1 2 3 4 5 6 7 8 9 | width="320" height="240" codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab"> <param name="src" VALUE="http://www.mindspring.com/~plucky/blog/images/07-05/TrivialSight.mov"/> <param name="autoplay" VALUE="true"/> <param name="controller" VALUE="false"/> </object> |
Hoiquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan, tonks, dan.
Leopardquote:
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Nou ja, ik heb er wel een, maar die doet nu niets meerquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.![]()
Ik heb een iBook, Powerbook, mini, en iMac geupgrade zonder enig probleem...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Dat had ik met E.T.'s iBook bij de upgrade naar 10.4.6 volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Werkt prima op mijn iBook hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...quote:
ALT + E + klinker = é, á,ó, etc..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
Ja dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?
Ja dat ken ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus?.
Altijd leuk om te stangen.
Heb zelf een iBook staan, een iPod en een G4 toren.
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bedquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Uitzetten en opnieuw installeren
Koop een iPod van 60gbquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bed.
Ach, die iBook is slechts een bij-machine. Tis ook geen beest verderquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer op. Moest ik een bootable xp downloaden enzo.
Kom ik weer met mijn Mediamarkt hoor, maar ik zag op TV dat de Mediamarkt de actie heeft dat je korting krijgt als je je ouwe walkman/discman/mp3speler inlevert daar. Maar dat is alleen vanavond, morgen en zaterdag, geloof ik. Maar ik denk dat je los daarvan dit beter even in het iPodtopic kan vragen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Ja dat, van dat hoesje. Absoluut.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
http://dixons.nl/De_onlin(...)p/audio/default.aspxquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
Ja zoiets wat tonk zegt, ik moet namelijk 2 dagen daarna weg op vakantie dus dat ik niet met mijn ipod durf te gaan fietsen omdat er anders krassen opkomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niks mis met de iPod nano. En hoezo tips waar je op moet letten? Ze zitten gewoon in een doosje hoor
Ja over het algemeen gaan computers heel lang mee qua nieuwe systemen. Heel lang heb je nog OS X bijvoorbeeld op de prehistorische Powerbook G3 kunnen installeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Leopard zal toch wel draaien op mijnPowerbookO+
oke, zal ik morgen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
Oeps.
Je mag me mailen naar derek at wentbananas punkt com, maar dat raad ik je af omdat de mailserver zo traag is dat ik mail pas na 12 uur binnen krijg.
Mail/MSN me anders maar op derek2602 at hotmail punkt com.
Ik zie het wel verschijnen. Trusten enseau.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oke, zal ik morgen doen.
Ik ga nu slapie doen.
Gaat trouwens best goed op m'n PowerBook.
Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is het trouwens normaal dat itunes elke keer blijft hangen zodra ik een playlist met zo'n 4000 tracks open? Winamp
Op een N64 is het nog leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Furious het volgende:
Jezus, ik speel nu allemaal N64 spelletjes op m'n Mac met behulp van sixtyforce. Wat een emoties brengt dit terweeg bij mij zeg.
Goldeneye.
Zelda: Ocrina of Time (beste Zelda OOIT).
Mario Kart 64.
Mario Party.(Wat heb ik daar een blaren van op m'n handen aan overgehouden, bij die roei mini-games.
)
Mario 64.
Ik moet even huilen. Laat me maar.![]()
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op een N64 is het nog leuker.
En probeer ook de Banjo games
Ga je maar schamen in een hoekjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.![]()
![]()
Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.![]()
![]()
quote:
Dequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.
Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.quote:
Ja precies!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.
Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef MeneerTim het volgende:
Komt er gewoon een update cdtje voor Leopard?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBook [afbeelding])
Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Kut iTunes. Wedden dat dat probleem wordt opgelost als ik alles naar mn iTunes Library kopieer ipv gewoon mijn eigen organisatie te gebruiken (die perfect werkt overigens).
Zo werkt het dus ook ongeveer bij mij. Ik heb gewoon alle mappen toegevoegd met appeltje + O en dat gaat gewoon goed alleen die playlist wil maar niet. Zou het aan het feit liggen dat het een .m3u is? Nee he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.
Wat zou Leopard dan ongeveer gaan kosten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.
Voor zover mijn Apple-kennis reikt is Mac OSX altijd 129 euro geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
maximaal 100 euro denk ik.
Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:
zo'n zwart plastic tasje met zo'n wit apple'tje erop is best cool eigenlijk![]()
Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:
zo'n zwart plastic tasje met zo'n wit apple'tje erop is best cool eigenlijk![]()
Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
Het dreigen alleen werkt blijkbaar ook al.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerd.
Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.
iWork is wat anders dan iLifequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.
Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zoquote:
Hier heb ik niet eens een registratie-code volgens mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zo
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
http://web.mac.com/mouseh/streamvideo14.swf dit stond net op de sony site!
Mac pro?
Dit lijkt op de doos van m'n powerbookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.
Hmmm nee, deze is slanker. MacBook dan misschien? Die doos is slanker geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit lijkt op de doos van m'n powerbook
Hij stond toch niet op de Sony sitequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
Ow, dan had hij een ps3 plaatje eroverheen gezet. Zoiets was hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
Het stond er in het donker en toen had iemand hem beter bekeken enzo
quote:Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).
CPU PowerPC CPU (code-named "Broadway")
Ja maar ik ga niet op vakantie! HEHEHE.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook een wii kopen
Is aan gedacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
Jep.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow een soort nieuwe Gamecube dusJa ik ben echt een noob op het gebied van games enzo...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
tonksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
En dus downloadbles van oudere platformen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
tonks
Wel tof dat je ook een Wii gaat kopen![]()
En het is niet alleen maar een nieuwe Gamecube. Het is meer dan dat. Nieuwe toffe controller en nog veeeel meer
. Je kan er wel ook GC discs in doen, naast Wii games natuurlijk.
Neen, ik ben een Paultjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus downloadbles van oudere platformen.
Apple Slowchat - deel 64 Zie mijn quote
Overigens Tomasso. Ben jij 'Thomas' op MSN? Ik heb namelijk iemand in m'n lijst die Thomas heet die ik verder niet ken, maar hij schijnt wel een Apple te hebben.
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.
Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.
ik willemquote:
ik? is ie er al dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik word zo moe van dit soort gejankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
ik bedoel er wel een die:
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
- niet mijn cv overbodig maakt
Luister, ik heb dat gezoem van die machine zelf gevoeld. Ik heb zelf bij alle Macbooks die ik tot nu toe zie een enorme warme hoek bij de adapter gevoeld. Ik heb bij m'n eigen en bij heel veel Macbooks over teveel kernel panics gehoord waar (in mijn geval) nadat hij bij Apple weg is niets is veranderd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort gejank
Mijne dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
"We're Sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
* meldtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Wat provoceer je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
voel eens links boven op het toetsenbord
lekker warm hè? ;-)
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
(Het heetste gedeelte van mijn 12 inch PowerBook is de GPU, met 52 graden. Misschien dat je de hitte beter voelt dan bij de MacBook omdat aluminium beter warmte geleid?) Ik heb alleen geen vergelijksingmiddel maar ik dacht dat een 80 graden CPU normaal voor de MacBook was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.
![]()
vandaag even in de winkel nog eens gevoeld. hebben ze een macbook op zo'n laptop standaard staan. fragiel ding trouwens, wiebelt voortdurend. maar als je aan de onderkant, links (als je ervoor staat) voelt, shit man, volgens mij krijg je echt brandwonden als je dat op je schoot legtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
Wel tof, dus dat programma analyseerd de geluidgolven/tonen en koppelt die aan een artiest/nummer die al bij hun bekend in de database staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:45 schreef True_Force het volgende:
Ik heb zo'n vet programmatje gevonden optweakers
.. Tunatic
Het herkend via je microfoon welk nummer je luisterT. Als je nou op de radio een nummer hoort en je vraagt je of hoe t heet, zet tunatic aan en je weet het. Als je lief bent installeer je ook tunalyzer... die je eigen muziek analyseert en toevoegt aan de database.
Jouw mening, prima. Deel ik niet, maar dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik ben gepassioneerd in die macproducten, ik gebruik al macs sinds ik kleuter ben maar de manier waarop apple me teleurgesteld heeft met de macbook.... pfoeh. dat ding is nog niet eens half rijp voor de verkoop als je het mij vraagt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
je kan ook overdrijven.
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
512MB of 1024MB RAM in m'n Macbook is wel een retegroot verschil zeg.
Er zit nu dus maar 512MB in en ik zit redelijk vaak gefrustreerd achter m'n Bookje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.
Met 1024 wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Beathoven het volgende:
1024 aan geheugen moet toch wel voldoende zijn?
Ik heb maar wat meer gekozen dan 512, om dezelfde reden als oscar. Hoe zit het eigenlijk met Flash en Safari op de macbook, m'n iBook houd niet echt van uitgebreide flash-sites. Ik mag aannemen dat dit vloeiend gaat op een mb
pc2700 ddr333 200 pins so dimm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:30 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand een lijstje met compatible geheugen voor de laatste generatie 12" PowerBook G4's? Ik zie namelijk dat het Corsair geheugen een stuk goedkoper is dan de Kingston en bovendien even snel is.
Voor de 12" wel, ja...quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
Als het de 12" is wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
quote:
Meer vezels etenquote:
Hét bewijs dat de zwarte MacBook een veredelde Dell isquote:Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06276/CIMG0809.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
ja nogal, vooral die witte remote erger ik me mateloos aanquote:Op zondag 9 juli 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
Apple moet zwarte dingen bij zwarte apple spullen leveren zwarte oordopjes bij de iPod enzo
Kikkerssssquote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef H-blast het volgende:
http://img148.imageshack.us/img148/8754/summer1280left7or.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/5210/summer1280right3ky.jpg
Kusjes
Op de Onderwijssite van Applequote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, er werd hier toch pas over een iMac van ¤959,- gesproken? Waar is die te koop?
Ah, bedankt. Niet bijster bijzonder dus...quote:
Ik zag hem ook langskomen. Is gewoon een uitgeklede 17 iMac toch? Kom net terug van vakantie, vandaarquote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, er werd hier toch pas over een iMac van ¤959,- gesproken? Waar is die te koop?
Ah dat was hem idd bedankt!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Jerommeke.nl het volgende:
doet isquint dat niet snel?
Appletje R toch ?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is het apple equivalent van CTRL-F5 (harde refresh)?
bullshit Elke browser laadt vanuit cache. pas met een harde refresh wordt alles opnieuw geladen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
inderdaad, wat nou hard? alle refreshes zijn hetzelfde, althans in safari.
congratsquote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Beathoven het volgende:
* Beathoven kan morgen z'n macbook ophalen
thanksquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
congrats
ik heb weer wat geld vooor mn nieuwe macbook erbij
Als het goed is kan je dat aangeven, je kan ook even een firewire kabeltje zoeken/schooien en dan is t ook zo over (duurde bij mij een half uurtje voor 30+ gig tussen mn mac en een pc (daar zat dan nog de macdrive vertaalslag tussen))quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
thanks
Weet iemand trouwens of met de migratie-assistent ook al je muziekbestanden en programmasettings worden gekopieerd. Wil deze namelijk van m'n iBook naar m'n macbook schrijven. Kan het ook handmatig doen natuurlijk, maar het lijkt me handiger als dat even automatisch gebeurd in een half uurtje
Okee, nu heb ik de desbetreffende scenes geript naar een VIDEO_TS map. Hoe maak ik daar een fatsoenlijk video-formaat van? .avi of .mpg ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik wil bepaalde scenes van een DVD naar avi o.i.d. rippen.
Hoedoekdah?
idd firewirekabeltjes heb ik hier btw zat.. nou ja, 3 stuks dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef True_Force het volgende:
[..]
Als het goed is kan je dat aangeven, je kan ook even een firewire kabeltje zoeken/schooien en dan is t ook zo over (duurde bij mij een half uurtje voor 30+ gig tussen mn mac en een pc (daar zat dan nog de macdrive vertaalslag tussen))
Het is niet helemaal het antwoord, maar probeer Solar Seek eens, werkt een stuk vlotter. Ik geef er iig de voorkeur aanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tering, waarom doet SoulSeeX niet wat ik wil? Ik kan niet de filelists van iedereen opvragen. En als het goed is staat de portforwarding goed. Althans, dat zou ie wel moeten zijn.
systeemvoorkeuren -> accounts -> startup itemsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef lj_lightning het volgende:
Hoe kan ik iets automatisch laten opstarten als ik mijn MacBook aanzet? zoals je ook bij Windows kan onder het menu tapje ' opstarten' ik wil graar Quicksilver en AdiumX automatisch laten opstarten...
werkt ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je ctrl+klikt op het icoon in de dock kun je 'open at login' kiezen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Bigs het volgende:
Godver.. wanneer fixed Apple die AFP-stack nou eens? Net weer m'n MBP moeten rebooten omdat ie helemaal vast zat. Ik kom deze bug zo vaak tegen.. de situatie is als volgt:Ik zit bij een vriend en mount een share op zijn iMac via AFP Ik kom thuis, meld me aan op mijn eigen netwerk Ik zie de share nog in de Finder staan, dus ik klik op eject --> OS X helemaal vast (eeuwige beachball)
Als je nog in hetzelfde netwerk zit maar de computer is uitgezet doet OS X het tegenwoordig redelijk (na 30 seconden hangen krijg je een melding dat hij de server niet kan vinden), maar ik snap niet hoe het hele OS kan hangen door zoiets simpel. Zeker niet omdat het OS verder op alle vlakken ontzettend ass kickt.
Argh ik kan me hier zo aan ergeren
Met SMB shares komt het trouwens ook wel eens voor.
dankquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je ctrl+klikt op het icoon in de dock kun je 'open at login' kiezen.
De oplossing is dat Apple er voor zorgt dat niet het hele OS gaat hangen als hij een netwerkshare niet meer kan vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
is een script maken die automagisch de share unmount als je uitlogt op het netwerk geen tijdelijke oplossing?
Kun je het beste Handbrake voor gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Okee, nu heb ik de desbetreffende scenes geript naar een VIDEO_TS map. Hoe maak ik daar een fatsoenlijk video-formaat van? .avi of .mpg ofzo?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:31 schreef Z.v.C het volgende:
[..]
Kun je het beste Handbrake voor gebruiken.
zelfde hier!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:54 schreef XL het volgende:
Ik vergeet de SC steeds sinds de herstart.
Niet helemaal een oplossing, maar als je de shares gewoon gemount laat zegt OS X na een tijdje zelf dat de verbinding verbroken is en of je de shares wilt disconnecten. Als je dan op disconnect drukt worden de shares gewoon netjes afgesloten zonder strandballen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef Bigs het volgende:
W00ps.. deze postte ik in de algemene slowchat, maar hij moet natuurlijk hier:
[..]
Klopt, maar als ik in Photoshop een Save dialog open probeert ie op de een of andere manier toch die share te openen en dan zit ik wel weer 20 seconden met een beachballquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet helemaal een oplossing, maar als je de shares gewoon gemount laat zegt OS X na een tijdje zelf dat de verbinding verbroken is en of je de shares wilt disconnecten. Als je dan op disconnect drukt worden de shares gewoon netjes afgesloten zonder strandballen.
Ow, dat heb ik nog nooit gehad. Misschien heb je dan een Photoshop document als laatste van die schijf gehaald, waardoor Photoshop bij het openen weer naar die schijf gaat? Meestal duurt het ook niet zo lang totdat dat schermpje komt. Maar het is inderdaad vervelend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:22 schreef Bigs het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik in Photoshop een Save dialog open probeert ie op de een of andere manier toch die share te openen en dan zit ik wel weer 20 seconden met een beachball
quote:iWork '07 is expected to be released in January 2007 and will include Pages 3, Keynote 4, and a brand-new spreadsheet application.
Command ` (die bij je ~ zit naast de Z)quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Is er ook een toetsencombinatie (net als cmd+tab) om door verschillende internetvensters te lopen. (dus niet ctrl+tab om tussen tabbladen te wisselen).
edit: hmm. die ctrl+tab is alleen in FF zie ik al...
Thnx!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Command ` (die bij je ~ zit naast de Z)
quote:Mr. Ctrl zegt (19:58):
je hebt toch wel een virusscanner?
Gerwin. zegt (19:58):
Nee, dat heb ik niet nodig, ik heb een Mac.
Mr. Ctrl zegt (19:58):
ik heb een virusscanner, een firewall, antispyware, een webcam en een gezond verstand
Mr. Ctrl zegt (19:58):
jij ook?
Gerwin. zegt (19:58):
Nee. Een Mac. Dus ik heb al die onzin niet nodig. Haha! Owned!
quote:Mr. Ctrl zegt (20:05):
weet je wat windows update is?
Gerwin. zegt (20:06):
Nee. Dat heb ik niet nodig, want ik heb een computer die dat soort onzin niet nodig heeft en van zichzelf veilig is. Jij wist niet dat dat bestond hè?
Mr. Ctrl zegt (20:06):
dat is een gratis internetservice van Microsoft waarmee je de nieuwste updates voor jouw computer kunt downloaden
Is die er ook voor OS X dan? Lijkt me stug.
je weet toch
Nee, dat weet ik niet, vertel!
oh ik had je misschien onderschat excuses..
'Ik heb geen gezond verstand nodig, ik heb een Mac'quote:
'Think Different' krijgt dan wel een andere lading.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Ik heb geen gezond verstand nodig, ik heb een Mac'
Wordt dat de nieuwe slogan?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Think Different' krijgt dan wel een andere lading.
Ik ken Filezilla niet, maar Transmit heeft toch gewoon twee panels?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand een ftp client voor mac met 2 panels zoals filezilla bv.
Haast alle freeware clients hebben 1 panel en dan moet je via finder kutten om te uploaden
ik had ook zoiets pas geleden:quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
Toch hoor je het wel eens op die manier.
> Hoe werkt dat dan bij jou?
> Dat weet ik niet, dat werkt gewoon.
> Heb je daar niks voor ingesteld?
> Nee, ik heb zo'n mac.
Cleardock heb je daar voor nodigquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef broer het volgende:
O, en het grijze achtergrondvlak van het dock kan kennelijk ook weg. Ik kom er alleen maar niet achter hoe...
Klopt, is al een hele tijd geen freeware meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken Filezilla niet, maar Transmit heeft toch gewoon twee panels?
Kennelijk is Transmit geen freeware (meer)...
Dank. Vanavond maar eens herstarten - kijken of het werkt. En daarna nog naar rechts met die handel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef XL het volgende:
Cleardock heb je daar voor nodig
Geen tekenpakket, mist inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boh, Ik heb vandaag bij een vriend van me de MacBook Pro mogen proberen voor een aantal uurtjes, dat ding had maar 512 MB geheugen, maar alles liep als een speer zelfs als je 20 keer Safari open had staan oid
Mooi ding, en die Widgets zijn tof. Moet zeggen dat ik als jarenlange windows-gebruiker alles vrijwel 1,2,3 kon vinden en bedienen.
MBP, is me wel wat te duur, dus wordt het een normale Macbook, maar specs zijn ongeveer hetzelfde, dus zou niet zoveel uit moeten maken.
Rest me alleen nog de vraag, zit er nog een standaard tekenpakket op (Pre-installed)?
http://www.mailamac.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Door een financiele meevaller (dankje, opa) kan ik eind deze maand een iMac gaan halen. Wat voor geheugen gaat hier in? Aangezien ik meer dan 512 Mb wil. Hoe duur is het geheugen en waar kan ik het beste dit halen?
Dat wordt mijn derde Apple dus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef nietzman het volgende:
Jullie mogen dat geld ook gewoon naar mij overmaken hoor, is ook nog eens veel beter voor je karma.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje voor de tip. Voor de prijs van een 17" iMac en wat geheugen kan ik bij Apple alleen de 17" iMac halen
.
Hoe zijn de ervaringen?
Het geheugen is daar wel stukken goedkoper dan bij Apple zelf.quote:Alle prijzen zijn in euro's en excl. 19% BTW
ff checken op pricewatch.tweakers.net en dan wel een amerk nemen. Zo heb ik ook het geheugen voor m'n PowerBook gevonden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Door een financiele meevaller (dankje, opa) kan ik eind deze maand een iMac gaan halen. Wat voor geheugen gaat hier in? Aangezien ik meer dan 512 Mb wil. Hoe duur is het geheugen en waar kan ik het beste dit halen?
Dat wordt mijn derde Apple dus.
dat is idd ook een optiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef True_Force het volgende:
even microsoft bellen en wat nummertjes doorgeven (volgens mij staat er ook wat op de cd, niet weggooien dus) dan krijg je gratis nieuwe media.
Die heeft dan ook een extreem cool designquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef super-muffin het volgende:
Echt stom hoeveel er voor een iMac G4 nog word gevraagt
Macs zijn waardevast, op 2e hands mac.nl was me dat al opgevallen. Zelfs voor oeroude macs wordt soms nog 50 a 100 euro gevraagd.. en gegevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef super-muffin het volgende:
Echt stom hoeveel er voor een iMac G4 nog word gevraagt
Mwa.. ik had hier een SE met Superdisk en een SE/30 (met 8mb ramquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Macs zijn waardevast, op 2e hands mac.nl was me dat al opgevallen. Zelfs voor oeroude macs wordt soms nog 50 a 100 euro gevraagd.. en gegeven
klopt, maar 400 euro vind ik dan nog best veel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een extreem cool design
Sorry Nietziequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef nietzman het volgende:
Ik een iMac, jij een tShirt. Goeie deal?
Er gaat dus gewoon standaard geheugen in? Zoals in elke PC?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ff checken op pricewatch.tweakers.net en dan wel een amerk nemen. Zo heb ik ook het geheugen voor m'n PowerBook gevonden.
Kingston is meestal wel oke.
Waar kan ik er 1 op komen halen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Over shirtjes gesproken, vanmiddag ga ik ze drukken..
Ik heb blijkbaar iets gemist toen ik op vakantie was, maar je gaat dus dat plaatje dat hierboven staat op een t-shirt laten drukken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Ik ben vanmiddag toch in de stad Groningen. Waar laat je het drukken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:54 schreef nietzman het volgende:
Eerst maar eens zien hoe het er uitziet als het daadwerkelijk op een shirt staat. Misschien is er anders nog wel iets te verzinnen met een van die online shirtdrukdingen.
Ja, serieus. Aangezien ik nu bij de moeder van mijn vriendin zit. En die woont op het platteland van Groningen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef nietzman het volgende:
Serieus?.
Tegenover pizzeria napoli zit een kleine copyshop, weet zo alleen z'n naam niet meer uit m'n hoofd. (Bij de grote MacDonalds bij het Stripmuseum.)
De Pathé. Na gisteren. En het stationquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:45 schreef nietzman het volgende:
Okay, wat weet je in Groningen al te vinden?.
Hoe laat ben je er want ik ben niet de hele dag in de stad geloof ik. Mijn vriendin heeft meer dingen te doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef nietzman het volgende:
'kay. Ti's vrij simpel in ieder geval, maar ik zoek eventjes een kaartje van groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |