quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef Coconut het volgende:
[..]
Gewoon in 1 doos, maar idd wel met allebei de retourformulieren.
ik heb alles nu ongeveer wel, ik zit nu in de fase waarin ik alles opmaak en dan zie wat ik wil verversenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben van Lush afJij (nog) niet? Het bespaart een hoop geld
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef heaven7 het volgende:
Hun, hoeveel bestellingen mag je eigenlijk per dag doen?
Ben daar ook vanaf. Ik liep laatst door zowel de Kalver als de Leidsestraat en ik ben NIET naar binnen gegaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben van Lush afJij (nog) niet? Het bespaart een hoop geld
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef heaven7 het volgende:
Ben jij stiekem mijn tweelingzus ofzo Cherry?
Ik heb echt te doen met je postbodequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
niet gek, je bent hun beste klantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
Ik heb altijd het idee dat ze een standaard mail klaar hebben liggen, en dan er 1 regel ofzo zelf bijtypen.. Heb al een paar rare antwoorden gehad van Espritquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Die begon mij woensdag al te herkennen.... Maandag een pakketje van ESPRIT, dinsdag 1 van de H&M en woensdag een ander pakketje van ESPRIT...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met je postbode![]()
Spullen die je retour wilt sturen kan je gewoon in dezelfde doos doen (evt. even sticker met jouw adres eraf scheuren), retourformulier erbij in doen, doos dichtplakken en adressticker van Esprit erop plakken en vervolgens naar het postkantoor brengen (wordt gratis verzonden omdat het een antwoordnummer is). NIET naar een Kialapunt brengen, daar werkt Esprit niet mee samen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef Piepje het volgende:
Zo, ik heb nu ook voor het eerst wat besteld. Volgde dit topic al tijdje ook...
Een ding wil ik nu terug sturen (moet maatje groter hebben), maar hoe moet dat precies? In een doos, ja moet dat dan in die doos waarin het kwam of moet je ergens een doos kopen ofzo? Ik heb er helemaal geen verstand van. En dan afgeven bij t postkantoor? (Kialapunt is schuintegenover ons huis, maar die zijn op t moment op vakantie dus ja...)
En ik heb bij die bestelling aangegeven dat ik een clubcard (dacht ik dat t was?) wilde, en die sturen ze dan op, las ik net, maar wanneer dan? Moet ik nu eerst daarop wachten, of kan ik alvast weer bestellen, en moet ik dan weer aangeven dat ik dat wil of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |