abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40681478
wow, een bepaalde schoudertas is wel érg leuk, maar kan toch slechts voor de 3e keer in 2 dagen bestellen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2006 12:56:19 ]
pi_40681539
wel **** die tas die ik twee minuten geleden bestelde is nu ook ineens uitverkocht.
ik ben het nu een beetje zat
Het was deze in het donkerblauw:

(eigenlijk is het stiekem maar goed ook, maar toch )
Tap tap tap
pi_40681571
oh en de toffe trui die ik erbij beztelde is ook ineens op in mijn maat
Tap tap tap
pi_40681591
Ja, die bedoel ik dus Zal ik em wel of niet doen?
pi_40681679
hij is wel groot he? maar ik wilde de blauwe zo graag
en die bruine met roze is uitverkocht
stomme tasjes.
Tap tap tap
pi_40681778
Done
pi_40681815
Hij is groot maar wil em gebruiken voor school Stom shirtje er maar bij gedaan, zal je zien dat die tas op is Ik vond blauw ook leuker maarja, beige is ook wel leuk.
pi_40681917
ik word een beetje gefrustreerd van die winkel
misschien moet ik hem maar blokkeren op m'n pc.
Tap tap tap
pi_40682814
Niet zo'n slecht idee, heb ze maar even een excuses mailtje gedaan voor de 4! bestellingen de afgelopen week en uitgelegd waarom. Die prijzen zijn soms toch te mooi om waar te zijn?!
pi_40685277
4!!!
in m'n bevestigingsmailtje staat nu trouwens niet 'konnte ausverkauft zijn', dus misschien heb ik nu meer succes.

ik ben nog steeds chagrijnig over dat bruine tasje

maar heb je ze echt een mailtje gestuurd?

Esprit is ook wel goed voor je duits eigenlijk.
Tap tap tap
pi_40690309
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
pi_40690740
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja en ik krijg terug dat de bestellingen niet samen kunnen en dat ze hopen me binnenkort weer te verwelkomen in hun shop
Ik heb echt te doen met je postbode
amokaapjeeh O+
pi_40690828
quote:
niet gek, je bent hun beste klant
Tap tap tap
pi_40690944
Haha, tja ach tja Het leuke (voor mij) is dat het echt allemaal loeigoedkope saleartikelen betreft
pi_40692679
quote:
Ik heb altijd het idee dat ze een standaard mail klaar hebben liggen, en dan er 1 regel ofzo zelf bijtypen.. Heb al een paar rare antwoorden gehad van Esprit En elke keer die laatste zin er bij...

De kleren die ik wil zijn er ook steeds niet in mijn maat/niet .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40694399
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:32 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb echt te doen met je postbode
Die begon mij woensdag al te herkennen.... Maandag een pakketje van ESPRIT, dinsdag 1 van de H&M en woensdag een ander pakketje van ESPRIT...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40702470
Van 1 bestelling zijn 3 artikelen uitverkocht en 1 (waar het me verdorie juist om ging!) is geannuleerd Wat is dat voor iets waardeloos, ik wil verdorie dat vestje hebben, ze versturen em maar voor die ¤8,90

Zo, en nu ga ik slapen
pi_40704799
ik wil verdorie dat bruine tasje
Tap tap tap
pi_40704824
oeh ze hebben de sportschoenen waar ik al zo lang naar kijk eindelijk in mijn maat! woppa, 3e bestelling in 3 dagen, maar deze zal zo ook wel uitverkocht zijn.
ik hoop zo dat ik snel m'n loon krijg

deze dus
Tap tap tap
pi_40704954
en nu kappen
Tap tap tap
pi_40705424
Zo, ik heb nu ook voor het eerst wat besteld. Volgde dit topic al tijdje ook...
Een ding wil ik nu terug sturen (moet maatje groter hebben), maar hoe moet dat precies? In een doos, ja moet dat dan in die doos waarin het kwam of moet je ergens een doos kopen ofzo? Ik heb er helemaal geen verstand van. En dan afgeven bij t postkantoor? (Kialapunt is schuintegenover ons huis, maar die zijn op t moment op vakantie dus ja...)

En ik heb bij die bestelling aangegeven dat ik een clubcard (dacht ik dat t was?) wilde, en die sturen ze dan op, las ik net, maar wanneer dan? Moet ik nu eerst daarop wachten, of kan ik alvast weer bestellen, en moet ik dan weer aangeven dat ik dat wil of niet?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_40705662
van die clubcard weet ik niet, maar je moet het artikel terugdoen in de doos waarin hij kwam, en dan de sticker die op de bon zat op de doos plakken, en dit allemaal naar het postkantoor brengen. hoe je precies moet ruilen weet ik ook niet, dan moet je volgens mij gewoon weer via internet bestellen, misschien dat iemand anders dat wel weet.
Tap tap tap
pi_40705726
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef Piepje het volgende:
Zo, ik heb nu ook voor het eerst wat besteld. Volgde dit topic al tijdje ook...
Een ding wil ik nu terug sturen (moet maatje groter hebben), maar hoe moet dat precies? In een doos, ja moet dat dan in die doos waarin het kwam of moet je ergens een doos kopen ofzo? Ik heb er helemaal geen verstand van. En dan afgeven bij t postkantoor? (Kialapunt is schuintegenover ons huis, maar die zijn op t moment op vakantie dus ja...)

En ik heb bij die bestelling aangegeven dat ik een clubcard (dacht ik dat t was?) wilde, en die sturen ze dan op, las ik net, maar wanneer dan? Moet ik nu eerst daarop wachten, of kan ik alvast weer bestellen, en moet ik dan weer aangeven dat ik dat wil of niet?
Spullen die je retour wilt sturen kan je gewoon in dezelfde doos doen (evt. even sticker met jouw adres eraf scheuren), retourformulier erbij in doen, doos dichtplakken en adressticker van Esprit erop plakken en vervolgens naar het postkantoor brengen (wordt gratis verzonden omdat het een antwoordnummer is). NIET naar een Kialapunt brengen, daar werkt Esprit niet mee samen.

De e-clubcard ontvang je binnen een paar weken, kan wel een tijdje duren.. Ik weet alleen niet meer precies hoe het tot die tijd dan gaat met de e-points...
Misschien werkt het als je een artikel in je winkelmandje doet -> naar de kassa gaat -> en dan moet je normaal gesproken altijd je e-clubnummer invoeren, maar je kan ook kiezen voor 'clubcard niet bij de hand' en dan moet je alleen je adresgegevens invoeren en die worden dan gekoppeld aan je e-clubcard.

Als je iets wilt 'ruilen' moet je het gewoon retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Coconut op 11-08-2006 11:02:18 ]
amokaapjeeh O+
pi_40705886
maar wat als die nieuwe bestelling onder de ¤24 zit? kun je er weer willekeurig iets bijbestellen en terugsturen?
ik zit eraan te denken om zelf ook een esprit card aan te schaffen. ik zet nu alles op de kaart van m'n zus al staat bij haar de teller al een hele tijd op 232, terwijl er ondertussen aardig wat besteld/gekocht in de winkel is.
Tap tap tap
pi_40705988
Oke, bedankt

Maar dus geen Kiala? Ik dacht dat dat op de site stond namelijk...
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')