met als reactie:quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeft![]()
quote:
nu weer welquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Plaatjes werken niet...
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad.
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Ik had al de XLquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerdIk wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
Tnx voor het aanbod, ik denk er nog even overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef var.fok het volgende:
[..]
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
70 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooow leuk:
[afbeelding]
Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...![]()
Ow damn je hebt helemaal gelijk... dat maakt het eigenlijk nog ergerquote:
Ow ik ben wel een liefhebber!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
Hier nog een liefhebber, alle producten zaten al in mn winkelmandjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
Klopt! Ik heb gisteren m'n pakketje ontvangen en voor het eerst gewoon helemaal geen verzendbevestiging per mail gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:15 schreef Davidian- het volgende:
btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?
dat had ik eerst ook met FF, dan kon ik niks aanklikken voor een vergroting, maar nu weer wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..quote:Op zondag 18 juni 2006 17:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode over(bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik
.
Nee had er helaas nog geenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |