die hebben geen 2.5" HD's, en zijn vrijwel onmogelijk te vervangen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:00 schreef Shivo het volgende:
Ipod natuurlijk. Die andere mp3 spelers zijn zo treurig.
jawel, maar kun je een externe HD erop aansluiten en de mp3's daarvan afspelen? (zonder eerst die mp3's te moeten overzetten?)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:03 schreef Begieltie het volgende:
De USB host functie is zeker handig, je hebt immers geen pc meer nodig om bijv de foto's van je digicam te backuppen. Je krijgt er een miniUSB <--> USB verloop kabel bij, dus je kan er in princiepe alles op aansluiten
dat zou beter zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Begieltie het volgende:
Dat kan ik wel even voor je controleren, heb alleen hier geen externe schijf bij de hand. Maar als je even geduld hebt kan ik je waarschijnlijk morgen meer vertellen.
Ik heb de Xclef HD500 ook, bevalt uitstekend, maar hij is inderdaad een beetje erg groot. Maar dat risico loop je toch als je een speler wilt met een 2.5" HDD. Is 1.8" een optie? Zo ja, dan kun je voor de opvolger van de Xclef gaan, de HD800. Mooi is-ie niet, en als de iAudio X5 ook 100% Mass Storage is, waarom niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:17 schreef Schepseltje het volgende:
Omdat mijn vorige mp3 speler is gejat ben ik op zoek naar een nieuwe, het probleem is dat ik door de bomen het bos niet meer zie, er zijn zoveel types en soorten, en ik heb geen sites gevonden waar je makkelijk kan zoeken
ik ben op zoek naar een speler met de volgende specs
- 2.5" HD, moet vervangbaar zijn door andere (grotere) schijf (100gb of meer)
- USB2, en zonder vage progs benaderbaar via de pc (gewoon als externe schijf)
- prijs <350
- rechthoekig en verticaal van vorm
- liefst oplaadbaar via usb
zaken die er niet/nauwlijks toe doen
- gewicht
- batterijtijd
- kleur
- introductie datum
iemand een idee? Mijn vorige speler was een xclef hd-500, die voldeed aan deze eisen, maar was wel een beetje oudbollig
Waarom weer een ipod?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:15 schreef tonks het volgende:
Neem gewoon een iPod.
al nieuws?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Begieltie het volgende:
Dat kan ik wel even voor je controleren, heb alleen hier geen externe schijf bij de hand. Maar als je even geduld hebt kan ik je waarschijnlijk morgen meer vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |