Als je iets wat je online besteld weer retour stuurt gaan die e-points er wel gewoon weer vanaf hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
Ik ben overmorgen jarigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Omdat ik bijna jarig ben heb ik vandaag een felicitatiekaart gekregen van Esprit met daarin dat ik bij de volgende aankoop automatisch 500 extra spaarpunten krijg bijgeschreven.![]()
Bij een onlinebestelling gaan ze er volgens mij idd weer vanaf als je dingen niet koopt, maar in de winkel heb je ze al meteen betaald natuurlijk en die punten worden gelijk bijgeschreven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
Als je iets terug wil sturen, kan je het pakketje dan gewoon afgeven op het postkantoor?
Jaa die keuzes, inderdaad erg lastigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]
En dan nog vandaag binnengekomen en waar ik uit twijfel (help mij!)
[afbeelding]
BH shirtje maar dan in het wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur
Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site
Ik vind de eerste het leukstquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]
En dan nog vandaag binnengekomen en waar ik uit twijfel (help mij!)
[afbeelding]
BH shirtje maar dan in het wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur
Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site
Je kan er hem er gewoon over heen plakken ja, heb toevallig vanochtend ook nog een pakketje terug gebracht. (esprit riemen vallen groter uit dan die van EDC) !!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.
Nu moet ik voor het eerst iets gaan retouneren.
Die sticker moet je toch over de adressering heen plakken?
Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.
Nu moet ik voor het eerst iets gaan retouneren.
Die sticker moet je toch over de adressering heen plakken?
het is idd niet vreselijk ingewikkeld, maar ik was benieuwd of de adressering heel misschien nog zichtbaal moest zijn ofzo (leek me niet logisch maar jeweet het nooit)quote:Op maandag 31 juli 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
[..]
Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijn![]()
Is er misschien net een bon per post onderweg naar je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Net weer een (kleine) bestelling geplaatst en ik zag dat ik nog maar 28 points heb?? Dit kan helemaal niet want ik heb ze nog nooit ingewisseld en, zeker de laatste tijd, hartstikke veel gekocht hebt!!
Iemand enig idee? Heb al gelijk een mailtje de deur uit gedaan..
Ow je gaat gewoon in de min hoor...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Haha, er zijn van mn grote bestelling wel 556 punten bijgeschreven, die waardebon is eraf en 3 kwart van die grote zending is vandaag teruggestuurd, hoe gaan ze dit dan oplossen?Heb niet genoeg tegoed om het er weer af te halen nu.
Dat kan idd, maar mocht je niets meer kopen dan.. Kunnen ze moeilijk het geld terug gaan eisen..?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je gaat gewoon in de min hoor...
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister kreeg ik een mailtje van Esprit dat ik "toevallig" was uitgekozen om een vragenlijst in te vullen over Esprit. Daarmee kreeg ik 500 e-point bijgeschreven, en dat is ook gebeurt![]()
En nu al een mail terug!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef Coconut het volgende:
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregen![]()
En die heb ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
En nu al een mail terug!
''U heeft een rode kaart en de 500 verjaardagspunten zijn gereserveerd voor
Platinumkaart klanten.''
![]()
Ja, heb je die ballerina's gezien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef CherryLips het volgende:
ik word zo verdrietig van de online shopdan gooien ze ineens een artikel in de sale die nooit in de 'gewone' verkoop is geweest, maar hij is wel gelijk uitverkocht
Dat had ik gister met schoenen en 2 tassen
ja, alleen maat 38, en drie minuten later waren ze weer wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, heb je die ballerina's gezien?
Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef CherryLips het volgende:
het tasje staat niet meer op de websiteen in het mailtje staat 'konnte ausverkauft zijn'
![]()
als jij 'm wel krijgt en ik niet ga ik gillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.
Als ie daadwerkelijk uitverkocht is staat dat in de mail die meld dat de bestelling onderweg is.![]()
Gewoon in 1 doos, maar idd wel met allebei de retourformulieren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje...
Ik kreeg vandaag twee pakketjes van twee verschillende bestellingen... maar in beide bestellingen was iets niet helemaal goed en passend... kan ik beide artikelen die terug moeten samen in 1 doos terug sturen? Of is het beter als ik er twee pakketten van maak???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |