abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38851749

deel 8 alweer.

Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

ESPRIT HOMPAGE

Even wat punten die al een aantal x voorbij zijn gekomen:

- De levering gaat redelijk snel
- Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
- Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wèl in jouw maat is.
- De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
- Gratis verzenden vanaf ¤24
- Het terugzenden is idd gratis en redelijk eenvoudig.

Vorig deel: Esprit Online Shop Deel 7

[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 14-06-2006 16:07:12 ]
Tap tap tap
pi_38851819
Uit vorige topic:
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeft
met als reactie:
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jawel hoor. Mail maar.
Tap tap tap
pi_38851844
Misschien ook handig om even in de O.P. te zetten dat producten regelmatig ineens weer in een bepaalde maat te krijgen zijn, terwijl ze eerst uitverkocht waren in die maat of zelfs helemaal niet meer op de site stonden?
Die vraag komt hier regelmatig voorbij .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:02:57 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38851866
Plaatjes werken niet...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:16 #5
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_38852004
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jawel hoor. Mail maar.
Maeghan, hartstikke bedankt!!!!!
Ik heb je gemaild.
pi_38852056
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Plaatjes werken niet...
nu weer wel was ff ergens een haakje vergeten ofzo
Tap tap tap
pi_38855326
Net in de Esprit shop in Den Haag geweest. Meer keus dan die in Amsterdam moet ik zeggen.
pi_38855955
De site gaat er goed op vooruit moet ik zeggen.

Aha, nieuwe sportbroek extra lang.. besteld.
Ook shoes en 'n vest.

[ Bericht 31% gewijzigd door hardsilence op 15-06-2006 22:06:50 ]
pi_38865992
Volgende artikelen besteld:

ps. kortingsbonnen zijn welkom
r i k _ d e j o n g @hotmail.com
pi_38872126
Die 3e van boven had de gast @ Esprit Shop The Hague aan in het zwart.
pi_38873927
Ik moet nog wat nieuwe shirtjes hebben, dus binnenkort weer eens naar de site gaan.
Heb nog een kortingsbon thuis liggen.

edit:

en

[ Bericht 48% gewijzigd door Koningin op 15-06-2006 11:30:35 ]
pi_38881125
M'n eerste bestelling ooit:

Ze zitten perfect!
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:42:15 #13
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_38899057
Ook even een kleine bestelling gedaan, hoop dat het pakketje morgen geleverd wordt .

Eindelijk een leuke tas gevonden (tenminste op de foto's is ie leuk ).

En deze cardigan, in twee kleuren dus, altijd handig .
want de klop doet het niet.
pi_38899349
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerd Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
amokaapjeeh O+
pi_38899612
Dat vestje had ik dus ook besteld, wel in een andere kleur, maar die vind ik behoorlijk klein vallen. Ik had shirts en twee vestjes in XL en die vestjes zaten echt veel te strak, die hadden gewoon 1 a 2 maten groter gemoeten, terwijl de shirtjes prima zitten.

Verder wacht ik op een nieuwe bestelling, star fit jeans, die ik bestel dheb met mijn kortingsbon van 15 euro. En een Engeland supportersarmbandje, ik kon het niet laten. =)

Als iemand nog kortingscodes wil, mail maar. Ik heb er nog zeven of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_38903442
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
Tap tap tap
pi_38911885
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..

Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38912608
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
pi_38912640
Ik heb voor 100euro spullen besteld. Maar TPG post heeft het pakket kwijtgemaakt. Kreeg alleen maar een brief met "helaas we weten niet waar uw pakket is"
Belachelijk gewoon
pi_38912651
quote:

[..]

Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.
pi_38913504
Ben van plan om ook wat spulletjes via de Esprit shop te bestellen. Een riem, een polo'tje (beiden voor mezelf) en een zomerjas (voor mn vriendin). Mocht er iemand een kortingscode 'over' hebben, ik houd me aanbevolen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_38913770
quote:

[..]

Ik had al de XL
Tap tap tap
pi_38913781
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.

Dat wordt dus eenmalig dragen
Tap tap tap
pi_38929857
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerd Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
konuşma!, yap!
pi_38930425
Wat zijn toch die kortings bonnen waar mensen het over hebben ?

btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?

[ Bericht 46% gewijzigd door Davidian- op 16-06-2006 21:24:42 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:19:16 #26
107521 Furia
snoopy weer
pi_38931826
Mijn schoenen zijn weer terug! Heb ze meteen voor de zekerheid in 38 en 39 besteld, dan stuur ik wel een paar terug!!!

Deze dus:

Als er trouwens nog iemand een kortingscode over heeft... mail dan even!!!

@ Davidian: volgens mij kun je die in de winkel krijgen ofzo en het komt erop neer dat je 10 euro korting krijgt vanaf besteding van 40 euro in de shop!
pi_38932311
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef var.fok het volgende:

[..]

als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
Tnx voor het aanbod, ik denk er nog even over
Heb op zich niets nodig Maarja, met korting... Vind het alleen een beetje jammer dat ze mailen me het boekje te zullen sturen, en het vervolgens niet doen.. Die mensen zullen het ook wel druk hebben

Kortingsboekje kreeg je trouwens bij een bestelling die je in een bepaalde tijd deed, en bonnen kun je nu inwisselen, voor degenen die zich dat afvroegen .
pi_38933215
Oooooow leuk:

Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:11:26 #29
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38933333
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooow leuk:

[afbeelding]

Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...
70 euro
pi_38933439
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

70 euro
Ow damn je hebt helemaal gelijk... dat maakt het eigenlijk nog erger
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38933526
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
pi_38934046
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Ow ik ben wel een liefhebber!!
pi_38934291
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Hier nog een liefhebber, alle producten zaten al in mn winkelmandje Code zou wel welkom zijn.

Ze hebben echt leuke dingen bij Esprit
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_38934734
Mail ff dan
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:14:59 #35
107521 Furia
snoopy weer
pi_38935949
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Mail ff dan
Gemaild!!
pi_38940509
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
Klopt! Ik heb gisteren m'n pakketje ontvangen en voor het eerst gewoon helemaal geen verzendbevestiging per mail gehad

Deze is echt super leuk, maat net een maatje te klein en hij is nu van de site af

M'n vriend is in ieder geval wel blij met z'n shirt + trui

Edit: typfout

[ Bericht 1% gewijzigd door Coconut op 17-06-2006 12:16:00 ]
amokaapjeeh O+
pi_38940801
de site werkt niet goed bij mij, als ik bijvoorbeel op ceinturen klik dan komen deze niet tevoorschijn. Alleen kledingstukken waar een submenu onder zit kan ik zien. Iemand enig idee waardoor dit komt?
pi_38941138
En weer een bestelling geplaatst

Ik kon niet kiezen welke kleur, dus dan maar allebei..

+

Ik voerde voor de grap een kortingscode in die ik al eerder gebruikt heb, en hij werkt gewoon nog een keer
amokaapjeeh O+
pi_38942654
ik kreeg ook geen verzendbevestiging
Maar m'n shirt zit na een dag dragen alweer beter Ze zitten wat ruim om m'n schouders, strak om m'n tiet'n (wat vreemd is) waardoor ze een beetje raar over m'n buik vielen. Maar nu zitten ze al een stuk beter
Ik wil nog steeds die tas
Tap tap tap
pi_38947435
Hmm.. had gehoopt vandaag iets te ontvangen, maar gezien 't tijdstip v/d dag kan ik dat wel vergeten.
pi_38949729
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:15 schreef Davidian- het volgende:

btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
konuşma!, yap!
pi_38950050

Vorige week met een vriendin in de winkel allebei dit shirtje gekocht
Hij is nu al mn favoriet
pi_38961208
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
dat had ik eerst ook met FF, dan kon ik niks aanklikken voor een vergroting, maar nu weer wel.
Tap tap tap
pi_38961317
Mooie kleren bij esprit, en mexx, daar vindt mijn vrouw ook wel mooie dingen...
pi_38964379
ik had gisteren een briefje in de bus, dat ze langs waren geweest met mijn pakketje, mobiele nummer van de postbode stond erbij, maar ik vond het toch iets te gek om die om 10 uur 's avonds nog te bellen..

Dus ik probeer het maandagmorgen wel weer even..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38976011
Heeft er iemand nog een kortingscode over (bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik .
konuşma!, yap!
pi_38976751
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode over (bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik .
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
amokaapjeeh O+
pi_38979845
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
Nee had er helaas nog geen .
konuşma!, yap!
pi_38988711
Ik heb laatst mijn eerste bestelling geplaatst maar ik zag nergens een IDEAL betaalmethode optie staan. Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid

Ow en heeft iemand nog een kortingscode voor me, voor de volgende keer ? (sizedoesmatter et hotmail)

Ow ow en mocht iemand geinteresseerd zijn ik heb het volgende dus al besteld:

Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:57:27 #50
16715 Mylene
*schatje*
pi_38988773
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:

Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')