenen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40804169
Nee, er staat niet veel soeps op nu Ik verwacht nog 2 pakketjes.

Ik had Esprit weer gemaild of ik dan niet bij kan bestellen (naast dat vestje wat ze dus niet zouden versturen) tot aan dat bedrag van EUR24. Krijg ik dit mailtje terug
quote:
dank u voor uw mail.

Indien artikelen van een bestelling uitverkocht zijn, versturen wij wel
vaak de andere artikelen van deze bestelling wel. Dit is altijd een vraag van de
waarde van de andere artikelen.
In uw geval zijn dit 8,90 EUR. Wij
vragen u om begrip dat wij dit niet versturen omdat wij dus geen
verzendkosten voor de klant hebben. Het versturen zou bijna
duurder zijn dan de prijs van het artikel.

Wij hopen u met dit antwoord geholpen te hebben en verheugen
ons er op u weer op de online-shop te mogen begroeten.
Hoezo totaal geen antwoord op mijn vraag
pi_40806953
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Nee, er staat niet veel soeps op nu Ik verwacht nog 2 pakketjes.

Ik had Esprit weer gemaild of ik dan niet bij kan bestellen (naast dat vestje wat ze dus niet zouden versturen) tot aan dat bedrag van EUR24. Krijg ik dit mailtje terug
[..]

Hoezo totaal geen antwoord op mijn vraag
Idd, dat valt mij dus ook op, dat ze zo'n ontwijkend antwoord geven op vragen via de mail . Ik vroeg eerst of de korting niet automatisch met mijn bestelling verrekend kon worden, omdat ik geen wk-bonnen had ontvangen terwijl ik die wel had moeten krijgen. Het antwoord was dat ze me die bonnen zo snel mogelijk toe zouden sturen. Maar dus geen korting..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_40807604
Ja ik heb het ook vaker gemerkt, beetje dom
Vestje kan ik dus schudden

Heb wel een ander vest binnengekregen:

Maar die kost ¤39,95! Dus ik twijfel heel erg, vind em wel mooi en hij zit lekker (heerlijke stof) maar hij zit niet zó mooi bij mij als op het plaatje en hij is best duur

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2006 21:08:30 ]
pi_40808505
oeh:

maar ik mag van mezelf even niks meer bestellen ik verwacht nog 2 pakketjes
Tap tap tap
pi_40808744
Zeg, help mij es, doen of niet dat bovenstaande ding?
pi_40808824
hij is wel heel tof he, maar als hij niet goed zit... is het nog altijd een lekker leefvest
Tap tap tap
pi_40809307
40 euro is wel duur als ie niet goed zit Twijfel = niet doen bij mij

Ik heb ook weer wat besteld, zag een paar leuke dingen. En een vest waar ik al heel lang op zit te wachten tot het in de uitverkoop komt:

Ik heb 'm in de winkel al eens aangehad en bijna gekocht, maar toen vond ik 'm te duur.. Dus nu besteld voor 15 euro i.p.v. 50 .
pi_40810253
Goed gedaan

Hij zit wel goed Cherry alleen niet zo mooi als op het plaatje Zal er eens een foto van maken voor jullie
pi_40826642
de bruine mary-janes staan op de website in het bruin in maat 41! maar ik wil gvd die andere kleur!!!
Tap tap tap
pi_40826867
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met een andere online shop (Wehkamp)? Ik zie het nergens op de Esprit site staan
Ik zie t gewoon als je meteen op die site komt. Verder nergens heen gaan enzo. Dan staat er links een hokje, staat bovenaan Esprit.nl, daaronder staat

kosteloos verzonden via TPG
gratis retourzending via TPG en Kiala
wereldwijd grootste Esprit keuze
flexibel leveradres
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:23:36 #246
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_40832710
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ik zie t gewoon als je meteen op die site komt. Verder nergens heen gaan enzo. Dan staat er links een hokje, staat bovenaan Esprit.nl, daaronder staat

kosteloos verzonden via TPG
gratis retourzending via TPG en Kiala
wereldwijd grootste Esprit keuze
flexibel leveradres
Inderdaad, was mij nog niet eerder opgevallen . Vaag dat er dan bij 'Probleemloze retourzending' helemaal niets staat over Kiala .
want de klop doet het niet.
pi_40837635
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef CherryLips het volgende:
de bruine mary-janes staan op de website in het bruin in maat 41! maar ik wil gvd die andere kleur!!!
En nu zijn ze uiteraard weer weg Ben net pas thuis
pi_40838542
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:35 schreef CherryLips het volgende:
oeh:
[afbeelding]
maar ik mag van mezelf even niks meer bestellen ik verwacht nog 2 pakketjes
Ik heb die besteld.. in 't zwart. Als ze nu m'n pakket binnen 2 dgn versturen kan hetgeen niet goed is retour met m'n pakketje wat ik nog heb liggen.
pi_40844142
Cherry, hoeveel was deze tas toen jij em bestelde?

Ik weet het namelijk niet meer precies maar heb em vandaag binnengehad (*O*) maar op mn bon staat ¤14,90.. lijkt me een gek verschil?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2006 21:41:09 ]
pi_40846570
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:40 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, hoeveel was deze tas toen jij em bestelde?

[afbeelding]

Ik weet het namelijk niet meer precies maar heb em vandaag binnengehad (*O*) maar op mn bon staat ¤14,90.. lijkt me een gek verschil?
¤15 nogwat. hij stond vandaag weer op de site maar dan gelijk uitverkocht.
Veel plezier ermee
edit: hij staat er nu weer op voor ¤13,90? even m'n mailtje van vorige week checken dan. daar staat hij voor ¤14,90 dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door CherryLips op 15-08-2006 22:47:56 ]
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')