dat weten we toch!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:12 schreef deedeetee het volgende:
Wat hebben jullie toch met tpv
Zoiets zou ik nou nóóit doen![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef var.fok het volgende:
reminder: nog slechts vandaag en morgen is er met kortingsbonnen te bestellen!
Ik kocht er ook nooit wat. Nu twee spijkerbroeken en drie shirts, en nog een topje en riem onderweg.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de XXL genomen, er moet nog een shirt onder in principe en dan zit het hopelijk een beetje ruim en niet zo strak. Het is wel een ander model dan die ik laatst plaatste, want dat ding zat er wel heel iel uit. Die ik nu heb genomen is donkerblauw, ziet er op de foto's iig minder getailleerd uit en hij is ook iets langer.
En zo smal ben ik niet meer hoor
Olé voor de kortingsbon, ik zal hem missenVoorheen kocht ik nooit iets bij Esprit, nu hangt zo m'n halve kast er vol mee. Score tot nu toe: 5 shirts, drie truien en een vest. En m'n zus had twee vestjes en twee shirts en m'n moeder een tas
Retoursticker erop plakken en naar het postkantoor brengen denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoe moet je dat retourzenden trouwens doen? Gewoon retour afzender op het pakketje zetten?
Volgens mij staat dat er standaard onder. Gewoon het bedrag betalen wat op de rekening staat die bij je bestelling zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:36 schreef heaven7 het volgende:
Huh, ik krijg zojuist een verzendingsbevestiging, staat dit erin
Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen.
Hoezo zonder korting? Ik heb toch echt ¤10,- korting gekregen volgens de rekening..
Bedrag - teruggestuurde product volgens mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef heaven7 het volgende:
OkeHeb al wel een mailtje weg voor de zekerheid.. en hoe moet het met betalen als ik 1 kledingsstuk (die niet in sale was) terugstuur?
Online of in de winkel in beide gevallen krijg je punten die je als je er 250 hebt kunt inwisselen in de onlineshop voor 2.50 euro ( of meer als je meer punten hebt ) korting.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef neilpad het volgende:
Vandaag me E-Card gekregen, volgens mij heb je er weinig aan behalve als je in de winkel zelf iets koopt toch?
Je kan later gewoon met je kassabon naar een Esprit winkel gaan en dan krijg je je E-points alsnogquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef Kimske het volgende:
Over die E-card: die vergeet ik steeds mee te nemen naar de shop... dom dommer kimske..
En maar zeuren dat die modellen allemaal zo schraal zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n XXL vestje was veeeels te groot. hoe ruil ik hem om voor een andere maat? want hij was wel leuk, kon er alleen nog 2 truien onderaan trekken.
Je stuurt het te grote kledingstuk gewoon terug en besteld via de normale weg een nieuw vest in de goede maatquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n XXL vestje was veeeels te groot. hoe ruil ik hem om voor een andere maat? want hij was wel leuk, kon er alleen nog 2 truien onderaan trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |