abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40846755
oja, ze kwamen vanmiddag m'n 2 pakketjes afbrengen, maar ik hoor de deurbel nooit op m'n zolderkamer als de droger aanstaat . Vroeger hoorde ik dan de hond wel blaffen, maar die is hartstikke doof tegenwoordig, dus morgen nieuwe poging. Hopen dat de sneakers passen
Tap tap tap
pi_40847112
Hm dus toch. Beetje gek. Naja, die ene euro.
Ik vind em iig erg mooi en precies goed voor school en logeren enzo, en niet duur
Ben benieuwd naar je schoenen!
Ik moet morgen maar eens een heleboel gaan terugsturen, ze versturen me niks meer omdat ik op de ¤300,- zit ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2006 23:01:25 ]
pi_40847358
mien god!
Tap tap tap
pi_40847486
Jaaa, moet (bijna) allemaal nog terug hoor

Maarja, alleen met een jas zit je zo al aan 1/3
pi_40847526
is het trouwens verontrustend als bijna je hele garderobe uit esprit bestaat?
Tap tap tap
pi_40847795
Nee, wel gaaf Ik ben nog niet zover maar mn ouders beginnen al te zuchten als de postbode aanbelt en ze, door het gerimpelde glas van de voordeur, alweer een roodachtig pakket zien zweven
pi_40847883
ik heb nog nooit zoveel kleren gehad. sterker nog, voor deze zomer had ik misschien ooit 2 shirtjes van esprit gehad, omdat het me altijd te duur was, maar dat valt bij sommige dingen best mee. En het is leuker dan H&M. En die stomme online shop maakt het zo makkelijk. Het scheelt wel weer urenlang in pashokjes mieren.
Tap tap tap
pi_40848050
Sowieso, en het is, over het algemeen, nog goedkoper dan bij de h&m, als het goed in de uitverkoop is en je geluk hebt met de maat. Heerlijk vind ik het Ik hield nooit van shoppen online maar nu ben ik verslaafd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:21:08 #259
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40848588
Hier weer is een man, dat gespam van jullie :p.
Koopte vroeger nooit, altijd open32 ofzo. Sinds 1 jaar ofzo ook tamelijk verslaafd. Al vind ik de winkel wel fijner dan online, je weet toch nooit precies hoe het zal zitten, al is het met broeken, shirts en longsleeves wel goed nu.
Open32 heb ik sinds 1 jaar niks meer gekocht .
Maximaal 4 regels
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:27:40 #260
155557 divided
for rental use only
pi_40848888
ik zit nu voor het eerst op de site te kijken en ze hebben meer keus dan de esprit winkels best leuk.
maar kijk ik er over heen of is er ergens een maten tabel ?
om een beetje te kijken of ik een M of een L nodig heb.

of iemand die het kan vergelijken met een lacoste 3, We polo M, WE shirt M, hilfinger atlethics M.
bij sommige Short sleeves heb ik ook wel eens een L nodig gehad( bij die van DEPT bv).
pi_40849046
Ik zou zeggen, bestel ze allebei mee. De kans is namelijk groot dat 1 van de 2 niet past en als je opnieuw wil bestellen omdat hij toch wel erg leuk en/of goedkoop is dat ie uitverkocht is Sterker nog, met de sale iig kan ik je dat garanderen.
Dus lekker 2 bestellen, dan kom je er vanzelf achter welke maat je moet hebben en zit je iig altijd goed. Terugsturen is toch kosteloos
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:32:20 #262
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40849114
Longsleeves heb ik meestal M, en Shirts L. Maar dat ligt aan mijn bouw .
Vergelijken weet ik niet, maar het komt wel aardig overeen. Gelukkig zijn ze als je eenmaal de goede maten hebt, bijna altijd hetzelfde.

Onderaan de pagina staat HELP, waar je ook matentabel en alle andere meuk kan vinden over de shop.
Maximaal 4 regels
pi_40849411
als ik nu een lijstje zou maken met kleren die ik wel wil hebben, zit ik aan de ¤65 Valt nog mee.
Tap tap tap
pi_40851487
Ik hoop dat morgen mijn pakketje(s) kom(t)(en) .
Ik heb in de winkel wel eens wat dingen van Esprit gepast, en idd weet je dan wel ongeveer wat je maat is, dus is het vrij makkelijk online bestellen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40863174
Pff ik kom er echt niet uit! Kijk oordeel en vertel me of dit vest ¤39,95 waard is

Ik moet vandaag gaan terugsturen namelijk

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 12:26:51 ]
pi_40863277
Tja, het is een beetje saai...
Erg basic.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40863338
ik vind de vorm wel leuk, maar de kleur wat minder...
(alhoewel, ik heb vorige week een trui besteld in diezelfde kleur omdat de andere kleuren uitverkocht waren, maar die was dan ook maar ¤11 )
Tap tap tap
pi_40863349
Ja dat is waar, maar hij is wel lekker warm Helemaal gevoerd enzo.. maar ik vind em eigenlijk te duur voor alleen maar een warm vest en niks bijzonders
pi_40863432
misschien kun je hem ruilen tegen deze:

Die had ik toen met de kortingsbon besteld, was alleen veel te groot (XXL ) en nu heeft m'n moeder hem. Ik zit eraan te denken om hem ook zelf weer te bestellen want hij is hartstikke zacht en een tientje goedkoper

edit: of heb je die nu..?
Tap tap tap
pi_40863662
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat is waar, maar hij is wel lekker warm Helemaal gevoerd enzo.. maar ik vind em eigenlijk te duur voor alleen maar een warm vest en niks bijzonders
Ik zou 'm terugsturen dan, als je twijfelt. Er komen nog zoveel leuke dingen op de site en in de winkels, dan kun je die 40 euro beter besteden denk ik .
En het is een beetje zonde imho om een vest van die prijs alleen in huis te dragen omdat het zo lekker zit...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40863684
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Pff ik kom er echt niet uit! Kijk oordeel en vertel me of dit vest ¤39,95 waard is

[afbeelding]

Ik moet vandaag gaan terugsturen namelijk
Nee. Je kan beter bij H&M een soortgelijk vest kopen voor ¤19,95.
amokaapjeeh O+
pi_40865890
Oke oke, hij gaat terug Bedankt!

Cherry, die is ook wel leuk, is ie ook warm/geschikt voor de winter? Ik heb nl al zoveel vestjes met alleen katoen, zonder warme voering oid.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 13:50:36 ]
pi_40878946
Oke, alle vorige zendingen zijn eindelijk teruggestuurd op dit na;

¤14,90
Longsleeve. groen/grijzig met paarse opdruk ¤7,50
2 rib tank topjes (zwart en grijzig/bruin) ¤4,90 per stuk.

Niet slecht he
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:13:12 #274
154880 Bolter
Awesomeness
pi_40880571
Kan je niet gewoon eens beter langs een échte winkel ipv voor honderden euro's te bestellen waarna je alles weer terug kan sturen, of heb je pleinvrees..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_40880635
Waarom? Dit is makkelijk, het kost niks en het is goedkoper dan echt winkelen (denk aan benzinekosten, parkeerkosten e.d.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')