Erg leuk vestje!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Zag 't wel op de lingerie afd. - edc kombis.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Maar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook mijn eerste bestelling hier geplaatstMaar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Nee, de prijzen zijn op internet hetzelfde als in de winkel. Ze hebben wel duurdere dingen, maar ook dingen die helemaal niet duur zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik dacht dat Esprit veel prijziger was, of komt dat omdat ze via internet minder onkosten hebben en dus goedkoper zijn?
Dat viel me ook al op, 'gelukkig' heb ik geen geldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik verwacht vandaag een pakketje met 3 Shirts
Staan op dit moment echt heel veel leuke dingen op de site, moet me echt inhouden
Die is echt ZO tof!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Tnx, ben er ook wel blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is echt ZO tof!
Maar nog steeds te duurEn niet in mijn maat.
die zijn idd wel leuk jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Koningin het volgende:
Deze schoenen zijn ook leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |