abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40307439
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:

[..]

Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
Als je iets wat je online besteld weer retour stuurt gaan die e-points er wel gewoon weer vanaf hoor

Ik hou dit van de bestelling die ik vandaag binnen heb gekregen:

Ik ben donderdag ook jarig, maar heb ook nog geen bon gekregen

[ Bericht 13% gewijzigd door Coconut op 29-07-2006 21:53:23 ]
amokaapjeeh O+
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:53:35 #102
107521 Furia
snoopy weer
pi_40307622
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Omdat ik bijna jarig ben heb ik vandaag een felicitatiekaart gekregen van Esprit met daarin dat ik bij de volgende aankoop automatisch 500 extra spaarpunten krijg bijgeschreven.
Ik ben overmorgen jarig Ik ben alleen nog niet thuis geweest om in de brievenbus te kijken
pi_40307662
Haha, 5 bijna- jarigen al
amokaapjeeh O+
pi_40308401
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef Furia het volgende:

[..]

Bij een online bestelling wel, in de winkel hangt het er denk ik vanaf of er een streepjescode op de bon staat. Sommige dingen moet je het pasje dan opnieuw scannen (die heb je net per ongeluk niet bij je natuurlijk!), maar als er een streepjescode op de bon staat, dan kan het zijn dat die gegevens over punten en klantnummer daarin verwerkt zijn en dat het toch wel wordt afgeschreven weer.
Bij een onlinebestelling gaan ze er volgens mij idd weer vanaf als je dingen niet koopt, maar in de winkel heb je ze al meteen betaald natuurlijk en die punten worden gelijk bijgeschreven.
Anyway, vandaag poloshirt voor vriendje gekocht Mam aan een long shirt geholpen en mezelf een longsleeve voor ¤6,-! En alle points zijn voor heaven7
pi_40308820
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan

Deze voor vriendje:

En dan nog vandaag binnengekomen en waar ik uit twijfel (help mij! )

BH shirtje maar dan in het wit:

Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur

Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2006 22:41:46 ]
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:23:50 #106
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40309873
Als je iets terug wil sturen, kan je het pakketje dan gewoon afgeven op het postkantoor?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:49:41 #107
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40310508
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
Als je iets terug wil sturen, kan je het pakketje dan gewoon afgeven op het postkantoor?
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  zondag 30 juli 2006 @ 00:29:58 #108
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_40311460
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Deze voor mam die nog nooit iets van Esprit heeft gekocht en het eigenlijk helemaal niet zag zitten überhaupt de winkel in te gaan
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Weet van bovenstaande niet wat ik moet houden, de eerste staat me echt geweldig en is best te betalen. De 2e is niet mooi maar wel praktisch, kan overal onder en hoef idd geen BH meer aan. En de laatste is wel leuk en apart, zit ook goed maar kost wel ¤23,- en alles bij mekaar is het best wel duur

Verder hou ik een zwarte sportsweater met geborduurde bloemetjes die nu ¤40,- was afgeprijsd van ¤60,- naar ¤20,-! Staat ook al niet meer op de site
Jaa die keuzes, inderdaad erg lastig . Leuke shirtjes trouwens, vooral die laatste .
want de klop doet het niet.
pi_40318912
Ja, vertel mij wat Ik ga er nog eens diep over nadenken, gelukkig zijn vandaag de postkantoren toch dicht
pi_40322011
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef heaven7 het volgende:
[afbeelding]
Deze voor vriendje:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind de eerste het leukst
pi_40322480
Ja, die zit ook erg lekker, en hij is lekker lang!
  maandag 31 juli 2006 @ 17:18:51 #112
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40357134
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.

Nu moet ik voor het eerst iets gaan retouneren.

Die sticker moet je toch over de adressering heen plakken?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40357331
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:
arrgh... stom stom stom, ik dacht weer eens niet na, de bovenkleding van EDC valt wat KLEINER uit ipv groter... (staat al 8 topics lang in de OP) en ik niet nadenken... ik maar wat kleiner bestellen ipv wat groter dan normaal.

Je kan er hem er gewoon over heen plakken ja, heb toevallig vanochtend ook nog een pakketje terug gebracht. (esprit riemen vallen groter uit dan die van EDC) !!
pi_40357381
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef Chielus het volgende:

Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijn
amokaapjeeh O+
  maandag 31 juli 2006 @ 17:44:49 #115
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40357753
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:

[..]

Of je scheurt de sticker die er al op zit, eraf... Of je vouwt de doos anders dicht zodat de andere flap aan de bovenkant zit... Zo moeilijk kan het toch niet zijn
het is idd niet vreselijk ingewikkeld, maar ik was benieuwd of de adressering heel misschien nog zichtbaal moest zijn ofzo (leek me niet logisch maar jeweet het nooit)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40430941
Net weer een (kleine) bestelling geplaatst en ik zag dat ik nog maar 28 points heb?? Dit kan helemaal niet want ik heb ze nog nooit ingewisseld en, zeker de laatste tijd, hartstikke veel gekocht hebt!!
Iemand enig idee? Heb al gelijk een mailtje de deur uit gedaan..
pi_40431911
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Net weer een (kleine) bestelling geplaatst en ik zag dat ik nog maar 28 points heb?? Dit kan helemaal niet want ik heb ze nog nooit ingewisseld en, zeker de laatste tijd, hartstikke veel gekocht hebt!!
Iemand enig idee? Heb al gelijk een mailtje de deur uit gedaan..
Is er misschien net een bon per post onderweg naar je?
amokaapjeeh O+
pi_40434430
Een tegoedbon ofzo? Ik heb niks aangevraagd..
pi_40434728
kijk dan even op de esprit club site voor een overzichtje, daar kan je alle bij en afschrijving van je punten zien.
pi_40434961
"Waardebon -850" dus dan komt er idd een tegoedbon?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2006 23:09:46 ]
pi_40435024
Haha, er zijn van mn grote bestelling wel 556 punten bijgeschreven, die waardebon is eraf en 3 kwart van die grote zending is vandaag teruggestuurd, hoe gaan ze dit dan oplossen? Heb niet genoeg tegoed om het er weer af te halen nu.
pi_40436295
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Haha, er zijn van mn grote bestelling wel 556 punten bijgeschreven, die waardebon is eraf en 3 kwart van die grote zending is vandaag teruggestuurd, hoe gaan ze dit dan oplossen? Heb niet genoeg tegoed om het er weer af te halen nu.
Ow je gaat gewoon in de min hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40437498
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow je gaat gewoon in de min hoor...
Dat kan idd, maar mocht je niets meer kopen dan.. Kunnen ze moeilijk het geld terug gaan eisen..?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:19:18 #124
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40452083
Gister kreeg ik een mailtje van Esprit dat ik "toevallig" was uitgekozen om een vragenlijst in te vullen over Esprit. Daarmee kreeg ik 500 e-point bijgeschreven, en dat is ook gebeurt
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_40464081
Da's mooi meegenomen Sjengdanny.
pi_40473375
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister kreeg ik een mailtje van Esprit dat ik "toevallig" was uitgekozen om een vragenlijst in te vullen over Esprit. Daarmee kreeg ik 500 e-point bijgeschreven, en dat is ook gebeurt
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregen
amokaapjeeh O+
pi_40480074
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef Coconut het volgende:
Ohh leuk, maar jij was ook al degene die als enige een felicitatiekaart kreeg! Ik heb Esprit even gemaild waarom ik die niet heb gekregen
En nu al een mail terug!

''U heeft een rode kaart en de 500 verjaardagspunten zijn gereserveerd voor
Platinumkaart klanten.''

amokaapjeeh O+
pi_40480369
ik word zo verdrietig van de online shop dan gooien ze ineens een artikel in de sale die nooit in de 'gewone' verkoop is geweest, maar hij is wel gelijk uitverkocht Dat had ik gister met schoenen en 2 tassen
Tap tap tap
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:29:39 #129
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40480642
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Coconut het volgende:

[..]

En nu al een mail terug!

''U heeft een rode kaart en de 500 verjaardagspunten zijn gereserveerd voor
Platinumkaart klanten.''

En die heb ik
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_40481559
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef CherryLips het volgende:
ik word zo verdrietig van de online shop dan gooien ze ineens een artikel in de sale die nooit in de 'gewone' verkoop is geweest, maar hij is wel gelijk uitverkocht Dat had ik gister met schoenen en 2 tassen
Ja, heb je die ballerina's gezien?
pi_40481586
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, heb je die ballerina's gezien?
ja, alleen maat 38, en drie minuten later waren ze weer weg

Ze hadden gister bij Nimco Arnhem trouwens ook de witte
Tap tap tap
pi_40482520
Oh In de vreselijke uitverkoop zeker?
pi_40482850
¤45, maar de groene waren ¤40
Tap tap tap
pi_40499477
Het scheelt dat je bij ESPRIT geen verzendkosten betaald! Ik heb nu twee dagen achter elkaar een bestelling geplaatst...

Het grote voordeel van ESPRIT is dat ze zo donders snel de voorraad weer updaten op internet. Het nadeel is dat ik dus echt zat te wachten op een bepaald artikel in een bepaalde maat in de sale... Zo erg dat ik zelfs elke pauze op mijn werk naar de computer ren...

En dat wordt weer schrikken als ik de nieuwe factuur krijg
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40515756
ARGGHHH ik raak nu een beetje gefrustreerd, ik wil vier items bestellen, maar nadat ik 1 item in mijn winkelmandje heb gaat de website heel traag als ik de tweede item er ook in wil doen, en uiteindelijk staat er 'pagina kan niet worden weergegeven' rechtsboven in het hoekje waar mijn winkelmand staat.

Ik ben al sinds vanochtend bezig om een paar dingen te bestellen.

I just want that damnn sweater.
pi_40603858
Hehe, na tig keer per dag die klote website te F5-en hadden ze "het tasje" weer (ben tassen-verslaafde), dus als het goed is komt over een week deze tas:

Pffff. Hoop ik dan he. Heb er even een t-shirt bijgegooid om aan de ¤24 te komen Het andere tasje dat ik wilde was er helemaal niet meer en de schoenen die ik wilde waren er weer niet in mijn maat

Oja, de kortingsbonnen zijn verlopen (ik dacht, ik probeer het nog even )
Tap tap tap
pi_40604379
Ik ben mijn e-card kwijt

net wel weer een jeans en twee shirts besteld
iemand enig idee hoe lang het duurt voor je een nieuwe e-card krijgt?
pi_40607192
En weer een bestelling gedaan

Leuk tasje Cherry!
pi_40607226
het tasje staat niet meer op de website en in het mailtje staat 'konnte ausverkauft zijn'
Tap tap tap
pi_40607289
Hoeveel koste ie dan nu?

Ik had laatst ook een shirtje van ¤3,- besteld en een of andere jas om tot de 24 euro te komen, is het shirtje uitverkocht en die domme jas komt doodleuk in zn eentje binnen Ongeopend en ongepast maar weer teruggestuurd.
pi_40607441
hij kostte ¤8 nog wat ipv ¤27 ofzo.
nou maar hopen dat ik dan de laatste heb ofzo zal wel niet. grr. krijg je een mailtje als hij uitverkocht is, of is het gewoon afwachten tot ik dat shirt krijg en dat het dan op de pakbon staat?
Tap tap tap
pi_40607458
Ik hoop het voor je

Bij mij stond het in de mail al iig..

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2006 13:45:45 ]
pi_40607481
er staat konnte ausverkauft zijn, dus het is nog niet zeker maar hij is wel van de website.
Tap tap tap
pi_40615510
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef CherryLips het volgende:
het tasje staat niet meer op de website en in het mailtje staat 'konnte ausverkauft zijn'
Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.
Als ie daadwerkelijk uitverkocht is staat dat in de mail die meld dat de bestelling onderweg is.
pi_40619352
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, had 'm ook besteld.
Als ie daadwerkelijk uitverkocht is staat dat in de mail die meld dat de bestelling onderweg is.
als jij 'm wel krijgt en ik niet ga ik gillen
Tap tap tap
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:28:33 #146
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_40622486
ik heb vandaag een licht blauw shritje een grijs truitje en ook nog een roze met rood gestreept shirtje allemaal geen plaatje van.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_40624338
Vraagje...

Ik kreeg vandaag twee pakketjes van twee verschillende bestellingen... maar in beide bestellingen was iets niet helemaal goed en passend... kan ik beide artikelen die terug moeten samen in 1 doos terug sturen? Of is het beter als ik er twee pakketten van maak???
pi_40625643
Ik denk als je beide retourformulieren erbij doet dat het wel in één doos kan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2006 22:54:47 ]
pi_40625706
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje...

Ik kreeg vandaag twee pakketjes van twee verschillende bestellingen... maar in beide bestellingen was iets niet helemaal goed en passend... kan ik beide artikelen die terug moeten samen in 1 doos terug sturen? Of is het beter als ik er twee pakketten van maak???
Gewoon in 1 doos, maar idd wel met allebei de retourformulieren.
amokaapjeeh O+
pi_40653413
Had ik een mooie polo gezien, issie ineens van de site af...
En de shirtjes die ik wil bestellen, komen maar niet weer in mijn maat er op (zijn in de uitverkoop).
Nog maar even in de gaten blijven houden...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')