Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
http://web.mac.com/mouseh/streamvideo14.swf dit stond net op de sony site!
Mac pro?
Dit lijkt op de doos van m'n powerbookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.
Hmmm nee, deze is slanker. MacBook dan misschien? Die doos is slanker geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit lijkt op de doos van m'n powerbook
Hij stond toch niet op de Sony sitequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
Ow, dan had hij een ps3 plaatje eroverheen gezet. Zoiets was hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
Het stond er in het donker en toen had iemand hem beter bekeken enzo
quote:Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).
CPU PowerPC CPU (code-named "Broadway")
Ja maar ik ga niet op vakantie! HEHEHE.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook een wii kopen
Is aan gedacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
Jep.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow een soort nieuwe Gamecube dusJa ik ben echt een noob op het gebied van games enzo...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
tonksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
En dus downloadbles van oudere platformen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
tonks
Wel tof dat je ook een Wii gaat kopen![]()
En het is niet alleen maar een nieuwe Gamecube. Het is meer dan dat. Nieuwe toffe controller en nog veeeel meer
. Je kan er wel ook GC discs in doen, naast Wii games natuurlijk.
Neen, ik ben een Paultjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus downloadbles van oudere platformen.
Apple Slowchat - deel 64 Zie mijn quote
Overigens Tomasso. Ben jij 'Thomas' op MSN? Ik heb namelijk iemand in m'n lijst die Thomas heet die ik verder niet ken, maar hij schijnt wel een Apple te hebben.
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.
Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.
ik willemquote:
ik? is ie er al dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik word zo moe van dit soort gejankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
ik bedoel er wel een die:
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
- niet mijn cv overbodig maakt
Luister, ik heb dat gezoem van die machine zelf gevoeld. Ik heb zelf bij alle Macbooks die ik tot nu toe zie een enorme warme hoek bij de adapter gevoeld. Ik heb bij m'n eigen en bij heel veel Macbooks over teveel kernel panics gehoord waar (in mijn geval) nadat hij bij Apple weg is niets is veranderd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort gejank
Mijne dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
"We're Sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
* meldtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Wat provoceer je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
voel eens links boven op het toetsenbord
lekker warm hè? ;-)
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
(Het heetste gedeelte van mijn 12 inch PowerBook is de GPU, met 52 graden. Misschien dat je de hitte beter voelt dan bij de MacBook omdat aluminium beter warmte geleid?) Ik heb alleen geen vergelijksingmiddel maar ik dacht dat een 80 graden CPU normaal voor de MacBook was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.
![]()
vandaag even in de winkel nog eens gevoeld. hebben ze een macbook op zo'n laptop standaard staan. fragiel ding trouwens, wiebelt voortdurend. maar als je aan de onderkant, links (als je ervoor staat) voelt, shit man, volgens mij krijg je echt brandwonden als je dat op je schoot legtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
Wel tof, dus dat programma analyseerd de geluidgolven/tonen en koppelt die aan een artiest/nummer die al bij hun bekend in de database staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:45 schreef True_Force het volgende:
Ik heb zo'n vet programmatje gevonden optweakers
.. Tunatic
Het herkend via je microfoon welk nummer je luisterT. Als je nou op de radio een nummer hoort en je vraagt je of hoe t heet, zet tunatic aan en je weet het. Als je lief bent installeer je ook tunalyzer... die je eigen muziek analyseert en toevoegt aan de database.
Jouw mening, prima. Deel ik niet, maar dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik ben gepassioneerd in die macproducten, ik gebruik al macs sinds ik kleuter ben maar de manier waarop apple me teleurgesteld heeft met de macbook.... pfoeh. dat ding is nog niet eens half rijp voor de verkoop als je het mij vraagt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
je kan ook overdrijven.
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
512MB of 1024MB RAM in m'n Macbook is wel een retegroot verschil zeg.
Er zit nu dus maar 512MB in en ik zit redelijk vaak gefrustreerd achter m'n Bookje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.
Met 1024 wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Beathoven het volgende:
1024 aan geheugen moet toch wel voldoende zijn?
Ik heb maar wat meer gekozen dan 512, om dezelfde reden als oscar. Hoe zit het eigenlijk met Flash en Safari op de macbook, m'n iBook houd niet echt van uitgebreide flash-sites. Ik mag aannemen dat dit vloeiend gaat op een mb
pc2700 ddr333 200 pins so dimm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:30 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand een lijstje met compatible geheugen voor de laatste generatie 12" PowerBook G4's? Ik zie namelijk dat het Corsair geheugen een stuk goedkoper is dan de Kingston en bovendien even snel is.
Voor de 12" wel, ja...quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
Als het de 12" is wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
quote:
Meer vezels etenquote:
Hét bewijs dat de zwarte MacBook een veredelde Dell isquote:Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06276/CIMG0809.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
ja nogal, vooral die witte remote erger ik me mateloos aanquote:Op zondag 9 juli 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
Apple moet zwarte dingen bij zwarte apple spullen leveren zwarte oordopjes bij de iPod enzo
Kikkerssssquote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef H-blast het volgende:
http://img148.imageshack.us/img148/8754/summer1280left7or.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/5210/summer1280right3ky.jpg
Kusjes
Op de Onderwijssite van Applequote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, er werd hier toch pas over een iMac van ¤959,- gesproken? Waar is die te koop?
Ah, bedankt. Niet bijster bijzonder dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |