Ik zou 'm terugsturen dan, als je twijfelt. Er komen nog zoveel leuke dingen op de site en in de winkels, dan kun je die 40 euro beter besteden denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat is waar, maar hij is wel lekker warmHelemaal gevoerd enzo.. maar ik vind em eigenlijk te duur voor alleen maar een warm vest en niks bijzonders
Nee. Je kan beter bij H&M een soortgelijk vest kopen voor ¤19,95.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Pff ik kom er echt niet uit! Kijk oordeel en vertel me of dit vest ¤39,95 waard is
[afbeelding]
Ik moet vandaag gaan terugsturen namelijk
ik heb hem maar een minuut aangehad, ik zal es aan m'n moeder vragen of ze hem even te voorschijn wil halen (om nou d'r kast door te zoeken... ben ik over een week nog niet klaar...)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef heaven7 het volgende:
Oke oke, hij gaat terugBedankt!
Cherry, die is ook wel leuk, is ie ook warm/geschikt voor de winter? Ik heb nl al zoveel vestjes met alleen katoen, zonder warme voering oid.
dan moet ik naar arnhem of naar utrecht, en niet alle kleding op de site hebben ze in de winkel. en vice versa, trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef Bolter het volgende:
Kan je niet gewoon eens beter langs een échte winkel ipv voor honderden euro's te bestellen waarna je alles weer terug kan sturen, of heb je pleinvrees..
de trui staat nu niet meer op de site, hij was in de sale maar ¤11,90quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef heaven7 het volgende:
Mag je die niet zien dan?Leuk dat de schoenen passen!
Welke trui had je?
Zo erg is het toch niet om eens een middagje door de stad te struinen, plus zo gauw je het koopt heb je het ook gewoon!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef heaven7 het volgende:
Waarom? Dit is makkelijk, het kost niks en het is goedkoper dan echt winkelen (denk aan benzinekosten, parkeerkosten e.d.)
Man, ik vind winkelen heerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet om eens een middagje door de stad te struinen, plus zo gauw je het koopt heb je het ook gewoon!Online bestellen is oké, alleen die wachttijden. Plus dan kom je ook nog eens ergens anders dan de Esprit
Leuk! Vooral die tasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef CherryLips het volgende:
weer wat besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
(al begin ik nu te twijfelen of ik wel m'n maat heb aangeklikt en hem niet per oneluk op XS heb laten staan
en om aan de ¤24 te komen () :
[afbeelding]
en nu moet ik echt kappen.
(wat roze allemaal, trouwens...)
hij zat in de sale en was even later weer van de site af, nu maar hopen dat hij wel leverbaar wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |